Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut samaan mieheen kaverini kanssa, kuinka voisin voittaa kaverini tässä taistossa?

Vierailija
23.07.2020 |

Olen hillitty ja harkitsevainen nainen, pukeudun klassisen tyylikkäästi, kynähameita ja jakkupukuja. Meikkaan kevyesti. Kaverini puolestaan esittelee useinkin rintavakoaan ja tuon miehen seurassa alkaa kikattelemaan hirveästi "rooli päällä". Kaverillani ei ole mitään tyylitajua, ja on somestakin riippuvainen. Ongelma on se, että kaverini on sosiaalisempi, joten päässyt useammin kontaktiin miehen kanssa. Mies on sinkku. Mies on upein mies, kenet olen ikinä tavannut.. Voisitteko auttaa, kuinka tehdä itsestäni kiinnostavampi hänen silmissään? Olen valmis vaikka menettämään kaverini sen vuoksi.. Voin päivittää tilannetta tähän ketjuun.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko kynähameessa puikottaminen?

Vierailija
22/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti miehen, jolle et olisi omana itsenäsi se ykkösvaihtoehto? Mä annoin kaverin viedä tuollaiset miehet heti kättelyssä (mulla oli kaveri, joka ihastui usein miehiin, joihin tiesi mun ihastuneen), ja eipä ne miehet hänenkään kanssaan pysyneet kuin vähän aikaa. Jos mies haluaa sut, se haluaa sut, vaikka mitä tissinesittelijöitä pyörisi ympärillä.

Aamen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti miehen, jolle et olisi omana itsenäsi se ykkösvaihtoehto? Mä annoin kaverin viedä tuollaiset miehet heti kättelyssä (mulla oli kaveri, joka ihastui usein miehiin, joihin tiesi mun ihastuneen), ja eipä ne miehet hänenkään kanssaan pysyneet kuin vähän aikaa. Jos mies haluaa sut, se haluaa sut, vaikka mitä tissinesittelijöitä pyörisi ympärillä.

Mulla oli samanlainen kaveri. Meillä oli silloin molemmilla deittiprofiilit. Hän antoi mun etsiä ensin itselleni treffikumppanit ja kysyi sitten ett pahastunko jos hän kutsuu saman miehen treffeille. Mitä tuohon vastais... oisinhan mä voinut sanoa, ett etsi itellesi omat. Vastasin kuitenkin, ett ihan vapaasti. Omituista se minusta oli.

Hän sitt pommitti viestiä viestin perään näitä kavereita ja mä luovutin. Koin jääväni jalkoihin. Jos joku olis syttynyt ensivaikutelmasta, niin kai hän olisi ottanut yhteyttä.

Ei niistä mitään sitt tullut. Ystäväni ihmetteli ett miks ne miehet on siellä kun ei ne vastaile viesteihin.

Vierailija
24/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies ihastuu kehen ihastuu omien mieltymystensä mukaan. Oli se sitten sinä, kaverisi, joku muu nainen tai vaikka naapurin Pertti.

Juu ei tuossa ole paljon tehtävissä. Jos mies tykkää kikattelevista ja eloisista naisista, ihastuu ehkä ap:n kaveriin. Jos tykkää hillityistä ja tyylikkäistä naisista, ihastuu ap:een. Tai sitten ei ihastu kumpaankaan.

Tämä on ehkä naisten yleisin harhaluulo miesten suhteen, että miehen voisi jotenkin saada kiinnostumaan tai ihastumaan itseensä. Ei voi. Mies kiinnostuu tai ei kiinnostu riippumatta siitä, mitä poppaskonsteja käytätte.

Jos luulette saaneenne miehen jollain konstilla kiinnostumaan itsestänne, niin todellisuudessa se mies oli jo kiinnostunut teistä entuudestaan.