Muita jotka ovat kipeinä tyyliin kerran viidessä vuodessa?
Oon ollut kipeä viimeksi joskus 2014. Jotkut on kunnolla kipeinä monta kertaa vuodessa. Mistä tuo johtuu?
Kommentit (34)
On meitä sairastamattomiakin. En ole ollut koskaan koulusta poissa sairauden vuoksi, en myöskään työelämässä. Ikää jo 50+. En myöskään ole syönyt ikinä yhtään lääkettä. Joskus toivoisi -- pienen hetken -- että saisi vain maata sairaana sängyssä vaikka vain päivän...
Vierailija kirjoitti:
On meitä sairastamattomiakin. En ole ollut koskaan koulusta poissa sairauden vuoksi, en myöskään työelämässä. Ikää jo 50+. En myöskään ole syönyt ikinä yhtään lääkettä. Joskus toivoisi -- pienen hetken -- että saisi vain maata sairaana sängyssä vaikka vain päivän...
Voithan sä maata siellä terveenäkin...vai oletko jotenkin korvaamaton..?
Tosi terve olen ollut tähän asti. Ei ole flunssat tai mahataudit kaataneet, viimeksi olin saikulla 8 vuotta sitten leikkauksen takia. Nyt on sitten pitkä sairausloma. Tuli rintasyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miehiä vai naisia?
Mitä sillä on väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä?
Olen lukenut, että miehet säästyvät useammin flunssilta, liittyi muistaakseni testosteroniin. Siksi mietin, että onkohan näissä terveissä naisiakin paljon joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä?
Olen lukenut, että miehet säästyvät useammin flunssilta, liittyi muistaakseni testosteroniin. Siksi mietin, että onkohan näissä terveissä naisiakin paljon joukossa.
Itse olen mies
Boheemi elämäntyyli on terveellisin.
Stressi ja suorittaminen taatusti sairastuttaa ihmiset.
Mä olen ollut viimeksi jossain pikku flunssassa 90-luvulla. Eikä ole muitakaan sairauksia ollut, vaikka olen jo 60v. vanha hippi😂
Vierailija kirjoitti:
Boheemi elämäntyyli on terveellisin.
Stressi ja suorittaminen taatusti sairastuttaa ihmiset.
Mä olen ollut viimeksi jossain pikku flunssassa 90-luvulla. Eikä ole muitakaan sairauksia ollut, vaikka olen jo 60v. vanha hippi😂
Siis mä olen nainen
Itsellä kova influessa vuonna 2001, ja tuntuu, että siitä sain immuniteetin, vaikka sellaista ei saakaan. Mitään rokotuksia en ole ottanut. Flunssa joskus harvoin - viimeksi vuonna 2012. Olen 54-vuotias, enkä ole koskaan ollut edes sairaalassa (ei lapsia).
Olen nelikymppinen ja tainnut kerran aikuisena olla flunssassa pari päivää. Olin toimintakykyinen kyllä koko ajan. Välillä ihmetyttää kyllä miten toiset ovat vuosittain tain useammin kipeinä.
Sanotaan että tietyt veriryhmät suojaavat sairastumisilta. Mitä veriryhmiä edustatte te harvoin sairastelijat?
Itse olen AB+ ja tosi harvoin sairaana.
Pitää olla hygieeninen, mutta ei liian hygieeninen. Bakteerit ylläpitää vastustuskykyä.