Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset/mitkä vaatteet eivät yksinkertaisesti sovi juuri sinulle?

Vierailija
23.07.2020 |

Itsellä poolopaidat. Ovat tulleet uudelleen muotiin, mutta eieiei, minulle ei sovi. Pään muoti jotenkin sellainen kuin olisi iso kananmuna puskettu reiästä läpi.

Toisena maksihameet. Ehkä tavallaan sopivat mutta en vain osaa niitä pitää. Jotenkin näytän vain pöhköltä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut. Siksi en niitä käytäkään vaan pidän aina mekkoa tai hametta.

Vierailija
2/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht lyhyt, vain noin 155 cm pitkä. Joten suurin osa vaatteista on vain liian pitkiä. Osa, kuten housut, pystyy aika helposti lyhentämään. Mutta osa mekoista ja hameista on vain todella kummallisen mittaisia päälläni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levenevä hame. Kynähame ja kotelomekot hyviä, mutta kaikki mikä levenee.. oi oi.

Vierailija
4/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperbag-vyötäröiset alaosat, muodottomat mekot/tunikat, vajaamittaiset lahkeet tai hihat, korkeavyötäröiset housut.

Vierailija
5/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihattomat löysät ja pussimaiset alaspäin levenevät topit. Totta puhuen ne ei mielestäni sovi yhtään kenellekään vaan näyttävät kauheilta. Monet on selvästi eri mieltä, koska näitä näkee ihmisten päällä niin usein.

Vierailija
6/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-aukot! Saavat yläkropan jotenkin levenemään. Ei imartele muotoja mitenkään!

Vierailija
7/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalonmyötäiset yläosat (topit/t-paidat) eivät yleensä sovi. Hartiani ovat kapeat ja povi olematon, mutta lantio leveä. Jos paita on ylhäältä hyvän kokoinen, lantion kohdalta usein liian tiukka. Jos taas lantion kohdalta sopiva, ylhäältä pussittaa.

Vierailija
8/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat näistä ovat sellaisia, että näyttäisin pöljältä. Kuten napapaidat.

https://www.weekday.com/en_eur/women/categories/new-arrivals.html

Olen nelikymppinen siis itse.

Maksihameet eivät sovi, koska olen niin lyhyt.

Vierailija
9/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhvihihat. Nämäkin tulleet takaisin entistä puhvikkaampana...näytän pelleltä!!!

Vierailija
10/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo. Ei, en kulje paljain päin pakkasella kun onneksi on muitakin talvihattuja olemassa.

Vierailija
11/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät vaatteet, mielummin istuvampi malli. Näytän muuten lihavalle tai raskaana olevalle. Monella nuo näyttävät hyvälle mutta itsellä ei koska olen rintava.

Vierailija
12/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikat.

Vierailija
13/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksihameet....en enää edes yritä

Vierailija
14/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suht lyhyt, vain noin 155 cm pitkä. Joten suurin osa vaatteista on vain liian pitkiä. Osa, kuten housut, pystyy aika helposti lyhentämään. Mutta osa mekoista ja hameista on vain todella kummallisen mittaisia päälläni. 

Eihän vika ole noissa vaatetyypeissä sinänsä vaan siinä, ettet löydä oikean kokoisia.

Vierailija
15/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon A-linjaiset tunikat ja "lainapeitten" muotoiset hameet. Ihan järkkyjä päällä.

Vierailija
16/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen harteikas, lanteikas ja reitevä. Näytän kammottavalta laatikkomaisissa paidoissa. Yläosan pitää istua hyvin eli myös tunikat ovat ehdoton ei.

Vierailija
17/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana-malliset farkut, muunlaisia ei tainnut kasarilla ollakaan. Eivät istu ja saavat näyttämään ihan höhlältä. Pyöreät pääntiet samaten, ne jotenkin pyöristävät ja leventävät kasvoja entisestään. Venepääntiet ja V-aukot sen sijaan passaavat minulle loistavasti.

Vierailija
18/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V-aukot! Saavat yläkropan jotenkin levenemään. Ei imartele muotoja mitenkään!

Asiahan on täysin päinvastoin. Korkeat kaula-aukot korostavat yläkroppaa ja rintoja ja mahdollista kaksoisleukaa. V-aukko tai syvä kaula-aukko keventävät yläosaa.

Itsekään en voi käyttää pooloja ja suurin osa o-aukoistakin on liian pieniä.

Vierailija
19/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolopaita minullakin. Se korostaa isoja rintojani. Näytän valtavalta. Pääntien tulee olla mahdollisimman avonainen, ei tietenkään niin, että vako näkyy.

Vierailija
20/42 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkomalliset yläosat. Muita ei nykyään myydäkään, mun ilmeisesti nuorillakaan ei ole enää mainittavaa vyötäröä. Saavat minut näyttämään kamalalta.