Onko teille lähetetty dick pickejä?
"Tiedätsä millaista on kun käy pari tuntia syvällistä keskustelua yön pikkutunneilla ja tuntuu et ois semmonen connection, sitten sun ruutuun pärähtää huonon resoluution kuva sen dikistä? Mulle on käynyt myös noin."-Kauniita Unia podcastin Tinder_tragedia jaksossa kuultua.
Onks tää siis joku oikee juttu vai :oo? taisiis,, tekeeks muka suomalaiset jätkät omilla nimillään ja kuvillaan tollasta?
Kommentit (45)
En vierailta miehiltä. Aviomies lähettelee toisinaan.
Kuvottavia. Mitä ihmettä niillä pyritään saamaan aikaan. Minä ainakin katkaisen viestittelyn tasa siihen.
Jos dickpicei ole tarpeeksi kuvottava, niin tästä ainakin lentää laatta: eräs dickpicin (ei minulle) lähettänyt mies ihmettele, miksei nainen lämmennyt hänen HERKKUMUTTERILLEEN.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavia. Mitä ihmettä niillä pyritään saamaan aikaan. Minä ainakin katkaisen viestittelyn tasa siihen.
Moni seksiseuraa hakeva nainen kuulemma haluaa noita niin uskomattomalta kun se kuulostaakin. Että varmaan pyritään sitten juurikin seksihommiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos dickpicei ole tarpeeksi kuvottava, niin tästä ainakin lentää laatta: eräs dickpicin (ei minulle) lähettänyt mies ihmettele, miksei nainen lämmennyt hänen HERKKUMUTTERILLEEN.
Vielä astetta pahempaa on, kun herkkumutterin vieressä on joku mahdollisimman epäsopiva random esine antamassa mittakaavaa. Esim. tulitikkuaski varren päällä on niiiiiiin kiihottava näky. Not.
Sain ylläri dick picin kaverimieheltä, lakkasi kaveruus siihen. Enkä nyt tarkoita siinä mielessä, että olisi päässyt naimaan, vaan esto whatsappiin ja hyvästi. Olin (ja olen) vielä parisuhteessakin tuolloin.
Mieheltäni sain pari kuvaa kun pyysin seurustelun alkuaikoina tutustumisvaiheessa. Ei yllättäen. Se oli ok.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni seksiseuraa hakeva nainen kuulemma haluaa noita niin uskomattomalta kun se kuulostaakin. Että varmaan pyritään sitten juurikin seksihommiin.
Aika moni kokee nämä jopa väkivaltaisina. Harva niitä muinaisaikaisia puskaitsensäpaljastajiakaan koki kiihottavina, tuksin kukaan.
Vierailija kirjoitti:
On sen verran itsetunto-ongelmaa ja pienehkö vehje etten viitsi siitä kuvia lähetellä. Epäilen että niitä dick-pickejä lähettävät enimmäkseen isokaluiset miehet jotka ,ihan hyvästä syystäkin, miettivät naisten tarttuvan suureen matoon ja usein näin käykin. Oletan myös että d-pickistä tulee naisella ongelma vasta jos ja kun kaltaiseni sen lähettäisi naisilla on sisäänrakennettuna syrjintä jopa rasismi evoluution johdosta se etsii suurinta sonnia ja kovinta siittäjää.
Höpöhöpö, kaverilla oli ihan normaali vehje, mutta tosiaan kun KAVERImies laittaa ja vielä tietäen että seurustelen vakavasti niin kyllä se on tosi loukkaavaa.
Olen saanut dickpicin vain yhdeltä henkilöltä ja me seurustelemme. Olimme meistä riippumattomasta syystä näkemättä toisiamme kolme kuukautta. Se teki meidät vähän levottomiksi ja epätoivoisiksi. Onneksi on videopuhelut :D
En halua dickpiccejä tuntemattomilta miehiltä tai uusilta tuttavuuksilta.
Ei kai niitä kukaan mies lähettelisi, jos ei naiset niistä tykkäis. Tai no jotkut tiukkapipot ei, mut suurin osa kyl varmasti ilahtuu.
Olen saanut muutaman kerran, kun oli deittisivustolla profiili. Ei tainnut tulla toivottu reaktio, kun tyrmistyneenä naurahdin, ja poistin kuvan. Ei saaneet siis vastausta minulta, tuskinpa muiltakaan joille lähettivät.
Vinkkinä jokaiselle miehelle. Voit lähettää dickpicin jos sitä pyydetään. EI MUUTEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä astetta pahempaa on, kun herkkumutterin vieressä on joku mahdollisimman epäsopiva random esine antamassa mittakaavaa. Esim. tulitikkuaski varren päällä on niiiiiiin kiihottava näky. Not.
Mä käytän mittakaavaesineenä 0,568l oluttölkkiä.
Täytyy vaan olla kuvatessa tarkkana, ettei tölkki ihan kokonaan peity mun herkkumutterin taakse piiloon...
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Haen pelkästään seksiseuraa ja pyydän kuvan etukäteen ennen kuin edes harkitsen tapaamista. Esikarsinta on kuvien perustella ja siitä lähdetään sitten jatkoon seuraavaan karsintaan.
Minä sain eräältä aivan todella ärsyttävältä työpaikkani mieheltä. Jatkolähetin kuvan hänen vaimolleen ja kerroin lämpimät osanotot vehkeen koosta.
Jostain syystä nykyään kumpikin kääntää päänsä pois aina minut nähdessään.
M43. kirjoitti:
Ei kai niitä kukaan mies lähettelisi, jos ei naiset niistä tykkäis. Tai no jotkut tiukkapipot ei, mut suurin osa kyl varmasti ilahtuu.
Mä olen ymmärtänyt, että miehet lähettelee niitä, kun ovat niin pirun ylpeitä elimestään. Haluavat jakaa iloa ja kuvittelevat naisten saavan niistä iloa.
Tuntemattomien kesken siis. Parisuhdekuvat on toinen juttu.
Yleisempää nuorten keskuudessa kuin uskoisi. Itsekin olen tuntemattomilta tai puoli-tutuilta "saanut" enemmän kuin mitä yhden käden sormilla pystyy laskemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä jokaiselle miehelle. Voit lähettää dickpicin jos sitä pyydetään. EI MUUTEN!
Vinkkinä jokaiselle naiselle. Voit lähettää pillukuvan jos sitä pyydetään. EI MUUTEN!
Sain kerran videon, jossa mies laukesi mun FB-profiilikuvan päälle. Oli tulostanut sen netistä. Nähtiin seuraavana päivänä ja oli kyllä hurjaa kyytiä. Jotain eläimellisen kiihottavaa siinä videossa oli. Mietin, että haluan kokea miehen, joka haluaa mua noin paljon.
Samaa mieltä.