Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään hevostallin pitäjää, jolla on siisti koti?

Vierailija
14.06.2013 |

KAIKKI siis ihan kaikki heppatallin pitäjät, joiden kotona olen käynyt (koti siis siinä samassa pihapiirissä kuin tallit), niin se koti on järkyttävä törkyläävä. Kertokaa mulle, että siistejäkin heppaihmisiä on olemassa!

Toki pihatkin on ihan karseita, työkoneet ja romut pitkin pihoja, mutta hevoset huippuhyvin hoidettuja. Melko kapea-alaista =)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meidän tallinpitäjä on kuusikymppinen arvokas suomenruotsalainen rouva. Talli, piha ja koti on tiptop-kunnossa.

Hän on tosin se poikkeus omalla hevosurallani. Ihan hirveitä lääviä on tullut nähtyä, en olisi erään pikkutallin pitäjän kotona ihmetellyt, jos sen kaiken roinan, lian ja sotkun keskeltä olisi löytynyt vaikka muutamat rotanpesät. En suostunut tarjottua pullaa syömään enkä halunnut edes istua sohvankulmalle. Suihkuun teki mieli heti kun ulos pääsin.

Vierailija
2/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tiedän yhden, jolla on tiptop-koti. Toisen tiedän, jonka kotona on suht siistiä, sellaista tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä ystävällä on hevostalli. Niillä on kotona siinä pihapiirissä aivan kaameaa. Hevoset on hyvin hoidettu, mutta koti haisee muiden lemmikkien kakkalle, kaikki paikat tursuaa tavaraa, lapset kiipeilee lastenhuoneessa tavarakasojen päällä, keittiössä kaikki pinnat notkuu likaisia astioita.

Vierailija
4/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilla on siisti koti, joilla on talli ja pihapiiri ojennuksessa. Pystyy hyvin päättelemmään myös muidenkin pihasta, minkänäköistä sisällä on.

Vierailija
5/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupohjan ratsastustalli!!

Vierailija
6/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko yleistää?

Vierailija
7/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Kalliimmilla yksityistallien pitäjillä on erittäinkin siistit kodit. Turun seudulla esim. Jullas, Artukainen, Raadelma.

Sitten kerran olin aikuisten ratsastusleirillä tallilla, jossa oli tofella hulppea ympäristö. Kauniit, kartanomaiset huoneet ja päärakennuskin oli vimpan päälle. Tosin se 4 päivän kurssikin maksoi sitten lähemmäs 900 euroa.

Vierailija
8/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saman olen pannut merkille että hevostallien kartanot on karmeassa kunnossa. Olen vetänyt siitä sen johtopäätöksen, että hevosissa on ihan hemmetisti työtä.

Vierailija
9/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia tuntuvat olevan kaikki eläinhullut. Kodit tosi epäsiistejä ja ihmiset itsekin haisevat ja näyttävät epähygieenisiltä.

Vierailija
10/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, montakin. En tiedä yhtään, kenellä olisi sottainen koti, tai edes sottainen piha.

Vierailija
11/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa meidän kylällä on upouusi talli, ei kai kuitenkaan kaupallinen vaan harrastus tai ravi tai mistäs minä tietäisin, ei siellä kuitenkaan mitään pikkutyttöjä pyöri. Rakennus on hieno ja siksi harmittaa että piha on täynnä kaikenlaista lojumaan jätettyä tavaraa ja pusikkoa. Kyllä mä uskon että ihmiset pitäisi paikat yleisesti ottaen kunnossa jos jaksaisivat ja ehtisivät. Ei kyllä käy kateeksi.

Vierailija
12/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Elämä pyörii hevosten ympärillä, joten kotona ei ehdi aiheuttamaan sotkua. Toki hevosen tuoksuista pyykkiä riittää kodinhoitohuoneessa pestäväksi harva se päivä. Kotona nauttii harkiten hankituista sisustuksellisista jutuista sekä yksinkertaisesta ja aidosta itsevalmistetusta ruoasta. Näin rakentuu seesteinen lepopaikka raskaan hevostelun vastapainoksi.

Vierailija
13/13 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen huomio, en tosiaan ole tavannut yhtään tallinpitäjää jolla olisi oma koti & pihapiiri edes jotenkin siistissä kunnossa :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme