Työttömyys ja tylsyys, mitä Helsingissä voi tehdä?
Ei jaksa edes nousta sängystä kun tietää ettei ole mitään tekemistä.
Alkuviikon pyöräilin kun oli hyvä keli, uutiset luen monta kertaa päivässä. Viikonloppuna ei voi mennä edes baariin kun rahat on loppu kun työtön olen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap just kirjotti ettei oo rahaa tehdä mitään, ei kannata mitään junamatkoja ehdottaa!
Mulla itselläni ansiosidonnaisen ja asumistuen jälkeen jää käteen 225e. Näillä rahoilla ei osteta mitään bussilippuja!
Mä kovasti ihmettelen miten Jenkeissä köyhillä on autot ja voivat harrastaa ja tehdä asioita. Hengenvaarallisesti lihava- ohjelmassa ainakin.
Jenkeissä työtön saa 800 dollaria viikossa. Siellä on ostovoimaa jolla pitää talous pyörimässä, jolloin ei tule kulutuskysyntälamaa. Siksi se on se paras maa mitä kaikki ihailee.
Ohutta on tieto. Jenkeissä on osavaltioita, osavaltiot poikkeaa toisistaan, ihan kuin Euroopan maat.
Siellä on aika paljon yksinäisiä ja mitä tekis tyyppejä. Alkakaa harrasta kävelemistä ja juomapullo mukaan. Kun kävelette kaikki kauppakeskukset läpi juomapullon kanssa, niin näette ne muutkin yksinäiset ja voitte pian kävellä yhdessä.
Helsingin trendilajit ovat nykyään itsensä paljastelu ja naisten ahdistelu. Kannattaa kysellä neuvoa kokeneimmilta vaikka Kaisaniemenpuistossa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on aika paljon yksinäisiä ja mitä tekis tyyppejä. Alkakaa harrasta kävelemistä ja juomapullo mukaan. Kun kävelette kaikki kauppakeskukset läpi juomapullon kanssa, niin näette ne muutkin yksinäiset ja voitte pian kävellä yhdessä.
Joo, vois sopia värikoodeja juomapulloihin. Punainen, haluan seksiseuraa, vihreä, haluan ulkoiluseuraa, sininen, haluan jutteluseuraa, oranssi, haluan seikkailuseuraa. Vaikka. En ole Face Bookissa, mutta luulisi, että tälläinen ryhmä ois helppo perustaa, jos sellaista ei jo ole.
Työttömien kannattaisi perustaa työttömien yhdistys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap just kirjotti ettei oo rahaa tehdä mitään, ei kannata mitään junamatkoja ehdottaa!
Mulla itselläni ansiosidonnaisen ja asumistuen jälkeen jää käteen 225e. Näillä rahoilla ei osteta mitään bussilippuja!
Mä kovasti ihmettelen miten Jenkeissä köyhillä on autot ja voivat harrastaa ja tehdä asioita. Hengenvaarallisesti lihava- ohjelmassa ainakin.
Jenkeissä työtön saa 800 dollaria viikossa. Siellä on ostovoimaa jolla pitää talous pyörimässä, jolloin ei tule kulutuskysyntälamaa. Siksi se on se paras maa mitä kaikki ihailee.
Häh?! Ihanko totta? Miksi sitten kokoajan puhutaan kuinka paljon kodittomuutta ja köyhyyttä siellä on?!
Yks hyvin toimeentuleva perhe nillitti kun ei niiden johtajapalkat riittänyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet hommannut itsellesi velkaa. Suomessa kun oikeasti köyhille jää aina käteen yli 400e.