Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Jos näitä kommentteja ajatuksella lukee, niin ihmisillä pitää olla hirveän paha olo kun anonyymien nimimerkkien takana pilkataan muita. Tuleeko siitä hyvä mieli? Itselleni tulee ainakin vähemmästäkin huono omatunto kuin jos pilkkaisi muita julmalla tavalla. Tavallaan se tulee itselleen jossain vaiheessa bumerangina takaisin. Ihminen saa sitä mitä tilaa, syyn ja seurauksen laki.
Vanhuutta yleensä ei tässä ketjussa mielestäni pilkata tai ivata. Mun mielestä toi nimittely kohdistuu dannyyn ja hänen tekojensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytölle työ on pääsy julkkispiireihin. En usko, että Danny kiinnostaa.
No näyttää siltä kun on Jethron ja Hjalliksen välissä instakuvassaankin onnessaan, molemmat ukot tyttöä yli päätä pidempiä eli todella lyhyt mimmi. Dannya siis jotain vyötärön korkeudelle.
Kumman instassa ei löydä kun Anna Mari Kortteen😬
Tämä typy on ylpeänä laittanut omaan instaansa kun päässyt setien väliin.
Hjallis nostaa tyylikkäästi tytön puoleista peukkua niin tulee selväksi ettei ole kädet pyllyllä mutta Jetistä ei tiedä missä käsi on.
Kai nyt Dänny lainasi Jetille ja Hjalmarille pimua leikkikaluksi?
Kavereille kans.
Onkos toi nyt sitten sellainen kesäkissa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen typy. Ymmärrän Dannya.
Minä en, ei vedä mitenkään vertoja Erikalle
Sitä suuremmalla syyllä jos ei tiedä jotain varmasti, niin parempi olla kommentoimatta. Jos tietäisikin jotain arkaluontoista, niin miksi toitottaisi kaikelle kansalle. Onko tarkoitus jotenkin nostaa itsensä yläpuolelle muita ja korostaa omaan erinomaisuuttaan. Pitäisi yrittää suojella lähimmäisen mainetta toisin kuin raadella palstoilla. Henkisesti voi aiheuttaa toiselle tosi pahoja vammoja jotka eivät koskaan parane. Mitä tuolla halpamaisella juoruilemisella saa itselleen? Tulee mieleen kotimaisten elokuvien sentraali santrat ja vielä miehetkin sortuu samanlaiseen juoruiluun ja mustamaalaamiseen.
Hyi hemmetti Danny vois olla isoisä ja tuo tyttö ihan kakara😲
On se Danny sairas...
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti Danny vois olla isoisä ja tuo tyttö ihan kakara😲
On se Danny sairas...
Dänny voisi olla isoisoisä.
Onko lapsesi Dannyn tuleva tyttöystävä?
Ja porukat ottaa täysin todesta ja ilman mitään kritiikkiä seiskan jutut. Suhteen laadusta ei ole mitään tietoa.
Oonko ainoa jota häiritsee se että ihmisiä häiritsee tämä asia näin paljon ja kaikki haukkuu Dannyn ja Helmin ja jopa Eerikankin.
Itse en näe asiassa mitään pahaa. Eihän nämä edes seurustele vaan Helmi on töissä hänellä. Kukaan ei ole PAKOTTANUT ketään mihinkään ja instagramin mukaan (ja tajuaahan tuon muutenkin) Helmille varmasti ihan mahtava kokemus saada tehdä töitä hänelle. Ja vaikka tekisivätkin jotain muuta niin se on heidän asia. Maailmassa paljon ihmeellisimpiäkin juttuja.
Hassua että olin itse ennen tosi junttimainen ja vanhan aikainen. Vähän kun kävi maailmalla niin enpä hätkähdä enää pienestä ja osaan arvostaa kaikkia ihmisiä sellaisina kuin he ovat tai haluavat olla. ❤
Hei,Erika on rotunianen tähän typyyn verrattuna ihan joka saralla.
Danny ilmeisesti heikossa hapessa kun tarvii avustajan 24/7.
18 v on nuori nainen. Täysi-ikäinen. Saa jo naida. Ajokortti.
Sanotaan näin että Danny olisi ikäisekseen ihan hyvän näköinen, mutta tuo tukka on oikeasti kamala.