Olen ihastunut samaan mieheen kaverini kanssa, kuinka voisin voittaa kaverini tässä taistossa?
Olen hillitty ja harkitsevainen nainen, pukeudun klassisen tyylikkäästi, kynähameita ja jakkupukuja. Meikkaan kevyesti. Kaverini puolestaan esittelee useinkin rintavakoaan ja tuon miehen seurassa alkaa kikattelemaan hirveästi "rooli päällä". Kaverillani ei ole mitään tyylitajua, ja on somestakin riippuvainen. Ongelma on se, että kaverini on sosiaalisempi, joten päässyt useammin kontaktiin miehen kanssa. Mies on sinkku. Mies on upein mies, kenet olen ikinä tavannut.. Voisitteko auttaa, kuinka tehdä itsestäni kiinnostavampi hänen silmissään? Olen valmis vaikka menettämään kaverini sen vuoksi.. Voin päivittää tilannetta tähän ketjuun.
Kommentit (24)
Etkö kelpaa muille miehille vai miksi kilpailet? En alentuisi moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö kelpaa muille miehille vai miksi kilpailet? En alentuisi moiseen.
Mies on upein , siksi.
Haluatko oikeasti miehen, jolle et olisi omana itsenäsi se ykkösvaihtoehto? Mä annoin kaverin viedä tuollaiset miehet heti kättelyssä (mulla oli kaveri, joka ihastui usein miehiin, joihin tiesi mun ihastuneen), ja eipä ne miehet hänenkään kanssaan pysyneet kuin vähän aikaa. Jos mies haluaa sut, se haluaa sut, vaikka mitä tissinesittelijöitä pyörisi ympärillä.
Kuulostat vähän itserakkaalta. Ei miehiä kiinnosta kuka pukeutuu kynähameisiin, suurin osa tuskin edes tietää mikä se on, vaan mukava rento seura.
Ole oma itsesi. Käy raskaaksi esittää jotain muuta kuin on, jos on kyse pitkästä suhteesta. Jos mies ei halua sinunlaistasi naista, hän ei ole sinulle se oikea.
Se mies ihastuu kehen ihastuu omien mieltymystensä mukaan. Oli se sitten sinä, kaverisi, joku muu nainen tai vaikka naapurin Pertti.
Annat auliisti kaikkia reikiä, ja muutenkin suostut seksissä kaikkeen, mitä mies haluaa.
Alapeukkuja tulee, mutta tämä on fakta. 99 % miehistä valitsee tällaisen naisen.
Tuo on niin elävästä elämästä :D Mies riikinkukkona tepastelee ympäriinsä samalla kun naiset pynttäytyvät ja tuovat avujaan esille "hienovaraisesti" :D Varsinkin jos tapahtumapaikkana on joku trendikäs avokonttori, on vallan hupaisaa seurata sitä "huomaamatonta" soidinkamppailua kun kaksi tai useampi naaras kilvoittelee siitä yhdestä iiiiiiihanasta uroksesta :D
:D
Saakos niitä sellaisia kynäaseita? Sopisi varusteluun kynähameen kanssa. Semmottisella kun lasahutat mieheen rakastumishormoniammuksen sillä välin kun "ystäväsi" on kansan raamattuseuran kokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti miehen, jolle et olisi omana itsenäsi se ykkösvaihtoehto? Mä annoin kaverin viedä tuollaiset miehet heti kättelyssä (mulla oli kaveri, joka ihastui usein miehiin, joihin tiesi mun ihastuneen), ja eipä ne miehet hänenkään kanssaan pysyneet kuin vähän aikaa. Jos mies haluaa sut, se haluaa sut, vaikka mitä tissinesittelijöitä pyörisi ympärillä.
Niin, siis sulla oli ilmeisesti "kaveri"
Minusta vaikutat ilkeältä, ulkoisilla ominaisuuksilla tuskin pärjäät kisassasi jos ei ole läsnäolo tai sosiaalisia taitoja, pelisi on pelattu.
En jaksaisi "kilpailla" yhdestäkään miehestä. Lisäksi teillä on todella outo kaveruus kun olette valmiita rikkomaan sen jonkun miehen takia.
Että tällainen tänään. Mitäs jos annat sen aikuisen miehen ihan itse tehdä omat ratkaisunsa? Tyrkkyhän olet itsekin, jos alat jotain roolia vetää.