Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset vaatii mieheltä kauheesti järjestystä?

BeasthereAndy
23.07.2020 |

Kun mies osaa elää siivoonattakin jne

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K9ska sinä olla sika

Vierailija
2/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ihan rauhassa elää omassa kämpässään siivoamatta, mutta jos mun kanssa haluaa asua, silloin se siivoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies osaa elää siivoamattakin? - Onko tämä sinusta isokin saavutus mieheltä (tai naiselta)?  Kyllä minä miehenä (sinkkuna) tosinaan kaipaan rinnnalleni kumppania mutta osaan siivota ja mielelläni pidänkin kämppäni järjestyksessä ja siisinä, muta ei tämäkään ole minusta mitenkään erityistä tai ihmeellistä, että siitä erikseen mainitsisin, jos jossain pitäisi kuva millainen olen. - Jos joku on siivoamaton niin kai siitä on huomaavaista mainita, niin ainakin minä tiedän, että tuskin ao. henkilö sellainen, jonka kanssa haluaisin parisuhteen muodostaa... 

Vierailija
4/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset vaadi. Kyllä minä siivoan, kunhan mies tekee sitten jotain muuta yhteisen hyvän eteen.

Vierailija
5/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit todella komea ja hyvä petipuuhissa, nainen ei vaatisi mitään siivoamisia.

Vierailija
6/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan asunnon kerran vuodessa. Säästyneen ajan voi käyttää johonkin hyödylliseen, esim. viinan juontiin.

Vierailija
7/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää omassa kodissaan yksin, saa elää niin siivottomasti kuin haluaa. Kun taas saman katon alla elää useampi ihminen, ei elämästä tule mitään, jos kaikki on aina hukassa eikä normaalia hygieniaa voi noudattaa, kun kaikki on aina tiellä ja epäjärjestyksessä.

Vierailija
8/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi... Kävin joskus kylässä miehen luona, joka tuskin koskaan oli asuntoaan siivonnut. Vaikka tavarat olivat järjestyksessä, eikä roskia missään niin asunto oli lattiasta kattoon aivan tahmea. Toista kertaa en mennyt.

Vierailija
9/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Saako mies sitten vaatia naiselta sotkussa elämistä?

Vierailija
10/10 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Saako mies sitten vaatia naiselta sotkussa elämistä?

Tämä just. Kenen standardi on se luonnonvakio ja ainoa oikea?