Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kiusaavat naisia?

Vierailija
23.07.2020 |

Keskustelu poistettiin jostain tuntemattomasta syystä (varmaankin AV-mies taas kiusaamassa naisia). Eli miksi miehet hakevat huomita naisilta kiusaamalla näitä?

Hevosten potkiminen ja letistä vetäminen ala-asteella käytiin jo läpi, sekä jään murtaminen ujojen naisten kohdalla. Ei toimi kaikkiin. Olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä. Eli jos tykkäät naisesta, miksi kiusaat?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun annatte persereikää niin kiusaaminen loppuu hetkeksi. Jos kiusaaminen ei tahoa, niin sitten pitää ottaa kovemmat keinot käyttöön. Luonnonn biologia pakottaa siemenet vaginaan hyvällä tai pahalla. Niin se on tarkoitettu tapahtumaan. Aamen!

Tässä on esimerkki viestinnästä, jossa annetaan ns. sekoittuneita signaaleja.

Minusta tuo on pelkkää väkivaltaa. Hyvällä tai pahalla. eri

Joo, mutta huomiohakuista.

Sitäkin.

Vierailija
22/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, johon ei varmaan tässä pysty löytämään tyhjentävää vastausta. Ilmeisesti se on vain keino jotenkin saada naisen huomio, jos ei muu aloite ole toiminut.

Mutta miksi se kiusaamistyyppinen kontaktinhaku sitten usein toimii? On minulla siitä omakohtaista kokemusta, jos ei nainen heti kiinnostu minusta, niin kyllä minä yritän vaihtaa keinoa, mikä sitten joskus menee vähän väärille urille. Aina sillä ei pääse haluttuun lopputulokseen, mutta toisaalta esimerkiksi nykyisen vaimoni kanssa toimi, että hakeuduin tapaamaan häntä kuuntelematta hänen yrityksiään kieltäytyä. Nyt hän on ikionnellinen ja kiitollinen siitä.

Ehkä naisella vain on geneettinen intressi taipua pariutumaan sellaisen miehen kanssa, joka levittää geenejään vähän itsepäisin keinoin. Levittäväthän siitä syntyneet yhteiset jälkeläiset sitten molempien geenejä taas eteenpäin samoin itsepäisin keinoin.

Ja toimiihan se sama periaate toisinkin päin, kyllä nainenkin voi hakea kiusallisuuksiin menevällä tavalla kontaktia mieheen, joka ei heti ole kiinnostunut, ja joskus myös onnistuu siinä. Naisen keinot kontaktinhakuun ehkä ovat osittain erilaiset kuin miehen, mutta mekanismi on sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mieskolleegani on alkanut olemaan hemmetin ärsyttävä. Tahalleen kääntää sanomani asiat toisin ja suoraan v*ttuilee. Luulee olevansa hyvinkin nokkela alfauros mitta silmissäni on tosi yksinkertainen ja junttimainen. 

Aluksi oli pientä kiusottelua ja luuli että saa minut jollain lailla iskettyä ja kun ei saanutkaan toivomaansa reaktiota alkoi panokset kovenemaan. Hänen lähestymisensä alkavat tuntumaan enemmän häirinnältä kuin viattomalta lähestyvänä ystävyytenä. Olen itse naimisissa oleva nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi