Eikö muita jo okseta nuo Jungnerit?
Kommentit (14)
No kyllä ärsyttää, mutta tulipahan lopultakin peruttua ilmanaikuinen ja ylihintainen akkainlehti, jonka joka kolmannessa numerossa Maria J. antoi haastista "On-Off"-suhteestaan. Jaadijaadi sanon minä :P
bimbo ja mimbo ei kestä toisiaan, se on yllättävää. Niin yhdentekevää väkeä että korkeintaan kummaksuttaa tuo sekojen sekoilu
No ei mua nyt varsinaisesti okseta, mutta vaikeahan heitä on nyt enää ottaa tosissaan...
Mä en lue niistä tehtyjä juttuja, niin mä en tiedäkään niistä oikein mitään. Satunnaisesti palstalla avaan näitä avauksia. Otsikoita ei voi välttää muiden joukossa, oikeastaan on hienoa, että peruivat avioeronsa. En tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa, ei mua niin paljon ne kiinnosta.
Jos ne olisi lapsettomia tuollainen huomiohuoraus vielä menisi, mutta säälittää varsinkin Marian isommat tytöt.
Ne on vissiin sitä mieltä että any publicity is good publicity
Maria vuodattaa joka jutussa samoja ihmissuhdelatteuksia ja -kliseitä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 20:04"]
Maria vuodattaa joka jutussa samoja ihmissuhdelatteuksia ja -kliseitä.
[/quote]
joo miten voikin olla noin tyrkky
Itselle mieleeni tulee, että ovat jääneet koukkuun julkisuuteen. Ja suhteessa on jotenkin menossa sellainen kissan hännän veto... Kumpi voittaa tämän taistelun, jotakin valtataistelua tuossa kuviossa on mukana, johon vedetään sitten ero lapsellisuuksissaan, vaikka ei sitten ehkä pohjimmiltaan haluta erota.
13, Niin, pääasia pysytellä otsikoissa ja kuvissa, huvinsa ja työnsä kullakin
Nimenomaan oksettaa. En keksi kuvottavampia ihmisiä. Edes Lipposet eivät pärjää näille kahdelle.
Keväällä on vaalit, kai nämä nyt siihen saakka ainakin rummuttaa... Yök.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nain-oudosti-Mikael-Jungner-kayttaytyi-ennen-avioerohakemuksen-perumista/1006897