Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Mietin, miten tämä tyttö selittää nämä asiat kavereilleen ja vanhemmilleen.
Aivan järkyttävää.
Onko tämä nuori ja vielä raikkaan näköinen tyttö tulevaisuuden Sofia Belorf tai muu turha julkkis? Vai jääkö ura vielä lyhyemmäksi ja nolommaksi?
Ei kai hän oikeasti kuvittele pääsevänsä vakavasti otettavalle musiikkiuralle nahkasortseissa keikkumalla vanhan irstaan papan leluna? Kuka hänen musiikkiaan tämän jälkeen ottaa tosissaan?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Suloinen tyttö kirjoitti:
Mielestäni kyllä on herttainen ja suloinen vaaleaverikkö. Jos Armia pitää verrata, niin enemmän tässä tytössä on Armin näköä kuin Erikassa joka on täysin tehty vaaleine hiuksineen ym. Katsokaapa netistä Erikan Idols aikaisia kuvia, ihan eri näköinen eikä vaaleaverikkö.
Tämän tytön vaaleus löytyy ihan purkista.
Oikeasti ei ole blondi.
Onneksi on värit, meikit ja korkeat kengät keksitty. Muuten olisi tämä tyttö ihan eri näköinen.
Tuttu tyttö.
Jatkan vielä.
Toivon tälle tytölle pelkkää hyvää kuitenkin.
Toivon, että löytäisi elämässään jotakin järkevämpää. Tämä tie mille nyt lähti ei kuulosta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos minulla on vain poikia ja he on liian vanhoja Dannylle jokatapauksessa. Ovat 19v ja 20v.
Toivottavasti pojat saavat vanhemman miehen.
Alko Erika rupsahtaa piti vaihtaa toiseen!!
Näkeehän se että tuo pappa on jäänyt jollekkin 60 luvulle,
tukkakin jumankauta aina samanlainen..
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tuo Danny on vähän.....
sille jääny tuo Armi niin pahasti takaraivoon että pitää hakea korvaajaa..
Ois nyt oman ikäisen kanssa ei taida pappa tajuu että on jo melko iäkäs?
Niin no toi dannyn juttu nyt on selviö, se nyt on mikä on ja aina ollut. Enemmän ihmettelen tuollaista nuorta kuuluisuudenkipeää nuorta naista. Aika epätoivoista. Ennen sanottiin kun joku yritti " yletä" virassaan, että " meni reittä pitkin" Tämä vähän verrattavissa siihen.
Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Hyiii... Toivottavasti tyttö tulee pian järkiinsä. 18-vuotiaan aivot eivät edes ole täysin kehittyneet. Ja lähemmäs 80-vuotiaan aivot alkavat vedellä viimeisiään.
Heh. Mutta kyllä minä mä mietin, että mitä sen tytönkin päässä oikein liikkuu? Vai onko tällä tytöllä perversio pappoihin.
Vierailija kirjoitti:
Se tyttö näyttää ihan rippikouluikäseltä.
No eipä siinä ole paljon ikäeroa tuohonkaan 🥵 Itse seurustelin 19- vuotiaana36-vuotiasn miehen kanssa ja sain jo siitäkin kuulla. Hän rupesi tuntumaan vanhalta parin vuoden kuluttua, kun ei enää "hommatkaan" sujuneet kuten alussa. Mites sit viel puolta vanhemmalla... Voi morjens.
Vierailija kirjoitti:
On se äijä!
Hän on vanhus jo.
Ikävää kun suomalaista musiikin legendaa hyväksikäytetään julkisuuteen pääsemisen toivossa.
Vanhuus alkaa noin 6kypäsenä ei sille mitään voi.
Kuka mies antaa uuden naikkosen (tyttösen) ajaa omaa autoaan, etenkään suhteen alussa? Vaikuttaa siltä että Dannylla on mennyt kortti, onko vanhuus iskenut jo niin pahasti :D
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kun suomalaista musiikin legendaa hyväksikäytetään julkisuuteen pääsemisen toivossa.
Älä nyt viitsi. Me Ilmajokiset kun ollaan niin superhyper ylpeitä kun ilmajokinen nainen pääsi legendan " avustajaksi"
Huuuuutonaurua🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kyllä hävettäisi, jos isäni jahtaisi lapsenlapsen ikäisiä. Aina on nuoret naureskellen vanhoille kävyille, jotka eivät itse tajua enää omaa ikäänsä/ulkomuotoa. Onhan näitä nuorten tyttöjen perään kuolaavia pappoja ollut maailman sivu. Niillä onnistuu, joilla on rahaa, valtaa tai molempia. Siinä rypyt, virtsaamisvaivat ja muut iän mukana tuomat jotenkin unohtuu. Onkohan tämän avustajan oma vaari edes yhtä vanha.
Vastaavassa tilanteessa rollaattorilla potkutteleva ja kuset pitkin tukisukkia valuvalle mummelille täällä hurrattaisi ja kehuttaisi mikä ihanan voimaantunut ja vahva nainen.
Mainio huomio, ja ihan totta. Nykyään vanha mies + nuori nainen on hyväksikäyttöä, ehkä jopa "metoo", mutta "kypsä" nainen + nuorempi mies on vallan esikuvallista. Feminismi on mennyt pitkälle, ehkä jopa liian pitkälle.
Jos esim. Aira Samulin ottaisi ”avustajakseen” 19v pojan niin kyllä siitä varmasti haloo nousisi.
Aira Samulin vain on sen verran viisaampi ja jättää pikkulapset rauhaan ja antaa niiden elää omaa elämäänsä oman ikätasonsa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Me Ilmajokiset kun ollaan niin superhyper ylpeitä kun ilmajokinen nainen pääsi legendan " avustajaksi"
Huuuuutonaurua🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tiedän että toi oli bränkki, mutta ootte te landelaiset vain niin tyhmiä. Tuo mimmi joka teikäläisten asutuksilta lähtöisin on siitä elävä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus alkaa noin 6kypäsenä ei sille mitään voi.
No "6kypänen" voisi olla vielä hyvin Dannyn biologinen lapsi, hänhän täyttää jo 78 syyskuussa. Sittenpä olisi samassa perheessä kaksi "vanhusta" jos 6kypäsetkin laskettaisiin jo vanhukseksi.
No kun olen näitä lukenut, niin kyllähän lainkin mukaan täysi-ikäinen saa itse valita seuransa. Voihan se olla outoa mutta jokainen itse valitsee kumppaninsa. Ihmisen elinikä täällä maapallolla on kuitenkin niin lyhyt, ettei kannata puuttua muiden elämään. Jokainen aikuinen tekee itse ratkaisunsa ja jos ne ovat vääriä, niin itse niistä joutuu vastaamaankin. Sitten siellä toisella puolella ihmiset arvioidaan tekojen ja tekemättä jättämiensä takia. Dannya arvostellaan vanhaksi mutta jokainen meistä tulee yhtä vanhaksi jos saamme elää tarpeeksi pitkään. Pitää vaan ymmärtää ottaa kaikista ikäkausista irti, nuoruudesta, keski-iästä ja vanhuudesta ja elää sovussa ainakin itsensä kanssa. Kunnioittaa lähimmäisiään ja olla puhumatta sellaista mistä ei varmuudella tiedä. Eli kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Jotenkin hirveää miten haukutaan vanhoiksi ukoiksi tai vanhoiksi ämmiksi, jokainen tulee vanhaksi. Jokainen on myös joskus ollut nuori. Mitä sitten pitäisi vanhojen ihmisten tehdä jos jotkut tuntevat syvää halveksuntaa heitä kohtaan? Ei täältä ennen aikojaan pääse poiskaan nuorten jaloista, elää pitää niin kauan kun on elonpäiviä suotu. Toivoisin enemmän arvostusta toisia kohtaan, olipa sitten kyseessä minkä ikäinen ihminen hyvänsä. Itse arvostan ihmistä siitä mikä hän on ihmisenä olipa minkä ikäinen hyvänsä. Kaikkiin ikäluokkiin mahtuu monenlaista ihmistä, kaikki nuoret eivät ole ihania ihmisiä eivätkä myös vanhuksetkaan.
Se tyttö näyttää ihan rippikouluikäseltä.