Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.

998776
23.07.2020 |

Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.

Kommentit (1052)

Vierailija
201/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ovat suhteessa. Nuo jutut on rahantekokeino.

Vierailija
202/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde tuollaisella ikäerolla voi olla kieroutunutta, arveluttavaa, surullista, whatever mutta pedofilialla siinä ei ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta vanhempi vaimoaan kirjoitti:

Ei rakkaus katso ikää kahden aikuisen välillä. Palstamammoja vain harmittaa, kun naisia, joilla 50 vuotta nuorempi miesystävä EI OLE OLEMASSA.

En minäkään ole kuullut tuollaisesta naisesta.

Ainoastaan sellaisista, joilla on 30 vuotta nuorempi miesystävä.

50 vuotta on jo aika hc!

Vierailija
204/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen ihminen saa touhuta pappojen kanssa mitä lystää ja toisin päin.

Vierailija
205/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa tytöllä päässä jos katsoo tummoista kivanhaa äijää joka ei  edes ole komea tai super-rikas.

Kyllä sellaisia tyttöjä riittää. Minulle tuli mieleen tämä Esa Sievisen nykyinen vaimo. Oli ihan samanlainen. En muista naisen nimeä, mutta muistan kyllä millä kohinalla se yritti aikoinaan päästä lehtien palstoille ukon kustannuksella. Luuli vissiin iskeneensä kultasuoneen, mutta saikin vanhan vähävaraisen, alkoholisoituneen ja huonokuntoisen ukon itselleen. Pari kaveriani asui niihin aikoihin Nummelassa ja olin aika usein heidän luonaan kylässä. Toisinaan bongattiin ukko Sievinen pelailemassa rahapelejä Nummelan Prismassa pikku pöhnässä. Oli sen verran ällöttävä ilmestys, että kierrettiin se kaukaa. 

Kuka on Esa Sievinen?

Vierailija
206/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hämärästi kuvat ja kaiken jutun Danystä ja Armista.Nyt kun äijä otti Eerikan niin tuntui ,että kopio Armista.Eerika tosiaan muuttui täysin.Sama juttu oli Armin kanssa.Miten ukko tekee sen ? Lupailee rahaa ja kaikkea muuta.

Vierailija
207/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa tytöllä päässä jos katsoo tummoista kivanhaa äijää joka ei  edes ole komea tai super-rikas.

Kyllä sellaisia tyttöjä riittää. Minulle tuli mieleen tämä Esa Sievisen nykyinen vaimo. Oli ihan samanlainen. En muista naisen nimeä, mutta muistan kyllä millä kohinalla se yritti aikoinaan päästä lehtien palstoille ukon kustannuksella. Luuli vissiin iskeneensä kultasuoneen, mutta saikin vanhan vähävaraisen, alkoholisoituneen ja huonokuntoisen ukon itselleen. Pari kaveriani asui niihin aikoihin Nummelassa ja olin aika usein heidän luonaan kylässä. Toisinaan bongattiin ukko Sievinen pelailemassa rahapelejä Nummelan Prismassa pikku pöhnässä. Oli sen verran ällöttävä ilmestys, että kierrettiin se kaukaa. 

Kuka on Esa Sievinen?

Sievä-Janin isä. Sievä-Jani oli kuuminta hottia 25 vuotta sitten.

Vierailija
208/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkaus katso ikää kahden aikuisen välillä. Palstamammoja vain harmittaa, kun naisia, joilla 50 vuotta nuorempi miesystävä EI OLE OLEMASSA.

50 vuotta on jo aika hc!

Madonna deittailee vain 20-30v miehiä ja tuo mummohan on muistaakseni ainakin 60v ellei enemmänkin.

Vierailija
209/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
210/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Esa Sievinen?

Okei no mä olin taapero silloin kun tää ”Sievä-Jani” oli hottia eli ei ihme ettei soita mitään kelloja

Vierailija
211/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun Armi vielä eli, huhuttiin, että Danny ei kykene suhteisiin vanhenevien naisten kanssa.

Tälle on varmaan joku psykologinen syy. Ei hyväksy itse omaa vanhenemistaan?

Tämä. Onhan se tyylinsäkin puolesta jämähtänyt jonnekin nuoruuden kulta-aikaan. Luulee edelleen olevansa nuorekas ja sutjakka naisten unelmamies.

Vierailija
212/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Esa Sievinen?

Okei no mä olin taapero silloin kun tää ”Sievä-Jani” oli hottia eli ei ihme ettei soita mitään kelloja

Sillä ole mitään merkitystä milloin olet syntynyt tms. Yleissivistykseen kuuluu tietää Suomen menestyksekkäin uimari.

Vierailija
213/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä neitonen olisi lähihoitaja tms. Danny on tarvinnut avustajaa. JOOO!

Yritän löytää järkiselitystä tälle kammottavalle uutiselle.

Vierailija
214/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili se on. Aivan selvä tapaus.

Sinulle ei pedofiilin määritelmä näköjään ole selvä.

Eikös se ole, kuin sama asia, kun ottaa huomioon nuoren naisen olevan hänelle, kuin lapsen lapsi.

Ei ole. Pedofiili on kiinnostunut alle puberteetti-ikäisistä. Pelkkä iso ikäero kumppaniin ei kenestäkään sellaista tee.

KUIN

Mitä KUIN? Ilmaisetko itseäsi hieman selkeämmin.

Poika on kuin isänsä. Samallalailla tämäkin heijastelee lapsen sekaantumiseen vaikka ei aivan ole sitä.

Vierailija
215/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

q

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole, kuin sama asia, kun ottaa huomioon nuoren naisen olevan hänelle, kuin lapsen lapsi.

Ei ole. Pedofiili on kiinnostunut alle puberteetti-ikäisistä. Pelkkä iso ikäero kumppaniin ei kenestäkään sellaista tee.

KUIN

Poika on kuin isänsä. Samallalailla tämäkin heijastelee lapsen sekaantumiseen vaikka ei aivan ole sitä.

Ei heijastele mitään sinne päinkään, koska kukaan osapuoli ei ole lapsi.

Vierailija
216/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 vuotta on jo aika hc!

Madonna deittailee vain 20-30v miehiä ja tuo mummohan on muistaakseni ainakin 60v ellei enemmänkin.

Joo ja Kris Jennerin (Kardashianien äiti) mies on myös häntä 30 vuotta nuorempi.

Katri Helenan mies reilu 30 vuotta nuorempi, Adrienne Maloof seurusteli (tai seurustelee ilmeisesti edelleen on-off) 30 vuotta nuoremman miehen kanssa, Susan Saradon seukkasi 2010-luvulla useamman vuoden 30 vuotta nuoremman ukon kanssa...

Onhan näitä. 10-20 vuoden ikäerot ovatkin jo sitten yleisempiä, isotädilläni oli 20 vuotta nuorempi mies ja veljelläni on 11 vuotta vanhempi vaimo.

Harvoin kyllä menee yli 10-15 vuoden pariskunnilla ikäerot, ja suurinosa taitaa pariutua lähinnä ikäluokkansa kesken.

Vierailija
217/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Esa Sievinen?

Sillä ole mitään merkitystä milloin olet syntynyt tms. Yleissivistykseen kuuluu tietää Suomen menestyksekkäin uimari.

Eli kuka? Jompikumpi noista?

En ole harrastanut koskaan penkkiurheilua, ja sanomalehdestäkin olen skipannut aina urheilu-uutiset koska ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
218/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että uutinen on totta.

Vierailija
219/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

q

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUIN

Ei heijastele mitään sinne päinkään, koska kukaan osapuoli ei ole lapsi.

Sinunko mielestä toi asetelma on ok?

18 vuotias ei näe vielä maailmaa samallalailla, kuin varttuneimmat ihmiset. Mieti sanaa (kuin) mitä toinen voi sillä sanalla tarkoittaa, jos jäi epäselväksi.

Vierailija
220/1052 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannyn lapsenlapsetkin taitavat olla vanhempia kuin tämä nuorikko. Ihmettelen että mitä yhteistä ja puhuttavaa voi olla hädin tuskin täysi-ikäisellä tytöllä ja oman papan ikäisellä gubella? Siis parisuhdemielessä.

No... Danny kertoo keikkailustaan glamourista ja tyttö nyökyttelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän