Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ovat kipeinä tyyliin kerran viidessä vuodessa?

Vierailija
23.07.2020 |

Oon ollut kipeä viimeksi joskus 2014. Jotkut on kunnolla kipeinä monta kertaa vuodessa. Mistä tuo johtuu?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Täällä! Olen ollut viimeksi ihan todella kipeä (influenssa tod.näk.) 2006. Tuon jälkeen jotain pikku köhää joskus, ei edes joka vuosi. Tänä vuonna en ole ollut vielä kertaakaan kipeä. Ja mulla on lapsia ja teen asiakaspalvelutyötä, että altistusta on ollut.

Vierailija
2/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep! Täällä! Olen ollut viimeksi ihan todella kipeä (influenssa tod.näk.) 2006. Tuon jälkeen jotain pikku köhää joskus, ei edes joka vuosi. Tänä vuonna en ole ollut vielä kertaakaan kipeä. Ja mulla on lapsia ja teen asiakaspalvelutyötä, että altistusta on ollut.

Mulla on ollut kerran influenssa, joskus 1994, enkä oo koskaan ottanut rokotetta siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin usein.Olen ollut viimeksi kipeä lukioikäisenä, silloin oli influenssa. Nyt ikää 45. En vaan sairastu mihinkään, vaikken ota mitään rokotuksiakaan. Olen ollut lakto-ovovegetaristi 16-vuotiaasta asti, ja tuntuu että se sopii elimistöllen tosi hyvin koska ennen tuota sairastelin normaaliin tahtiin mutta ruokavaliomuutoksen jälkeen ei enää mitään. 

Vierailija
4/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias, enkä edes muista koska olisin viimeksi ollut sairas. Ehkä joskus 15 vuotta sitten. Tämä siitä huolimatta että juon kännit joka viikonloppu, tupakkaakin tulee poltettua ja syön lähes pelkästään roskaruokaa.

Vierailija
5/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan olla vähän kipeänä, mutta oikein kunnolla en ole juuri koskaan. 38:n asteen kuumeeseen oon päässyt viimeksi vuonna 2002. Influenssan sairastin muutama vuosi sitten, ja silloinkin kuumetta oli yhtenä päivänä hikiset 37 ja risat. Mutta oli kyllä paha olo viikkoja.

Vierailija
6/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama täällä. Mutta nyt joku flunssa päällä, en ole varma tuliko toissa viikon Ruotsin reissusta vai viikonlopun yökerho-kierroksesta. Ehkä joku tartutti minut kun kaikki 3 yökerhoa olivat täynnä.

Vierailija
7/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en sairastellut, mutta mitä enemmän on ikää tullut sitä useammin iskee tulehdustiloja ja siten kuumetta.

Vierailija
8/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo monen asian ja tekijän yhteisvaikutus ja summa. Alkaa jo ihan syntymästä (saako äidiltään ulosteperäisiä bakteereita), juoko lapsuusvuosina kuravettä ja onko jynssätty tolulla vai mäntysuovalla. Samaten ruokavalio (paljon puhdistettua ja ravinneköyhää?).

Eräs -ton-ton-ton-ton -ituhippi on jatkuvadti jossain pitkänsitkeässä flunssassa kun kaiken ruuan pitää olla niin luomua ja mitä kaikkea. Söisi normaalia ruokaa eikä kikkailisi millään hienoilla ruokavalioilla.

Vierailija
9/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeksi kuumeessa yläasteella 70-luvulla. Töistä sairaslomalla viimeksi v. 2014, silloinkin leikkauksen vuoksi.

Vierailija
10/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli räkätauti joskus v. 2007...mahatauti 80-luvulla.

Suuresti ihmettelen moista, kun olen kuitenkin vähän huoleton sottapytty.

😁

Vierailija
11/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias röökimuija, enkä ole juuri koskaan sairaana. Jos on pakko arvioida, niin viimeksi ehkä 10 vuotta sitten jossain flunssassa.

Syön porkkanat pesemättä kuorineen, olen mutustanut homeista leipää, en oikeastaan pese käsiäni muutoin kuin tarpeiden jälkeen (joo, hyi...) ja muutenkin elän vähän kuin pellossa. Tosi ällöttävää, tiedän, mutta lapsesta asti olen ollut huithaipeli ja epäilenkin, että siitä syystä minulle on kehittynyt erinomainen vastustuskyky.

Vaikka avomies tai muut ympärilläni olisivat kipeänä, minä en ole.

Vierailija
12/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut viimeksi kuumeessa yläasteella 70-luvulla. Töistä sairaslomalla viimeksi v. 2014, silloinkin leikkauksen vuoksi.

Toi on jo kova suoritus!

Vierailija
13/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo monen asian ja tekijän yhteisvaikutus ja summa. Alkaa jo ihan syntymästä (saako äidiltään ulosteperäisiä bakteereita), juoko lapsuusvuosina kuravettä ja onko jynssätty tolulla vai mäntysuovalla. Samaten ruokavalio (paljon puhdistettua ja ravinneköyhää?).

Eräs -ton-ton-ton-ton -ituhippi on jatkuvadti jossain pitkänsitkeässä flunssassa kun kaiken ruuan pitää olla niin luomua ja mitä kaikkea. Söisi normaalia ruokaa eikä kikkailisi millään hienoilla ruokavalioilla.

Toisin sanoen elämäntavat kondikseen ja voi hyvin. -eri-

Vierailija
14/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Onneksi elämäni ainoa noro oli juuri ennen koiranpentua. Koira nyt 7v ja vain kerran olen ollut kuumeen kaatamana tässä välissä.

Olen astmaatikko mutta influenssarokotteita en ota. Oikeastaan tuntuu että sairastelut harventuneet koiran ottamisen myötä.

Vierailija
15/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään harvemmin kipeänä, viimeksi varmaan 3-4 vuotta sitten.

Ennen pureskelin kynsiäni ja olin laiskahko käsienpesijä. Näin jälkikäteen puistattaa tuo yhdistelmä, erityisesti näin koronan aikaan.

Vierailija
16/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees noin usein. Viimeksi 2014 kun oli viisurioperaatio, eikä eka antibiootti auttanut.

Oon ollut koko ikäni eläinten keskellä, ja siivoojana olen... boheemi :D

Vierailija
17/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kolme päivää sairauslomalla nilkka paketissa joskus vuosituhannen alkupuolella. Flunssat yms. taudit eivät tartu minuun, eikä esimerkiksi ns. naistenvaivojakaan ole ollut koskaan. Ilmeisesti olen onnekas tai muuten vain kovaimmuuninen ihminen.

t. Ylipainoinen, 55-vuotias, liikuntaa karttava, viiniä lipittävä sekasyöjä :)

Vierailija
18/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin voisi paremmin, jos nukkuisi kunnon yö-unet.

Vierailija
19/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt töissä, enkä ole koulun jälkeen sairastellut. Sattumaa?

Vierailija
20/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joskus 15 vuotta sitten. Ehkä johtuu siitä että syön monipuolisesti, liikun luonnossa, en siivoa ja pese käsiä liikaa joten vastustuskyky pysyy hyvänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi