Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Danny elää elämäänsä piittaamatta muiden mielipiteistä.
Erika kävi jo vanhaksi. Tekee tästä uudestakin Armin kopion. Käskee käyttämään Armin vanhoja vaatteita ja palaa nuoruuteensa. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että Danny on sympaattinen,avulias ja toiset huomioon ottava luonne. Huolehtii myös kumppanin tarpeita eikä vaan sooloile ja laita iseään edelle. Emotiaalinen luonne, Se on varakas, mökkejä ja yms. matkoja voi tarjota kumppanilleen. Sillä on paljon puolia, jotka peitoo sen iän. Ihan hyvä kuntoinen ikäisekseen. Monella ei ole sosiaalisia taitoja. Ihmetteln miten jotku elävät noiden epäsosiaalisten kumppaneiden kanssa. Noita " Dannyja" saisi olla enemmän, niin naisetkin olisi tyytyväisiä. Mukava mies, menestyksestä , asemasta ja varallisuudesta huolimatta.
Näinhän sitä voi yritää maalata mustan valkoiseksi...
Sitten kun D makaa lopulta letkuissa niin varmaan Seiskan mukaan kaikki hoitsutkin on hänen uusia tyttöystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun D makaa lopulta letkuissa niin varmaan Seiskan mukaan kaikki hoitsutkin on hänen uusia tyttöystäviään.
Vanhuksille esimerkiksi omaiset pestaa useinkin henkilökohtaisen avustajan siinä vaiheessa, kun terveysongelmia tai muistiongelmia ilmenee. Varakkaat voi järjestää avustajat itse eikä tarvitse mennä julkisten palvelujen piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti teki Erika kun jätti vaarin.
Nyt on elämä edessä ja perhekin mahdollinen. Hänhän oli alunperinkin suhteessa leikkimielellä ja sai toteuttaa itseään kaikilla tasoilla.Tosi sääli Armia kun roikkui D:ssä toivoen yhteisiä lapsia ja avioliittoa.
Sitten masentui ja kävi niinkuin kävi.Eli tää Armi oli tosi tyhmä tyyppi?
Milloin (jotkut) naiset oppivat, ettei varattujen miesten perään jäädä roikkumaan eikä elämää muutenkaan kannata rakentaa miesten varaan?
Ihan oma surkea valintahan se on alkaa härväämään jonkun vanhemman, perheellisen miehen kanssa.Tuo on kyllä totta! Roikkua varatussa vanhemmassa miehessä kynsin hampain. Eli Armin oma vika, joskin vähän säälittävä tapaus.
Jos tämän päivän Danny liki 80vee saa puhuttua nuoren 18 vuotiaan neitokaisen pauloihinsa, niin millaista oli joutua tämän miespaholaisen kynsiin tämän ollessa nuori ja täydessä iskussa? Sitä voi jokainen miettiä ennenkuin alkaa Armia mollaamaan.
Pointti oli se, että myös naisilla on vastuu omista valinnoista eli ei voi syyttää vain miestä, vaikka mies olisi miten kauhea.
Ei nuita naisia voi omalta tyhmyydeltään kukaan pelastaa, itse tekevät valintansa ja kantavat myös niiden seuraukset.Höpöhöpö. Miehet ovat aina syyllisiä kaikkeen ja naiset uhreja. Naiset eivät pysty kantamaan myöskään vastuuta valinnoistaan, käytöksestään, tai ylipäänsä yhtään mistään. Jos et usko, niin lue mikä tahansa ketju vaikka tältä palstalta.
Ööh, mistä tiedät, kuinka moni täällä ”naisena” kirjoittava on oikeasti mies?
Vähänkö tuota Erikaa nyt harmittaa, että on haaskannut parhaat vuotensa tollasen seniilin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelee Erikan kanssa. Tais olla seiskassa.
Kaksi naista, 19- ja 27-vuotiaat. On se kova, siis iso-D.
Mä valitettavasti veikkaan, että on kaikkea muuta kuin kova. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl poseerais jonkun jethron ja hjalliksen kanssa ollenkana haltioissani. Kaksi tylsää besserwisser-setää. Tai ihan ok tyyppeinä. Ei mulla mitään niitä vastaan. Mutta että nuori soka tyttö esim haluaa tollaisen kuvan jakaa, kertoo julkkis-kultista. Kattokaa, olenjulkun vieressä. Säälittävää aina. Siis oikeesti myötöhäpeä.
Sinänsä ihan kivat Kaikki kuvat tytön instassa, mutta niiden omaperäisyysaste on olematon. Luulen, että Danny kuvannut punapaitakuvat, kato maailmanmies tässä nyt kuvaa kato mä opetan sua vähän. Ilme on voitonriemuisen pakahtuvan onnellinen, täpinöissään, että hitsi miten jännää.
Jotnekin murheellista. Asia ei kuulu minulle eikä ole minulta pois, mutta surettaa Dannyn keinottomuus kohdata ikääntymisensä ja ikäluokkansa, johon toki hänellä on oikeus. tytön toive olla jännempi, olla enemmän, toisen kautta. Tyhjäksi jättää sellainen elämä lopulta, vaikka olisikin kivaa.
O tempora o mores.
Hyvä kirjoitus.
Säälittää tuo tyhmä maalaistyttö, joka nyt kuvittelee.taivaan aukeavan kun entisen kuuluisuuden patjaksi lähti.
Hetkeäkään en usko noihin muihin " kirjanpito" ym höpötyksiin.
Tämä kaksikko tavannut jo vuosi sitten toisensa.
Tytön instassa kuvia.
Huh huh sanon minä.
No omapa on toki asiansa.
Hyi että mua yököttää toi keissi. Säälin tyttöä ja hänen vanhempiaan ja tytön sisaruksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksille esimerkiksi omaiset pestaa useinkin henkilökohtaisen avustajan siinä vaiheessa, kun terveysongelmia tai muistiongelmia ilmenee. Varakkaat voi järjestää avustajat itse eikä tarvitse mennä julkisten palvelujen piiriin.
Joo mutta ei silloin pestata nuorta hentoista tyttöä ilman koulutusta.
Pestataan tyyppi, joka jaksaa pestä ja hoitaa vanhusta, tukea portaissa, Kantaa kauppakasseja, osaa hoitaa esim virastoasioitaja just talousasioita tai jompaakumpaa puolta, fyysistä tai esim juridista.
Ja palkataan hoitoalan ammattilainen tai just talousalan ammattilainen. Kevään ylioppilas ei ole minkään alan ammttilainen, on vasta kelvollinen aloittamaan opinnot.
Seuraksikin palkataan, mutta harvoin alle 50v just siksi että ylioppilaallaa ei ole seuran saralla mitäön annettavaa yli 40-vuotiaille, saati sitten 77-vuotiaalle, vieläpä poikkeuksellisen omannnäköisne elämön viettäneelle,
Nainen on vaan hänen avustajansa, joka auttaa arkisissa askareissa, mihin Danny ei pysty.
Kertoo Danny itse, seiskassa.
"Hän on D-tuotannon työntekijä. D-tuotanto työllistää monia ihmisiä ja hän on yksi heistä.
" Hän auttaa minua arkisissa askareissa, joita en itse hallitse kovin hyvin." Danny
https://www.seiska.fi/Uutiset/Danny-yhdistettiin-lahes-60-vuotta-nuorem…
Uskon että Danny tarvitsee avustajaa, on kuitenkin jo iäkäs papparainen.
Sorry, mutta tämä alkaa olla jo enemmän kuin oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Myös kaupan kassat, puhelinmyyjät ja ne jotka soittavat väärään numeroon ja Danny sattuu vastaamaan ovat uusia rakkaita.
Dannyn katsomossa televisio-ohjelmissa esiintyneet ja Seinäjoen Tangomarkkinoiden yleisö on kokonaisuudessaan Dannyn uusia salarakkaita.
Ajatella, en olisi uskonut että eläisin niin vanhaksi että näkisin koko Tangomarkkinoiden juhlayleisön alastomana vääntelehtimässä ja nytkyttämässä toisiaan Dannyn salarakkaina. Kyllä on sairaaksi mennyt.
Sorry kaikki typot, kirjoitan pihakeinussa huonossa asennossa.
Kaikea hyvää tytölle ja dannylle. En tosin itse usko, että tästä seuraa kaikkea hyvää. Jos nyt ei ehkä pahaakaan,
Voihan olla niinkin,että nuoret tytöt käyttävät vanhaa miestä taloudellisesti hyväkseen ja pitävät samalla nuoria poikaystäviä. Danny saattaa jo tarvita avustajan, polvivaivat ja sydänvika.