Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsivarsi ojentuu sivulle, yliliikkuvuuttako vain?

Vierailija
14.06.2013 |

Kun ojennatte käsivartenne niin, että kämmenet ovat ylöspäin, minne päin sormenne sojottavat? Minulla taittuvat käsivarret kyynärpäistä alkaen melko jyrkästi sivuille, muttei kuitenkaan paljoa alaspäin. En löytänyt netistä yhtään kuvaa vastaavasta tapauksesta. Onko minulla vain yliliikkuvat nivelet vai jokin perinnöllinen(?) kehityshäiriö? Ilmankos leuanveto perinteisellä otteella oli kouluaikoina yhtä tuskaa... Kävellessäkin käteni vimppaavat viehkosti sivuille;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa kuva. En ymmärtänyt ongelmaasi.

Vierailija
2/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei ole nyt kamerapiuhaa... Siis jos ojennat molemmat käsivartesi suoraan eteesi kämmenet yläspäin, niin kämmenten ja sormien tulisi osoittaa myös suoraan eteen. Minulla kyynärvarresta alaspäin käsivarret ja sormet sojottavat vasen vasemmalle ja oikea oikealle... Taipuvat siis useamman kymmentä astetta sivulle. Onko muilla näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne sormet osoita juuri sinne, mihin ne suuntaa? Mulla on yliliikkuvat nivelet, ja ihan suorat kädet kyllä...

Vierailija
4/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kireät rintalihakset? sain käteni kuvailemaasi asentoon, kun lähensin olkapäitä etupuolelta. oikaisepa olkapäät,