Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä kissanpentu?
13.07.2006 |
Olemme ottamassa kissaa, mutta mistään ei tunnu löytyvän. Kävin jo apulan, keltaisenp., sanomalehden...
Kommentit (5)
Ei nyt viitti kyllä mistään hornan kuusesta lähteä hakemaan!
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suurin osa vieläpä annetaan hyvään kotiin.
Ja kylllä keltainenpörssi on pullollaan, mutta ei täältä läheltä ole yhtään ilm.!
siitä joutuu kyllä maksamaan nimellismaksun.
Alue: Aihe vapaa
itsenäin ainakin eilen monta. Ihmettelin vaan, miten sitä teetetään kissoja niin paljon tähän maailmaan.