Easy diet, menossa viides päivä
Kirjoittelin viime viikolla, että aion aloittaa tän viikon alussa easydietin. Ostin aluksi starttipaketin, joka on tarkoitettu neljäksi päiväksi ja myöhemmin hain lisää tuotteita, koska päätin vielä jatkaa. Osa tuotteista on melko pahoja, joten nyt kun hain uusia valitsin mieluisimpia makuja. Easydiet tuotteiden lisäksi en ole syönyt mitään vain vettä.
Olo on ollut ensimmäisen päivän iltaa lukuunottamatta todella hyvä. Silloin oli erittäin kova päänsärky. Olen muuten jaksanut tehdä asioita entiseen malliin.
Paino tippuu kivasti, tähän mennessä lähtenyt nelisen kiloa. Joo, tiedän, nestettä. Lähtötilanteessa bmi 26 eli av:n mukaan ryhävalas. Olen tällä hetkellä kotona lasten kanssa, joten syömisten kontrollointi on ollut helppoa.
Laitan ruokaa muille ja käyn kaupassakin entiseen malliin. Jostain ihmeen syystä nämä eivät ole tuottaneet minkäänlaisia hankaluuksia. Suurimmat hankaluudet tulevat olemaan anopin kohtaaminen, meillä kun ei ole sitä ongelmaa mikä täälläkin joillain sukulaisvierailijoilla on ilmennyt, ruuan vähyys.
Itsessäni on vain sellainen sairas piirre, että en ole kertonut tästä dietistä kenellekään, vain näin anonyyminä :) Odotan kauanko menee, että puolisoni huomaa, etten "syö" mitään. Varmaan k-a-u-a-n...
Jospa loopukesästä olisin sen kymmenen kiloa hoikempi, mikä oli tavoitteeni. Lynkkaajia riitti viime viikolla, kun kerroin täällä suunnitelmistani, mutta eipä se mua lannistanut. Olin kuulemma tyhmä ja mainosten uhri, lisäksi vielä täytän itseni "moisella paskalla".
Kommentit (5)
Easy Diet on toimivin kaikista pussikuureista. Nutrilettin kaltaisten sokerijauheiden kanssa on koko ajan nälkä, mutta ED:n korkea proteiinipitoisuus pitää yllättävän hyvin nälkää poissa. Itse laihdutin viime kesänä ED:n tuotteilla. En kyllä laihtunut kovinkaan paljoa, mutta syyksi paljastuikin sitten kilpirauhasen vakava vajaatoiminta, jonka takia olin alun perin lihonutkin. Nyt kerään tahtoa aloittaa taas uusi kuuri, ja sitten kun sen teen, on valintavi itsesäänselväti ED. Kaikki pussit kokeilleena se on paras.
Kiva kuulla tällainenkin kokemus. Itse olen joskus maistanut Nutrilettia, enkä pitänyt lainkaan mausta, mielestäni ne olivat jotenkin jauhoisia. Itseni miellyttää myös easydiet tuotteissa tuo proteiinipitoisuus.
Itse pudotin -25kg pusseilla. Toimivaa hommaa, mutta kun aloitat ruokailun on muutettava ruokailutapoja entisestä radikaalisti. On myös tärkeää syödä riittävästi alun totuttelun ettei keho mene säästöliekille. Muista liikunta, kunnon lihasharhoitteet (esim. kuntosalilla) tukee painon putoamista. Tsemppiä!
Kiitti nelosellekin vastauksesta! Ylipainosta huolimatta olen jo valmiiksi hyvin liikunnallinen. Juoksen, pyöräilen, pumppaan, tanssin, käyn salilla jne. Joten liikunta on kyllä tuttua. Ajattelin, että pussikuurin jälkeen olisin vhh:lla, esim. siten, että olen 2 päivää viikosta pusseilla ja 5 päivää syön Jutan ohjeiden mukaan. Mulla on vanhat Jutta-ohjeet tallella. Sekä superdiettiohjeet että Lite.
Olen erityisesti sokeririippuvainen ja siihen halusin nyt helpotusta. Sokeri on nostanut painoni nyt ylipainoisen lukemiin, eikä olo tunnu enää kivalta :( Viiden kilon päässä on normaalipaino bmi:n mukaan, mutta enemmänkin on tarkoitus siis pudottaa.