Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Dannyn seuraava tyttöystävä syntyi viime viikolla.
Melkein jo liian nuori. Kyllä pitäisi yli kaksikymppisissä pitäytyä tuon ikäinen gubbe.
Tarvii olla sellainen vähänniinkuin broilerikasvattamo, mutta tyttöystäviä varten.
Ja ikäeroo niinku vain 59 vuotta .
Voi ei... Näin äitinä, valtava suojeluhalu nuorta kohtaan heräs.
En osaa sanoi kuin... sairasta. D on pian 80 v! Mikä sitä vaivaa???? Ja hyi kuka 18 v suostuu lähtemään noin 80 v papparaisen mukaan.
Erikan kannalta hyvä, jos avauksen väite on totta. Hän pääsee etsimään kumppania, jonka kanssa on realistista perustaa perhe.
Luojan kiitos minulla on vain poikia ja he on liian vanhoja Dannylle jokatapauksessa. Ovat 19v ja 20v.
Vierailija kirjoitti:
Erikan kannalta hyvä, jos avauksen väite on totta. Hän pääsee etsimään kumppania, jonka kanssa on realistista perustaa perhe.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Erika-Vikman-katosi-kuvioista-Danny-77-vi…
No nyt on kova 💪🏻 Tunnen/tiedän Erikan vanhemmat ja olen miettinyt heidän ajatuksiaan erikan ja iso-D:n suhteesta... mutta nyt on Dannylla vielä lähes 10v nuorempi misu... mitä tämän tytöt mahtavat ajatella??!! Ei ole terve kuvio tämä 🥴
”Tuuliviiri rauhaton vain mun sydämeni on..”
Sugar Daddy onkin Sugar Grandpa!
Hyvä Erikalle!
Pääsee keskittymään omaan uraansa ja voi saada terveen rakkauselämän. Eikä joudu jäämään omaishoitajaksi.
"Danny tuntee vetoa vaaleaveriköihin", sanoo Seiska.
Dannyn ex-vaimo Liisa oli tumma. Vaikka tuskin enää välittää moisista älynväläyksistä.
Hyiii... Toivottavasti tyttö tulee pian järkiinsä. 18-vuotiaan aivot eivät edes ole täysin kehittyneet. Ja lähemmäs 80-vuotiaan aivot alkavat vedellä viimeisiään.
Big D real playa