Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet deittailevat Instagramissa

Vierailija
23.07.2020 |

Tuleeko muille paljon yhteydenottoja tai suoria treffipyyntöjä instagramin kautta? Itselle selvis tänään että miehet on kyllästynyt tinderiin ja yrittävät löytää naisia instagramista :D
Esim tämä kirjoitus: https://pakomatkalla.com/itsensa-kehittaminen/instagram-opas/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Mulle tulee jatkuvasti toiveikkaita viestejä ympäri maailmaa vaikka mulla on vaan luontokuvia!

Vierailija
22/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pöljää tekstiä tuo ns. ig-opas. Joo pitää paikkaansa että IG on nuorten naisten suosiossa ja naisia on varmasti enemmän kuin miehiä, mutta jos ei ole komea eikä suosittu niin ei ole paljoa mahiksia. Suosio Instagramissa perustuu nimenomaan näyttävyyteen, kuten tuossa tekstissäkin myönnetään. Kuvissa pitäisi olla siis joko komea mies tai sitten muuten näyttävää sisältöä, esimerkiksi juuri tuo Dan Bilzerianin ökyomaisuudella pröystäily. Ei kukaan nainen lähesty mitään perusmiestä joka postaa selfieitä ja satunnaisia maisemakuvia tarinaansa.

Olet väärässä. Instagramissa on paljon kaikenlaisia ihmisiä, myös muita kuin näyttävyydestä syttyviä naisia. Näitä naisia taas kiinnostaa nimenomaan muunlainen sisältö kuin oman pärstän ja omaisuuden esittely. Samoista asioista kiinnostuneet myös löytävät tuolta toisensa helpommin kuin muualta, koska haun voi tehdä sopivilla hashtageillä.

Teillä on instagramista tosi suppea käsitys tällä palstalla. Sitä voi käyttää monenlaisiin juttuihin, pelkät pintaliitoaan esittelevät käyttäjät eivät ole koko sovellus. Sisältöä on aivan laidasta laitaan.

Itse tinderin aikoina klikkasin yhden tyypin instan auki ja nauroin katketakseni sen jutuille. Älyttömän hyvä kirjoittaja ja loistavia kalajuttuja suht vaatimattoman näköiseltä mieheltä. Hän ei valitettavasti mätsännyt mua, mutta teki mieli jäädä silti seuraamaan, koska instansa oli niin käsittämättömän hyvää läppää.

Hyvä kommentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi