G: suvaitsevaisille, mitä muuta vihaatte kuin
lassukoita ja persuja?
Kommentit (36)
ja sinä 8, haluaisit sanella lassukoille, persuille ja uskovaisille, miten heidän tulisi ajatella ja elää.
malka on niin iso omassa silmässä, ettei sitä nää
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:09"]
Lassukoilla, persuilla ja uskovaisilla on se yhteinen piirre, että he haluaisivat kovasti sanella kaikille muillekkin miten pitäisi elää. Sellaisesta en tykkää. Haluan päättää itse omasta elämästäni ja haluan että kaikilla muillakin on tämä oikeus. Vihaaminen on silti vähän turhan vahva ilmaisu. Tunteita on turha sotkea tähän. Asiat asioina.
[/quote]
Väittäisin, että ainakin uskonto on sellainen asia, johon on kenenkään (suvaitsevaisen tai suvaitsemattoman) mahdotonta suhtautua täysin tunteettomasti ja objektiivisesti. Mielipiteiden taustalla on aina ambitioita suuntaan tai toiseen.
suomalaisia, yleensä miehiä, amerikkalaisia, kanadalaisia, työssäkäyviä, naisia, opettajia nyt pääasiassa. Elämme vihalla ja koneemma saa rasvaa vihasta.
t.vihreä
juutalaisia ja kristittyjä, islamistit taasen on aivan ihania ja kommunistit uhreista huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:10"]
ja sinä 8, haluaisit sanella lassukoille, persuille ja uskovaisille, miten heidän tulisi ajatella ja elää.
malka on niin iso omassa silmässä, ettei sitä nää
[/quote]
Meinaatko että se jotenkin rajoittaa heidän elämäänsä ja ilmaisunvapautta, jos olen sitä mieltä että heidän pitäisi antaa muiden elää kuten tahtovat? Elävätkö he todella näin vahvasti muiden kautta, että heidän elämänsä häiriintyy jos eivät saa puuttua muiden tekemisiin?
mitä te monet täällä oikein kuvittelette olevanne? saatanan hienoja ihmisiä?
roger
Suvaitsevainen on henkilö, joka ideaalimaailmassaan suvaitsee kaiken ja käytännössä ei tosin mitään.
Jo se, että toinen polttaa tupakkaa omalla parvekkeella, on tällä suvaitsevaistolle liian ärsyttävä asia. Pitää siis ehdottomasti kieltää moinen moraaliton toiminta lailla.
Tai että lihansyöjät ovat syypäitä luonnon tuhoutumiseen ja erityisesti sianlihansyönti tulisi kieltää ja muuta lihaa saa vain nautiskella kohtuudella, jos se on luomuteurastettua.
Jne.
En vihaa lassukoita ja persuja, mutta vihaan yli kaiken eläinrääkkääjiä, pedofiilejä ja raiskaajia. Sekä vihaan suomalaista lässyä oikeustajua ulkomaalaisia kohtaan. Kaikkia rikoksia tekeviä ulkomaalaisia saisi koskea se laki, että maitojunalla takaisin sinne mistä on tullutkin. En ole rasisti, mutta ärsyttää miksi pitää hyysätä ulkkareita rikollisia veronmaksajien rahoilla, kun yksinkertaisempikin ratkaisu olisi olemassa.
Hmm minä en ainakaan vihaa mitään enkä ketään. En edes tiedä mitä "lassukat" ovat mutta en usko heitäkään vihaavani. Persuja en vihaa, jokaisella on oikeus poliittiseen kantaan, hieman kyllä huvittaa tämä huutelu, että persuja vihataan, kun tälläkin palstalla näyttäisi enemmän olevan vihaa vasemmistoa kohtaan. En pidä siitä, että ihmisiä lokeroidaan ja syrjitään jonkun ulkoisen seikan tai uskonnon takia, en pidä myöskään että syyttömiä syyllistetään yksittäisten rikostapausten vuoksi, mutta en vihaa ketään.
Suvaitsevainen on malliesimerkki henkilöstä, joka käyttäytyy itse eri lailla kuin saarnaa. Edustaa siis julmetun kovaa moraalia.
Ei tupakoinnissa ole mitään moraalitonta eikä tarvitse olla erityisen suvaitsevainen (?) inhotakseen tupakan hajua. Lihansyönnin vahingollisuus luonnolle on ihan fakta.
Olen sitä mieltä että periaattessa Suomi tarvitsee persuja, mutta mikä on mun arkikokemus persuista? Persut tulee mun suosimalle nettipalstalle päivä toisensä jälkeen spämmäämään teksteillä, joista tulee lähinnä 30-luku mieleen. Kokeiles palstapersu joskus sitä että tänne tultuasi tsekkaat ennen pommituksesi aloittamista paljonko täällä puhutaan persuista saati vihataan heitä. Veikkaan että tulos on erittäin laiha, ei teitä kukaan dissaa silloin kun ette itse aiheuta käytöksellänne "persuvihaa". Ja nyt sitten aloitat siitä että samahan se että maahanmuuttajat blaa blaa. No ei todellakaan ole sama. Veikkaan että hyvin monella mamuvihaajalla ei ole sitten niin minkäälaista oikeaa ja todellista haittaa mamuista. Tai he eivät ole edes oikesti tekemisissä mamujen kanssa. Jos jotain ns. persuvihaa ja mamuvihaa vertaisi, persuvihan pitäisi olla sellaista ettei täällä kävisi ikinä ainuttakaan persua aukomassa päätämmen ja silti palstalla tehtailtaisiin 50 aloitusta päivässä siitä miten kauheita persut on.
Noh, kun ihminen oikeasti tutustuu mamuihin voi käydä näin:
http://kaihaavisto1.puheenvuoro.uusisuomi.fi/142110-julkinen-anteeksipyynto
Julkinen anteeksipyyntö
Kävin tuossa ajan kanssa plokejani läpi ja luin mitä on tullut kirjoitettua. Osa kirjoituksistani, jotka käsittelevät maahanmuuttajia on sellaista höttöä, että oikein ihmettelen itsekin mitä on tullut kirjoitettua. Kävin mieleni sopukoita läpi ja totesin, että olenko ollut täysissä mielen ja ruumiin voimissa? --- Olen tarkoituksella tavannut muutamia henkilöitä ja todennut, että vaikka muualla Euroopassa menee huonosti, niin Suomessa voi ulkomaalaistaustainen henkilö osallistua yhteiskuntamme rakentamiseen samalla tavalla kuin kantasuomalainenkin. On myös todettava, että monet ovat syntyneet Suomessa ja tuntevat itsensä osaksi yhteiskuntaamme. Se on hienoa ja kannatettavaa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:20"]
Hmm minä en ainakaan vihaa mitään enkä ketään. En edes tiedä mitä "lassukat" ovat mutta en usko heitäkään vihaavani. Persuja en vihaa, jokaisella on oikeus poliittiseen kantaan, hieman kyllä huvittaa tämä huutelu, että persuja vihataan, kun tälläkin palstalla näyttäisi enemmän olevan vihaa vasemmistoa kohtaan. En pidä siitä, että ihmisiä lokeroidaan ja syrjitään jonkun ulkoisen seikan tai uskonnon takia, en pidä myöskään että syyttömiä syyllistetään yksittäisten rikostapausten vuoksi, mutta en vihaa ketään.
[/quote]
EI vasemmistoa vihata, heille naureskellaan ja toisaalta pelätään heidän terrorismiaan ja heidän tukeaan muslimiterrorismille. Aivan samoin oli 70 ja 80-luvuilla, vasureita pidetään vähän tyhminä, jotka eivät opi vaikka kommunismi ja vasemmistolaisuus on kuollut ja kuopattu ympäröivästä maailmasta. Vasemmiston 100 miljoonaa kuolonuhriakin on unohdettu kätevästi, mutta kansallissosialistien paljon pienempi uhriluku herättää aina kauhistelua.
Äärivasemmistolaisten autonomien, antifasistien ja anarkistien väkivaltaiskujen kohteeksi joutui viime vuonna Saksassa 405 äärioikeistolaista ja 471 poliisia, siis yhteensä 876 tapausta. Siinä sivussa paloi muutama tuhat autoa.
Vastaavasti äärioikeisto kävi vuoroin vieraissa. Tilastoihin merkittiin 186 pahoinpitelyä.
Tiedot on poimittu muutama päivä sitten julkaistusta Saksan sisäisen tiedustelupalvelun, perustuslakipoliisin tilastoista.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:23"]
Ei tupakoinnissa ole mitään moraalitonta eikä tarvitse olla erityisen suvaitsevainen (?) inhotakseen tupakan hajua. Lihansyönnin vahingollisuus luonnolle on ihan fakta.
[/quote]
Niin onhan se parempi, että ihmiset polttevat sisälle perheen keskellä, eikö vain?
Eihän ylikansoittuminen ole ongelma, eihän? Mutta lihansyönti on, eiks juu?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:23"]
[/quote]
Niin onhan se parempi, että ihmiset polttevat sisälle perheen keskellä, eikö vain?
Eihän ylikansoittuminen ole ongelma, eihän? Mutta lihansyönti on, eiks juu?
Ja nro 17 vielä huomauttaa:
Suvaitsevainen voi olla ja suvaita kaikkia, mutta kaikesta/kaikista ei ole pakko pitää vaikka onkin suvaitsevainen. Suvaitsevaisuus on minulle sitä, että antaa kaikkien olla omanlaisiaan vaikkei niin kovin pitäisikään.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:25"]
Olen sitä mieltä että periaattessa Suomi tarvitsee persuja, mutta mikä on mun arkikokemus persuista? Persut tulee mun suosimalle nettipalstalle päivä toisensä jälkeen spämmäämään teksteillä, joista tulee lähinnä 30-luku mieleen. Kokeiles palstapersu joskus sitä että tänne tultuasi tsekkaat ennen pommituksesi aloittamista paljonko täällä puhutaan persuista saati vihataan heitä. Veikkaan että tulos on erittäin laiha, ei teitä kukaan dissaa silloin kun ette itse aiheuta käytöksellänne "persuvihaa". Ja nyt sitten aloitat siitä että samahan se että maahanmuuttajat blaa blaa. No ei todellakaan ole sama. Veikkaan että hyvin monella mamuvihaajalla ei ole sitten niin minkäälaista oikeaa ja todellista haittaa mamuista. Tai he eivät ole edes oikesti tekemisissä mamujen kanssa. Jos jotain ns. persuvihaa ja mamuvihaa vertaisi, persuvihan pitäisi olla sellaista ettei täällä kävisi ikinä ainuttakaan persua aukomassa päätämmen ja silti palstalla tehtailtaisiin 50 aloitusta päivässä siitä miten kauheita persut on.
Julkinen anteeksipyyntö
Kävin tuossa ajan kanssa plokejani läpi ja luin mitä on tullut kirjoitettua. Osa kirjoituksistani, jotka käsittelevät maahanmuuttajia on sellaista höttöä, että oikein ihmettelen itsekin mitä on tullut kirjoitettua. Kävin mieleni sopukoita läpi ja totesin, että olenko ollut täysissä mielen ja ruumiin voimissa? --- Olen tarkoituksella tavannut muutamia henkilöitä ja todennut, että vaikka muualla Euroopassa menee huonosti, niin Suomessa voi ulkomaalaistaustainen henkilö osallistua yhteiskuntamme rakentamiseen samalla tavalla kuin kantasuomalainenkin. On myös todettava, että monet ovat syntyneet Suomessa ja tuntevat itsensä osaksi yhteiskuntaamme. Se on hienoa ja kannatettavaa.
[/quote]
Sinun palsta, Jep, jep. Miksi avaat näitä keskusteluketjuja sitten ollenkaan. Puhutaanhan täällä muistakin asioista. Ihmisiä kiinnostaa eri jutut.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:30"]
Julkinen anteeksipyyntö
[/quote]
Sinun palsta, Jep, jep. Miksi avaat näitä keskusteluketjuja sitten ollenkaan. Puhutaanhan täällä muistakin asioista. Ihmisiä kiinnostaa eri jutut.
[/quote]
Tämä on sama kuin kävisi leikkipuistossa missä ihmiset käyttäytyy pääosin ihmisten lailla ja sitten siellä rupeaa yhtäkkiä käymään sakki joka nimittelee, huutaa törkeyksiä, valheita, rupeaa vainoamaan jotain ihmisiä ja niin edelleen. Vaikea siitä on olla välittämättä vaikka haluaisikin. Mä todella toivoisin etten mulle tulisi ahdistava olo kun joku ss-tyyppi taas aloittaa päivittäisen urakkansa, mutta ahdistun silti.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:30"]
Julkinen anteeksipyyntö
[/quote]
[/quote]
Tämä on sama kuin kävisi leikkipuistossa missä ihmiset käyttäytyy pääosin ihmisten lailla ja sitten siellä rupeaa yhtäkkiä käymään sakki joka nimittelee, huutaa törkeyksiä, valheita, rupeaa vainoamaan jotain ihmisiä ja niin edelleen. Vaikea siitä on olla välittämättä vaikka haluaisikin. Mä todella toivoisin etten mulle tulisi ahdistava olo kun joku ss-tyyppi taas aloittaa päivittäisen urakkansa, mutta ahdistun silti.
[/quote]
Olet siis tyypillinen suvaitsematon, sanoisit sen vain suoraan.
Lassukoilla, persuilla ja uskovaisilla on se yhteinen piirre, että he haluaisivat kovasti sanella kaikille muillekkin miten pitäisi elää. Sellaisesta en tykkää. Haluan päättää itse omasta elämästäni ja haluan että kaikilla muillakin on tämä oikeus. Vihaaminen on silti vähän turhan vahva ilmaisu. Tunteita on turha sotkea tähän. Asiat asioina.