Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
"Hän on D-tuotannon työntekijä. D-tuotanto työllistää monia ihmisiä ja hän on yksi heistä.
" Hän auttaa minua arkisissa askareissa, joita en itse hallitse kovin hyvin." Dannyhttps://www.seiska.fi/Uutiset/Danny-yhdistettiin-lahes-60-vuotta-nuorem…
Uskon että Danny tarvitsee avustajaa, on kuitenkin jo iäkäs papparainen.
Joo miksei ole sitten esim joku someammttilainen tai viestinnän tekijä tai kokki tai puutarhuri taimmuu käytännön osaaja. Höpö höpö.
Olette vain kateellisia koska menestys.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei... Näin äitinä, valtava suojeluhalu nuorta kohtaan heräs.
Isoisänä heräsi suojelunhalu Dannya kohtaan
(kyllä viattomuus on karissut tuonikäisestä tytöstä, he kyllä tietävät mitä tekevät, enkä sano pahalla).
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, en olisi uskonut että eläisin niin vanhaksi että näkisin koko Tangomarkkinoiden juhlayleisön alastomana vääntelehtimässä ja nytkyttämässä toisiaan Dannyn salarakkaina. Kyllä on sairaaksi mennyt.
Haaveiletko alastomasta Dannystä nylkyttämässä?
Uskon tuon 19 -vuotiaan olevan joku uusi laulajatähtönen, jota Danny preppaa tähteyteen ja lavaesiintymiseen. Se ei tietenkään poissulje seksisuhdetta, kun pitää tähtöselle opettaa seksikkyyttä ja mistä miehet pitävät. Pääasia on kuitenkin valmentaa uusi laulajatähti karismaattiseksi lavaesiintyjäksi. Danny on kyllä äijä, kun aina pyörii kauniita nuoria blondeja ympärillä.
18v on vielä lapsi tällaisen Sugar D:n kynsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiitoista olla vaikka yksi ainoa päivä sun pään sisällä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten keskustella sen tyttäresi kanssa tästä asiasta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl poseerais jonkun jethron ja hjalliksen kanssa ollenkana haltioissani. Kaksi tylsää besserwisser-setää. Tai ihan ok tyyppeinä. Ei mulla mitään niitä vastaan. Mutta että nuori soka tyttö esim haluaa tollaisen kuvan jakaa, kertoo julkkis-kultista. Kattokaa, olenjulkun vieressä. Säälittävää aina. Siis oikeesti myötöhäpeä.
Sinänsä ihan kivat Kaikki kuvat tytön instassa, mutta niiden omaperäisyysaste on olematon. Luulen, että Danny kuvannut punapaitakuvat, kato maailmanmies tässä nyt kuvaa kato mä opetan sua vähän. Ilme on voitonriemuisen pakahtuvan onnellinen, täpinöissään, että hitsi miten jännää.
Jotnekin murheellista. Asia ei kuulu minulle eikä ole minulta pois, mutta surettaa Dannyn keinottomuus kohdata ikääntymisensä ja ikäluokkansa, johon toki hänellä on oikeus. tytön toive olla jännempi, olla enemmän, toisen kautta. Tyhjäksi jättää sellainen elämä lopulta, vaikka olisikin kivaa.
O tempora o mores.
Se, että yksi hashtag tytöllä tosiaan on #mercedesbenz siinä dannyn mersuun nojatessaan, on ihan megalomaanisen säälittävää. Voi ei. Juurikin yksinkertainen maalaistyttö. Onpa jännä juttu nyt mersu. Minä olen Mersun kanssa kuvassa. Voi ei, siis sanaton tästä.
Ja samassa #personalgrowth. Että joo minö kasvan henkisesti, kun tapailen tunnettua miestä ja oon mersun kyydissä. Miten väärässä voi pieni typerä tyttö olla.
Uskon, että Danny sinänsä kohtelee hyvin, on kiltti ja kohtelias hänelle. Mutta outoa, että Dannylla niin huono itsetunto, että kaipaa noin aseettoman ja hampaattoman ihmisen seuraa. Että saa ohjailla, muokkailla. Oliko omapäinen, itsevarma Erika liikaa ja oli, tietty Erika halusi seksiä myös nuorten kanssa, much understood ja D itsekin sen ymmärtää.
Jos mä olisin Danny, haluaisin ehkä 40-50-vuotiaan naisystävän, jollei omasta ikäluokasta löydy eikä varmaan löydy, koska on hän ikäisekseen toki nuorekas, ns. menevä mies. Luulisi, että kaipapsi jonkun, jolla tatsi hänen menestyksensä vuossikn vai muistaaki kaikki Armin sitten, nelikymppiset ehkä liian nuoria siihen. Nuoremmille tiedoksi, että silloin missit olivat ihan järkyttövän suuria tähtiä, järkyttävän. Armi oli vielä poikkeus, suuri, rakastettava karisma, hän oli kaikkien lemmikki ja lasten suuri suuri ihastus. Mutta oli samoin kuin Helmi liian kokematon soma maalaistyttö (Helmiä paljon kauniimpi, erityisempi) , jonka myös artistina olisi pitänytbsaada kasvaa rauhassa eikä joutua Dannyn JO SILLOIN VANHEVAN MIEHEN tyhmän mahtipontiseen ruotsinlaiva-show-meininkiin. Ja kaikki silloin eläneet näkivät kyllö Armin olevan epätoivoinen naimisissa olevan miehen leikkikalu, tämmöinen on murskannut monenkin naisnel jöi lapset lapsirakkaalta ihmiseltä saamatta. Hyvä ettei Erikan kanssa toistanut tätä, vaan antoi mennä ja ehkö,kannustikin menemään.
En usko Dannyn tarkoittaneen tai tarkoittavan pahaa kellekään. On vain vähän itsekäs. Armin tapauksessa se oli kohtalokasta. Oli liian herkkä siihen.
Siksi outoa, että valitsee uudelleen tollaisen nupun, kokemattoman maalaistytön jostain jumalan selän takaa.
Itse olen 50, kaunis nainen, musta onnkiinnostunut silmön ja ehdotusten perusteella ikäluokka 30-60. Oma mies seitsemön vuotta nuorempi. Musta olis kiinostav keskustella danynnkanssa, mutta liian vanhana pitäisin, olen ollut 60-vuotiaan entisen muusikon kanssa, tunnetun, ja en jaksanut vanhusseksi! Vaikka tunnelma, lataus ja huomiointi oli täydellistä.
Ja siis anteeksi Helmi, en trakiita ettetkö sinäkin olisi kaunis, kun sanon, että Armi kauniimpi. Hän vain oli poikkeuksellisen suloinen. Suloinen olet sinäkin.
Armin tragediaksi muodostui juuri se, että hyppäsi toisen valmiiseEn kelkkaan. Se kantaa aikansa. Toki oli söpö lauluäänikin yms. Mutta ei koulutusta tai itse tehtyä mikään elämässä.
Sitten kun vanhenee, se poikkeuksellinen nuoruuden söpöys katoaa, niin käy jokaiselle eikä se edes ole kovin harvinaista valuuttaa. Koska jokainen on nuorena söpö. Kun sitten nuoruus onkin hulahtanut ihaillessa toista, eri ikäluokan tekijää ja vertaillessa itseä häneen ja hänen ajatuksiinsa, on liian myöhäistä käyttä sitä nuoruuden vetovoimaa. Ja jos ei käytä nuoruuttaan opiskeluun tai edes oman äänen löytymiseen, on aika pulassa sitten viimeistään kolmikyppisenä. Siksi tällainen ikäero ja nimenomaan kokeneisuusero on haitallinen, vaikka kuinka se kokeneempi kohtelisi kuin kukkaa kämmenellään.
Uskon, että jokainen vanhempi tajuaa, mistä puhun.
Ai mitä hä. Taidan olla nuorempi.
No onhan tuo Erika jo vanha akka.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo Erika jo vanha akka.
Kateellinen. Ite oot varmaan joku 50v
Huutista. Saako mersulla naisia vuonna 2020?
Ei stana, nyt mä vasta tajusin, että Danny on oikeesti VANHUS! Sen olemus on nuoremman näköinen jotenkin.
Mutta jo 77-vuotias..
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Saako mersulla naisia vuonna 2020?
Mersulla saa aina naisia. Terv. Valte
Näin tämän nuoren naisen kaupassa, ja kiinnitin huomiota hänen erittäin korkeisiin korkoihin ja täydellisin jalkoihin. Danny odotti Mersussa ja nainen oli kuskina.
Dannyn instan kuva avoautossa kertoo siitä, mitem Danny itsensä näkee. Surffitukkainen nuorukainen avoautossa.
Dannyhan on ollut erittäin, erittäin komea eikä hän pahan näköinen ole edelleenkään, on vain ikää tietysti jo aika lailla. Ikäisekseen tietysti todella hot.
Mutta toi photoshopin määrä on vähän murheellista. Ei ole paksu surffitukka ei, vaikka tukkaa ikäisekseen onkin tosi paljon. Mutta kellään se ei ole tuossa iässä eikä nuorempanakaan sama kuin nuorena. Ohenee, karheutuu.
Se on musta aika oireellista, jos tyttö saa oikeesti D-tuotannosta palkkaa. Mistä?
D on vanha kettu. Palkannut hänet epämääräisiin tehtäviin (tilintarkastaja ei todellakaan voi olla) , että voi sitten aina vedota siihen, että joo joo työntekijä.
Samalla mitä tää mulle kuuluu. Laillistahan toi on ja yksityisasiaa. Mutta jotenkin vaan tökkii. Esmerkki muille tms. Enkä haluais nähdä Armin kohtalon toistuvan. Armilla oli sentään se oma, että hän kuitenkin oli Miss Suomi, mikä siihen aikaan tosiaan oli iso juttu.
Kiinnostais Erikan mielipide asiasta. Mutta fiksu tyttö, pysyy hiljaa.
Tsemiä Dannylle!