Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vähättelee raskausoireita

Vierailija
14.06.2013 |

Olen ensimmäistä kertaa raskaana, ja vaikka raskaus on vasta alussa, on oireita vaikka muille jakaa. Minua ärsyttää suunnattomasti, kun mies väittää minun keksivän ja luulottelevan oireita. Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oma eksäni oli samanlainen. Sain niin kamalat pahoinvointikohtaukset valkosipulin tuoksusta yhden kiinalaisen ravintolan lähettyvillä ennen kuin raskautta oli varmistettu, että en voinut mennä sinne syömään. Niin sitten odottelin ulkona yökkäillen sillä aikaa, kun eksä kävi syömässä. 

Otti päähän niin suunnattomasti. Vaikka en pystynyt syömään valkosipulin hajussa, olisin kuitenkin halunnut syödä jossakin muussa ravintolassa miehen kanssa, mutta hän halusi mennä kiinalaiseen. Vastaavanlaisia juttuja oli vielä senkin jälkeen, kun raskaus oli vahvistettu ja maha kasvoi. Kai hänen mielestään vain kuvittelin sen kamalan etovan tunteen jai ihan huvikseni juoksin vessaan vähän väliä oksentelemaan. 

Vierailija
2/5 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ota mukaan neuvolaan ja katso että lukee sieltä saadut oppaat yms. Kurjaa ettei ymmärrä.  Itse makaan pahoinvoinnin takia melkein kaikki päivät, pakko varmaan uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höösää nyt ihan koko ajan napasi ympärillä, rauhoitu ja yritä puhua välillä muustakin kuin raskaudesta ja vauvasta! Kun jätät vähemmälle sen hössöttämisen niin ehkä miehesikin jaksaa asiasta puhua kun oikeasti on puhuttavaa asiasta. Ei edes miehesi, vauvan isä, jaksa kuunnella tauotonta mietiskelyä ja ajatustulvaa, eikä missään tapauksessa tarvitsekaan.

Vierailija
4/5 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehellesi ainakin enne synnytystä se video missä synnytyskipuja vähättelevät miehet laitettiin supistuksia simuloiviin laitteisiin. Muutti ainakin sen suhteen mielipide

Vierailija
5/5 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin raskauden alussa tosi huonovointinen, Sitten viikosta 12 eteenp'in olo oli loistava ihan viime viikoille asti. Mies aluksi ei osannut auttaa, eikä ymmärtänyt  väsymystä. mutta vatsan kasvaessa huolehti ja toppuutteli tekemisisä, vaikka mun olo oli loistava, Mutta alku oli rankka,