Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VR suosii koronatoimissaan rikkaita! Turvavälit tulee ostaa itse!

Vierailija
23.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/7145e3e5-3198-400a-8d27-38451e86…

Käsittämätöntä rikkaiden suosimista ja suojaamista. Ilmeisesti on aivan sama, mitä köyhille käy, joilla ei ole varaa maksaa kahta istumapaikkaa tai makuupaikkaa varmistaakseen turvallisen matkustamisen. Uskomatonta, että valtio sallii tällaisen suosimisen. Ei ole tasa-arvoista. Ehdottomasti tulisi säätää niin ettei viereisiä paikkoja edes myytäisi kellekään tai makuuhyttejä kuin yhdelle asiakkaalle kerralla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan köyhät pakotetaan matkustamaan sillit purkissa.

Vierailija
2/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on valmis ostamaan käärmeöljyä niin siitä vain. Tuon "suojaava vaikutus" on vähintäänkin kyseenalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR tässä itse häviää. Olen matkustanut erittäin paljon junalla niin vapaa-ajalla kuin työasioissa, mutta en matkusta enää, koska en voi luottaa junan turvallisuuteen.

En ymmärrä miten firmat eivät itse tajua, että viruslingoksi ryhtymällä likaavat vain oman maineensa ja saavat ihmiset välttelemään heitä.

Vierailija
5/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan hävytöntä!

Vierailija
6/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän eduskunta sanoo tästä?

Vierailija
7/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te vingutte? Kun sen tyhjän paikan saa vierestään vähintään 65% alennuksella, diili on erittäin hyvä. Jos ei muutamaa euroa voi maksaa siitä tyhjästä paikasta, ei kyllä ole varaa myöskään omaan junalippuunsa.

Itse olen pienituloinen riskiryhmäläi en eläkeläinen, tulot alle köyhyysrajan, ja riemusta kiljuen käytän tän VR:n mahdollisuuden hyväkseni. Mahdollisesti myös oman työskentelyhytin, kun se tulee myyntiin.

Meinaatko tosiaan että täytyy olla RIKAS maksaakseen esim 5 e turvallisuudestaan? No sitten ei ole varaa käsidesiin, maskiin eikä mihinkään junamatkustamiseenkaan....

Vierailija
9/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te vingutte? Kun sen tyhjän paikan saa vierestään vähintään 65% alennuksella, diili on erittäin hyvä. Jos ei muutamaa euroa voi maksaa siitä tyhjästä paikasta, ei kyllä ole varaa myöskään omaan junalippuunsa.

Itse olen pienituloinen riskiryhmäläi en eläkeläinen, tulot alle köyhyysrajan, ja riemusta kiljuen käytän tän VR:n mahdollisuuden hyväkseni. Mahdollisesti myös oman työskentelyhytin, kun se tulee myyntiin.

Meinaatko tosiaan että täytyy olla RIKAS maksaakseen esim 5 e turvallisuudestaan? No sitten ei ole varaa käsidesiin, maskiin eikä mihinkään junamatkustamiseenkaan....

Osta sillä viidellä eurolla maskeja. Paremman suojan saat sillä. Jos siinä vaunussa on joku koronaa sairastava, se on melkolailla sama oletko sen vieressä vai muutaman penkkirivin päässä kun se yskäisee.

Vierailija
10/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosiaan että täytyy olla RIKAS maksaakseen esim 5 e turvallisuudestaan? No sitten ei ole varaa käsidesiin, maskiin eikä mihinkään junamatkustamiseenkaan....[/quot l

Kiitos, että löit vassarille luun kurkkuun. Että ihan RIKKAITA suosivat...

Vierailija
11/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se, että on varaa omaan junapaikkaansa eu tarkoita, että on varaa viereiseen junapaikkaankin. 1 lipun ostaminen tulee halvemmaksi kuin 2 lipun ostamisen. Oletko käynyt peruskoulun matematiikkaa ollenkaan?

Vierailija
12/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei ole mitään merkitystä, jos edessä ja takana istuu matkustaja. Maskit pakollisiksi kaikille juniin ja linja-autoihin, se toisi lisää turvaa.

Vierailija
13/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo päätös VR:ltä.

Vierailija
14/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut junalla viimeksi 3 v sitten, jolloin matka kesti yhteensuuntaan 6 h. Varasin viereisen paikan tyhjäksi ostamalla siihen halvimman mahdollisen lipun. Maksoi, mutta oli sen väärti. Vrn lippujärjestelmä kun ei silloin ainakaan myynyt ensin yhtä paikkaa per penkkipari vaan täytti vaunua numerojärjestyksessä. Tyhjä paikka vieressä antaa tilaa etsiä hyvää istumaasentoa ja tietenkin omaa rauhaa. Jos matkustan vielä junalla, ostan ilman muuta viereisen paikan tyhjäksi, hyvä uudistus.

Vierailija
15/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sillä viidellä eurolla maskeja. Paremman suojan saat sillä. Jos siinä vaunussa on joku koronaa sairastava, se on melkolailla sama oletko sen vieressä vai muutaman penkkirivin päässä kun se yskäisee.

Se maski pitäisi ostaa sille yskäisijälle, jos taudilta haluaa suojautua.

Vierailija
16/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei ole mitään merkitystä, jos edessä ja takana istuu matkustaja. Maskit pakollisiksi kaikille juniin ja linja-autoihin, se toisi lisää turvaa.

Tämä! Ei todellakaan vähennä tartuntariskiä tuo viereinen paikka tyhjänä. Jos takana istuvalla on korona, taatusti saa tartunnan kun hönkäilee niskaan matkan ajan.

Vierailija
17/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista fiksuinta olisi, että maskit tulisivat kaikille pakollisiksi joukkoliikenteeseen. En ymmärrä miksi Suomess näin ei tehdä, kun on ihan normaali käytäntö ulkomailla.

Vierailija
18/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
19/41 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RICH LIVES MATTER!

Vierailija
20/41 |