Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Suomen Leonardo DiCaprio, vähän vain eri vuosimallia.
Danny ei saa huomiota enää millään muulla kuin nuorilla naisilla :D
Itse olen 72 v. Nainen. En kyllä huolisi noin vanhaa ukkoa. Sitä saa kohta hoitaa täys aikaisesti. Tuon ikäiset naiset ovat paljon ikäistään miehiä paremmissa voinneissa. En voi kuin ihmetellä noita nuoria naisia. Selvästi rahan ja hetken kuuluisuuden perässä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa tytöllä päässä jos katsoo tummoista kivanhaa äijää joka ei edes ole komea tai super-rikas.
Kyllä sellaisia tyttöjä riittää. Minulle tuli mieleen tämä Esa Sievisen nykyinen vaimo. Oli ihan samanlainen. En muista naisen nimeä, mutta muistan kyllä millä kohinalla se yritti aikoinaan päästä lehtien palstoille ukon kustannuksella. Luuli vissiin iskeneensä kultasuoneen, mutta saikin vanhan vähävaraisen, alkoholisoituneen ja huonokuntoisen ukon itselleen. Pari kaveriani asui niihin aikoihin Nummelassa ja olin aika usein heidän luonaan kylässä. Toisinaan bongattiin ukko Sievinen pelailemassa rahapelejä Nummelan Prismassa pikku pöhnässä. Oli sen verran ällöttävä ilmestys, että kierrettiin se kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Erikalle!
Pääsee keskittymään omaan uraansa ja voi saada terveen rakkauselämän. Eikä joudu jäämään omaishoitajaksi.
Ei Erikakaan mikään puhdas pulmunen ollut, haistoi Dannyssa mahdollisuuden päästä julkisuuteen. En itse menisi sellaisen naisen keikalle, joka on hakenut huomiota jonkun vanhan papan avulla. Hyi olkoon. Oikeasti lahjakkaita ja kunnianhimoisia naisartistejakin on pilvin pimein.
Osittain totta, osittain ei. Erikahan voitti muutamia laulukilpailuja jo ennen Dannyn kelkkaan siirtymistä, mutta sitä ns. suurta läpimurtoa ei kuitenkaan ollut tullut ennen kuin Danny astui mukaan kuvioihin. Erika voitti "jännästi" tangokuningattaren tittelin vuonna 2016, kun Danny istui tuomaristossa. Heidän salasuhteensa oli silloin jo alkanut. Luin juuri vanhan jutun aiheesta. Kannattaa muuten vilkaista myös tuon jutun kommenttiosiota.
https://www.apu.fi/artikkelit/dannyn-rakastettu-erika-vikman-minua-syyt…;
Nimenomaan vuonna 2016 Danny ei ollut tuomaroimassa, vaan vuotta ennen 2015 kun Erika sijoittui toiseksi.
Ou shit, niin olikin. Mun moka, luin huolimattomasti!
T. Sama
Jkk vv kirjoitti:
En osaa sanoi kuin... sairasta. D on pian 80 v! Mikä sitä vaivaa???? Ja hyi kuka 18 v suostuu lähtemään noin 80 v papparaisen mukaan.
Etkö vielä tajua miten maailma ja biologia toimii? Maine ja raha siinä on kyseessä naisen puolelta. Erikakin sanoi suoraan että käyttää ponnahduslautana uralleen dannyä
Vierailija kirjoitti:
Jkk vv kirjoitti:
En osaa sanoi kuin... sairasta. D on pian 80 v! Mikä sitä vaivaa???? Ja hyi kuka 18 v suostuu lähtemään noin 80 v papparaisen mukaan.
Etkö vielä tajua miten maailma ja biologia toimii? Maine ja raha siinä on kyseessä naisen puolelta. Erikakin sanoi suoraan että käyttää ponnahduslautana uralleen dannyä
Tämähän se on. Jos Danny olisikin Tauno neverhööd, eläköitynyt putkiasentaja 77v. jossain vanhainkodissa, niin eipä olisi ollut Eerikaa eikä varsinkaan 18v. tyttöjä tyrkyttämässä itseään. Rahasta ja kuuluisuudestahan siinä on kyse.
Yäk. Kyllä on vaarilla suuret luulot itsestään.
Silloin kun Armi vielä eli, huhuttiin, että Danny ei kykene suhteisiin vanhenevien naisten kanssa.
Vanhuudenhöppänä taitaa tuo Lipsanen jo olla.
Hyi oksennus. Kuka noin vanhaan pappaan haluaa vapaaehtoisesti koskea?
Mitä impotentimpi setä, sitä kokemattomamman naisen hän tarvitsee käydäkseen miehestä.
Ja seuraavaksi vielä nuorempi?🤢
Vierailija kirjoitti:
"Danny tuntee vetoa vaaleaveriköihin", sanoo Seiska.
Dannyn ex-vaimo Liisa oli tumma. Vaikka tuskin enää välittää moisista älynväläyksistä.
Mutta sivuhoidot ovat tainneet olla aina vaaleita.
Itse alle 30v:nä tunnen itseni jo liian vanhaksi 18 vuotiaille. Jokin tässä tapauksessa mättää ja pahasti....?
Olin aluksi vähän skeptinen Erikan ja Dannyn suhteesta, mutta Erika vaikuttaa itsevarmalta ja kypsältä ikäisekseen, siis naiselta joka tietää mitä tekee. Mutta on kyllä tosi vaikea uskoa että 18-vuotias olisi niin kypsä, kuitenkin melkein lapsi vielä.
Suojaikäraja on 16, että kaippa tuostakin voi vielä nuorempaan vaihtaa. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär?
Matikka ei ole ihan vahvinta aluettasi :D
Mitä matikka tähän kuuluu? Mistä sinä tiedät milloin Danny on muksuja siittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Armi vielä eli, huhuttiin, että Danny ei kykene suhteisiin vanhenevien naisten kanssa.
Tälle on varmaan joku psykologinen syy. Ei hyväksy itse omaa vanhenemistaan?
Nimenomaan vuonna 2016 Danny ei ollut tuomaroimassa, vaan vuotta ennen 2015 kun Erika sijoittui toiseksi.