Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia kiiltonahkakengistä?

Vierailija
18.07.2013 |

Miten ne kestävät kulutusta jatkuvassa käytössä? Ovatko pian hirveän näköiset, vaikka hoitaisi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että laadukas kiiltonahka kestää kyllä. Mulla oli joskus ysärillä lukioaikaan Pertti Palmrothin kiiltonahkaiset kävelykengät. Juu kuulostaa koomiselta, mutta ne oli järjettömän makeet ja ihan must have!! Opintorahoista säästin, jotta sain ostettua ne ja käytin kuulkaas ihan loppuun ts. pohjat meni lopulta halki, päällinen oli vielä ihan ehjä, toki kuluneet, mutta päivittäisessä käytössähän ne olivat.. Sen muistan, että kiiltonahkaan jäi kumipohjista sellasia naarmuja, mutta ne lähti kyllä pyyhkäisemällä pois. Ja sitten tietenkin taitekohtiin tulee kurtut, mutta niin tulee muuhunkin materiaaliin, kiiltonahassa ne näyttää vähän ikävämmältä.

Jos meinaat ap jotain juhlakenkiä ostaa, niin käyttö lienee vähäisempää..?

Mutta jos halpaa ostaa, halpaa saa, näin se menee.

Vierailija
2/2 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 09:21"]

Luulen, että laadukas kiiltonahka kestää kyllä. Mulla oli joskus ysärillä lukioaikaan Pertti Palmrothin kiiltonahkaiset kävelykengät. Juu kuulostaa koomiselta, mutta ne oli järjettömän makeet ja ihan must have!! Opintorahoista säästin, jotta sain ostettua ne ja käytin kuulkaas ihan loppuun ts. pohjat meni lopulta halki, päällinen oli vielä ihan ehjä, toki kuluneet, mutta päivittäisessä käytössähän ne olivat.. Sen muistan, että kiiltonahkaan jäi kumipohjista sellasia naarmuja, mutta ne lähti kyllä pyyhkäisemällä pois. Ja sitten tietenkin taitekohtiin tulee kurtut, mutta niin tulee muuhunkin materiaaliin, kiiltonahassa ne näyttää vähän ikävämmältä.

Jos meinaat ap jotain juhlakenkiä ostaa, niin käyttö lienee vähäisempää..?

Mutta jos halpaa ostaa, halpaa saa, näin se menee.

[/quote]

Käyttökenkiä olen ostamassa, enkä ihan halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi