Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: suvaitsevaisille, mitä muuta vihaatte kuin

Vierailija
14.06.2013 |

lassukoita ja persuja?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni hakattiin kosovolaisten toimesta teholle, koska hän sattui kävelemään kosovolaislaumaa vastaan kadulla. Veljeni ei koskaan palautunut normaaliksi ja on eläkkeellä tätä nykyä alle 30-vuotiaana. Kosovolaiset pyörittää rikollisuuta oikeastaan kaikissa pohjoismaissa, todella järjestäytynyttä pahuutta. Heistä en oikein tykkää. Muslimit voisi muutenkin jäädä kehittämään kotimaitaan, ovat pilanneet kaikki paikat mihin ovat muuttaneet rahan perässä.

Vierailija
22/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:36"]

Tämä on sama kuin kävisi leikkipuistossa missä ihmiset käyttäytyy pääosin ihmisten lailla ja sitten siellä rupeaa yhtäkkiä käymään sakki joka nimittelee, huutaa törkeyksiä, valheita, rupeaa vainoamaan jotain ihmisiä ja niin edelleen. Vaikea siitä on olla välittämättä vaikka haluaisikin. Mä todella toivoisin etten mulle tulisi ahdistava olo kun joku ss-tyyppi taas aloittaa päivittäisen urakkansa, mutta ahdistun silti.

[/quote]

Olet siis tyypillinen suvaitsematon, sanoisit sen vain suoraan.

[/quote]

Pitäsikö mielestäsi leikkipuistossa suvaita sitä, että sen valtaa ihmiset jotka nimittelee ja huutelee ihmisistä valheita, ottaa silmätikukseen ja kiusaa jotain perhettä tai lasta? Tai toisen värisiä ihmisiä? Voitko ihan oikeasti käsi sydämellä sanoa, että moisesta harmistuva on "suvaitsematon". Vai onko niin, että tällaista ok toimintana pitävä on itse sosiopaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:40"]

Tämä on sama kuin kävisi leikkipuistossa missä ihmiset käyttäytyy pääosin ihmisten lailla ja sitten siellä rupeaa yhtäkkiä käymään sakki joka nimittelee, huutaa törkeyksiä, valheita, rupeaa vainoamaan jotain ihmisiä ja niin edelleen. Vaikea siitä on olla välittämättä vaikka haluaisikin. Mä todella toivoisin etten mulle tulisi ahdistava olo kun joku ss-tyyppi taas aloittaa päivittäisen urakkansa, mutta ahdistun silti.

[/quote]

[/quote]

Pitäsikö mielestäsi leikkipuistossa suvaita sitä, että sen valtaa ihmiset jotka nimittelee ja huutelee ihmisistä valheita, ottaa silmätikukseen ja kiusaa jotain perhettä tai lasta? Tai toisen värisiä ihmisiä? Voitko ihan oikeasti käsi sydämellä sanoa, että moisesta harmistuva on "suvaitsematon". Vai onko niin, että tällaista ok toimintana pitävä on itse sosiopaatti.

[/quote]

Ei haukku haavaa tee. Mitäisi ihmisten esim. Itä-Helsingissä hyväksy mamujen suuri rikollisuus? Ovatko he vain rasisteja?

Vierailija
24/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei haukku haavaa tee. Mitäisi ihmisten esim. Itä-Helsingissä hyväksy mamujen suuri rikollisuus? Ovatko he vain rasisteja?

[/quote]

Itähelsinkiläisten mielipiteitä mamuista:

Itä-Helsingin lähiöiden suomalaiset: Maahanmuuttajien asuminen ei ole ongelma

Eipä täällä näy itähelsinkiläisiä haukkumassa mamuja, koska he oikeasti elävät siellä eivätkä vain kuvitelmissaan kuten palstarasisti. Itsekin olen asunut pahamaineisessa mamulähiössä eikä mamut aiheuttaneet mulle mitään ongelmia mihinkään vuorokaudenaikaan. Itseasiassa siitä ei ole kauan kun lehdestä luin, että mamut ovat rauhoittaneet kyseisen lähiöin sitten 70-luvun, koska islam ei salli kännäämistä.

Vierailija
25/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukku haavaa tee.

[/quote]

Jos sä olet sitä mieltä että on ok mennä leikkipuistoon huutelemaan ja kiusaamaan muita ihmisiä, olet erittäin marginaalisessa vähemmistössä. Etkä tule koskaan saamaan normaalilla pollalla varustettuja ihmisiä taipumaan sun käsityksiin räyhäämisen oikeutuksesta, vaikka kuinka monta aloitusta väsäisit tälle palstalle päivässä. Ainoa mitä saat aikaan on se ettei kukaan halua kuulua sun jengiin silloinkaan kun sulla on jotain asiaa muistuttavaa, vaikka nyt allekirjottaa sitä pakkoruotsialoitetta.

Vierailija
26/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itähelsinkiläisten mielipiteitä mamuista:

Itä-Helsingin lähiöiden suomalaiset: Maahanmuuttajien asuminen ei ole ongelma

Eipä täällä näy itähelsinkiläisiä haukkumassa mamuja, koska he oikeasti elävät siellä eivätkä vain kuvitelmissaan kuten palstarasisti. Itsekin olen asunut pahamaineisessa mamulähiössä eikä mamut aiheuttaneet mulle mitään ongelmia mihinkään vuorokaudenaikaan. Itseasiassa siitä ei ole kauan kun lehdestä luin, että mamut ovat rauhoittaneet kyseisen lähiöin sitten 70-luvun, koska islam ei salli kännäämistä.

[/quote]

Mistä tiedät kuka täällä on mistäkin kotoisin? Kerropa.

Noita propagandajuttuja suolletaan mediassa koko ajan. Uskokoon ken tahtoo, minä en.

Tosiasiassa Halla-aho on saanut valtavan tukijajoukon juuri tuolta maitsemaltasi alueelta, missä ei virallisesti ole mitään ongelmaa. Paitsi todellisuudessa ehkä kenties se, että esim. somaleista ja irakilaisista 90 % sossupummeja ja kuluttavat aikaa harrastaen pieniä rötöksiä tyyliin raiskaukset.

Vierailija
27/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja Halla-ahon tukijoukkojuttuja suolletaan hommafoorumilla koko ajan. Uskokoon ken tahtoo.

Vierailija
28/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:16"]

Joo, ja Halla-ahon tukijoukkojuttuja suolletaan hommafoorumilla koko ajan. Uskokoon ken tahtoo.

[/quote]

Ei siitä ollut nyt kyse, vaan kuinka mamuihin suhdaudutaan esim. Itä-Helsingissä TODELLISUUDESSA.

Käyppä siellä hommassa, niin huomaat, että siellä ihan oikeasti puhutaan ASIAA, toisin kuin mammat tällä palstalla.

Vierailija
29/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:20"]

[/quote]

Ei siitä ollut nyt kyse, vaan kuinka mamuihin suhdaudutaan esim. Itä-Helsingissä TODELLISUUDESSA.

Käyppä siellä hommassa, niin huomaat, että siellä ihan oikeasti puhutaan ASIAA, toisin kuin mammat tällä palstalla.

[/quote]

Joo, Homma tosiaan kanavoi itähelsinkiläisten ihmisten mielipiteitä, siitä nyt ei ole epäilystäkään :DDD. Voi LUOJA.

Vierailija
30/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

Joo, Homma tosiaan kanavoi itähelsinkiläisten ihmisten mielipiteitä, siitä nyt ei ole epäilystäkään :DDD. Voi LUOJA.

[/quote]

Mistäs tiedät? Kerro ja perustele kerrankin kantasi älä huutele vain puskista, että rasisti tms.

31/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että sanaan 'etuilu' sisältyy paljon siitä, mitä ei tule suvaita.

Etuilu on sitä, että ottaa itselleen enemmän oikeuksia kuin antaa muille. Ottaa toisen omaa, riistää hänen rahojaan, aikaansa, vapauttaan tms. Suvaitsevaisuudessa ei ole kyse siitä, että pitäisi kaikista, vaan että taistelee sen eteen ettei kukaan etuile: syö toisen leipää tai nakerra ihmisarvoa.

Vierailija
32/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä emme yleensäkään kiehu ja kihise vihasta samalla tavalla kuin sinä ja kaltaisesi, jotka meitä vastaan törkeyksiä tykitätte joka tuutista.

Vierailija
33/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suvaitsevaiset vihaavat yleisesti ainakin uskovaisia ja Israelia.

Vierailija
34/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kiehu ja kihise vihasta, esitin kysymyksen :) ette siis suvaitse minuakaan :)

t. ap

Vierailija
35/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me suvaisevaiset vihaa ketään. Olemme täynnä rakkautta ja ilonsanomaa.

Mottomme on: "Nussikaa, älkää tapelko". Ja antakaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Vierailija
36/36 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hyttysiä ja mäkäräisiä!