Toivottavasti löytyy miesystävä tällekin pullukalle laihdutuksen päätteeksi!
Kovasti koitan itseäni tsempata, dieetin alkupäiviä meneillään ja 15 kilon urakka edessä. Takana paljon rahkaa ja kuntosalilla vuodatettuja hikipisaroita. Toivotaan että tästä hyvä tulee, toden totta olen kyllästynyt olemaan pullukka! Mutta niin ne kilot vaan pikkuhiljaa hiipi kun oli kiva sohvalla herkutella iltaisin...
Kommentit (14)
Tsemppiä!
Mä laihdutin keväällä 14 kiloa ja ai että, kun on ollut ihanaa kaivaa viimevuotisia kesävaatteita kaapista - ja heittää ne pois kun ovat liian isoja.. :) Parisuhdekin on piristynyt kummasti kun olen ITSE saanut uutta virtaa ja tunnen oloni taas paljon paremmaksi kun olen ns. saanut itseni takaisin.
Ja muista, että kaikki lähtee syömisistä - liikunta totta kai tukee painonpudotusta, mutta yllättävän moni ilmeisesti kuvittelee, että melkein mitä vaan voi syödä kun on käynyt lenkillä tai salilla...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 13:24"]
Jaa, minulla taas ihan eri kokemuksia. Miehiä on aina riittänyt vaikka ylimääräistä oli noin 20 kg. Eikä laihdutus kyllä siihen mitenkään vaikuttanut. Huomiota sain silloin ja huomiota saan nytkin. Mies löytyi jo lihavakin ja laihdutus oli ihan puhdas terveysseikka. Selkä ei vaan enää kestänyt liikakiloja ja istumatyötä.
[/quote]
Kyllä jokaiselle naiselle aina miehiä riittää. Kysymys kuuluukin, minkä tasoisia miehiä?
Komea, itsestään huolehtiva atleetti vai hintelä hiiri/sovinisti kaljamaha...
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 13:24"]
Jaa, minulla taas ihan eri kokemuksia. Miehiä on aina riittänyt vaikka ylimääräistä oli noin 20 kg. Eikä laihdutus kyllä siihen mitenkään vaikuttanut. Huomiota sain silloin ja huomiota saan nytkin. Mies löytyi jo lihavakin ja laihdutus oli ihan puhdas terveysseikka. Selkä ei vaan enää kestänyt liikakiloja ja istumatyötä.
[/quote]
Kyllä jokaiselle naiselle aina miehiä riittää. Kysymys kuuluukin, minkä tasoisia miehiä?
Komea, itsestään huolehtiva atleetti vai hintelä hiiri/sovinisti kaljamaha...
[/quote]
Kaikki oli ihan fiksuja, koulutettuja miehiä. Ja ihan normaali mitoissa. Yhteistä heissä oli se etteivät arvottaneet naisia ulkonäön perusteella. Ja kyllähän se on ihan naisen luonteesta kiinni millaisia miehiä vetää puoleensa. Jos naama on norsunvitulla niin ei se paino siinä paljoa merkkaa...
Mulla oli noin 10 kg liikaa muutama vuosi sitten ja kyllä se on ihan fakta, että muutama potentiaalinen puoliso ei huolinut sen takia. Itse olivat urheilullisia tai ainakin yrittivät olla. En mä itsekään olisi halunnut ylipainoista miestä.
Sitten löysin mieleiseni, joka myös tykkäsi musta tarpeeksi ja jota ei lievä ylipaino haitannut. Nyt olen hänen kanssaan naimisissa ja tiputtanut 15 kg elopainoa pelkästään siksi, että on niin onnellinen ja hyvä olo ihanan miehen kainalossa. Ilman muuta kannattaa tehdä itsestään niin hyvännäköinen kuin voi. Loppu on sitä kahdenvälistä kemiaa.
Kaikki ihmiset saa olla ihan sen kokoisia kun ovat. Seksikkyys on oikeesti korvien välissä. Iloinen hymy ja aurinkoinen olemus on se mitä muistetaan. Painolla ei oikeesti ole mitään väliä.
No toivottavasti! Mutta en minä ainakaan haluaisi miestä, jolle 15 kiloa mun painossa suuntaan tai toiseen olisi kynnyskysymys yhdessäololle.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 23:23"]
No toivottavasti! Mutta en minä ainakaan haluaisi miestä, jolle 15 kiloa mun painossa suuntaan tai toiseen olisi kynnyskysymys yhdessäololle.
[/quote]
Mutta kyllähän se kiinnostuksen heräämistä edes auttaa, kun ei heltta heilu leuan alla ;) -ap
Itseä vartenhan sitä laihdutetaan. Jos olosi on epävarma 15 kg painavampana etkä varsinaisesti hehku elämäniloa, varmasti miehet kiinnostuvat laihduttuasi hieman.
Jos sinulla on nykyisessä koossasi hyvä olla ja se näkyy ulospäin, ei taatusti miehiä varten tarvitse laihduttaa!
"Toivottavasti löytyy miesystävä tällekin pullukalle laihdutuksen päätteeksi!"
No, ei välttämättä. Ylipainon lisäksi se saattaa jäädä kiinni ulkonäöstä ja luonteesta.
Eikö olekin jotenkin surullista, miten miehille (joista kolmasosa on lihavia tässä maassa tilastojen mukaan) ulkomuoto on tärkempää kuin ihminen muuten kokonaisuutena? Minua ei ole koskaan kohdeltu yhtä jäätävästi miesten taholta kuin silloin, kun lihoin 80-kiloiseksi. Ja nyt en edes puhu treffikavereista tms. vaan ihan vaikkapa asiakaspalvelijoista eri paikoissa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 12:43"]
Eikö olekin jotenkin surullista, miten miehille (joista kolmasosa on lihavia tässä maassa tilastojen mukaan) ulkomuoto on tärkempää kuin ihminen muuten kokonaisuutena? Minua ei ole koskaan kohdeltu yhtä jäätävästi miesten taholta kuin silloin, kun lihoin 80-kiloiseksi. Ja nyt en edes puhu treffikavereista tms. vaan ihan vaikkapa asiakaspalvelijoista eri paikoissa.
[/quote]
Totta! Lihava nainen tuntuu olevan kuin halpa makkara miehille, vaikken nyt edes ihan kamalan ylipainoinen ole, vähän lässähtynyt. ap
Kun itse ylipainoisena aloin laihduttaa ajattelin että jos mies laihdutuksen jälkeen sanoo taas rakastavansa minua minun on pakko ottaa ero, no onneksi ei ylipaino ollut syy eroon ja ero tuli miehen toivomuksesta vaikka laihduinkin ihannemittoihin avioliiton viime kuukausina, ihan idiootin kanssa en sentään ollut lapsia tehnyt.
tsemppiä projektiin.