Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Uskoisin, että Danny on sympaattinen,avulias ja toiset huomioon ottava luonne. Huolehtii myös kumppanin tarpeita eikä vaan sooloile ja laita iseään edelle. Emotiaalinen luonne, Se on varakas, mökkejä ja yms. matkoja voi tarjota kumppanilleen. Sillä on paljon puolia, jotka peitoo sen iän. Ihan hyvä kuntoinen ikäisekseen. Monella ei ole sosiaalisia taitoja. Ihmetteln miten jotku elävät noiden epäsosiaalisten kumppaneiden kanssa. Noita " Dannyja" saisi olla enemmän, niin naisetkin olisi tyytyväisiä. Mukava mies, menestyksestä , asemasta ja varallisuudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan aikamoinen loukkaus kirjanpitäjien ammattitaitoa kohtaan, että joku yo on yhtäkkiä muka pro kirjanpitäjä. Se on ihan osaamista ja koulutusta vaativa aikuisten ammatti ja kirjanpitäjän rooli on yritykselle tärkeä.
Kirjanpitäjät eivät yleensä nojaile tyrkkyshortseissa työnantajansa mersuun omissa instakuvissaan.
Nuorena ihminen on niin tyhmä, suomeksi sanottuna. Nyt kolmikymppisenä tunnen monta naista, joilla oli nuorina suhde vanhempaan mieheen ja saivat megalomaanisia raivareita, kun vanhemmat ja ystäväpiiri tai opettajat yritti puuttua asiaan. Nyt jokainen niistä käy terapiassa, vakavia posttraumaattisia oireita, suuria ongelmia parisuhteissa, osaavat nyt kohdata asian ja keskustella siitä, katumus vahvaa. Ja niissä ikäero ei ole ollut MITÄÄN verrattuna tähän.
Ei heitäkään pakotettu ja raiskattu, kuten ei ihan varmasti Dannykaan tee. Ei ehkä edes manipuloitu. Mutta jälkeepäin juuri se toisen kokemuksen ylitsevuotava valtavuus verrattuna omaan tuntuu siltä, mitä olikin, omaa kehitystä pilaavaa ja vääristävää. Tyypillisesti nää naiset lopulta eros tai jätettiin, oirehtivat sitä esim päihteiden kanssa ja jos menivät opiskelemaan yms, saivat elämän jotenkin tasapainoon kyllä, mutta esim perheen perustettuaan alkavat oirehtia vahvasti kuvotuksen tunteen kanssa tästä. Miehet ei siis tehneet mitään sellaista pahaa kuten väkivalta tms, mutta tuollainen suhde helposti rikkoo ne omat rajat, kun siirryt vanhempien kotoa vanhan ihmisen elämään, omaksut senikäluokan juttuja, saat joko vähättelyä tai perusteetonta ihastelua kaikesta mitä hönönä teet (jokainen ihminen on tuon helmin iässä ihan suomeksi sanottuna valtavasti tyhmempi kuin mitä on vaikka kymmenen vuotta myöhemmin)ja joudut uudelleen skaalaamaan aikuisena kaiken itseesi liittyvän käsittämisen reaalimaailman tasalle. Tuollaisessa suhteessa olet prinsessa tai höpsö pentu koko ajan jne.
En tiedä minkä ikäisiä nuo nuoret naiset olivat. Mutta itse olen ollut suhteessa reilusti vanhemman miehen kanssa. Tosin olin jo yli 25, joten aivot olivat kehittyneet. Ihan itse piiritin häntä ja hän sitten suostui kanssani olemaan. Minuun ei ainakaan päde ollenkaa tämä. Ainoastaan tuo prinsessa-kohta, sellainen olin toisin kuin oman ikäisille miehille.
Yli 25- vuotias onkin kypsempi kuin 18-20v puhumattakaan jostain 13-16v(jossa iässä moni yläastaikainen luokkatoverini seurusteli 18-25v miesten kanssa).
Lol!
Miksi tästä edes pitäisi raapustaa tällä palstalla? #itsestäänselvyys
Vierailija kirjoitti:
Seurustelee Erikan kanssa. Tais olla seiskassa.
Kaksi naista, 19- ja 27-vuotiaat. On se kova, siis iso-D.
En ole ikinä ymmärtänyt näitä ongelmia iän suhteen.
On aivan sama, olenko 25, 35, 45 tai 55.
Aina on seuraa ollut. Oikeasti nuo on ollut koko ajan samaa ikäluokkaa.
N 56
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt näitä ongelmia iän suhteen.
On aivan sama, olenko 25, 35, 45 tai 55.Aina on seuraa ollut. Oikeasti nuo on ollut koko ajan samaa ikäluokkaa.
N 56
Joskus sua vanhempia ja nyt kai nuorempia?
Tuomari Nurmio sen aikoinaan sanoi: paksu lompakko! Helppo on lempeä pyytää.
Minä näen tuon "suhteen" kyynisesti: myydään ja ostetaan, ostetaan ja myydään. Kaikki on kauppatavaraa, kun vain hinnasta sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelee Erikan kanssa. Tais olla seiskassa.
Kaksi naista, 19- ja 27-vuotiaat. On se kova, siis iso-D.
Eiköhän oo jo pehmennyt. Kova oli aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan aikamoinen loukkaus kirjanpitäjien ammattitaitoa kohtaan, että joku yo on yhtäkkiä muka pro kirjanpitäjä. Se on ihan osaamista ja koulutusta vaativa aikuisten ammatti ja kirjanpitäjän rooli on yritykselle tärkeä.
Kirjanpitäjät eivät yleensä nojaile tyrkkyshortseissa työnantajansa mersuun omissa instakuvissaan.
Nuorena ihminen on niin tyhmä, suomeksi sanottuna. Nyt kolmikymppisenä tunnen monta naista, joilla oli nuorina suhde vanhempaan mieheen ja saivat megalomaanisia raivareita, kun vanhemmat ja ystäväpiiri tai opettajat yritti puuttua asiaan. Nyt jokainen niistä käy terapiassa, vakavia posttraumaattisia oireita, suuria ongelmia parisuhteissa, osaavat nyt kohdata asian ja keskustella siitä, katumus vahvaa. Ja niissä ikäero ei ole ollut MITÄÄN verrattuna tähän.
Ei heitäkään pakotettu ja raiskattu, kuten ei ihan varmasti Dannykaan tee. Ei ehkä edes manipuloitu. Mutta jälkeepäin juuri se toisen kokemuksen ylitsevuotava valtavuus verrattuna omaan tuntuu siltä, mitä olikin, omaa kehitystä pilaavaa ja vääristävää. Tyypillisesti nää naiset lopulta eros tai jätettiin, oirehtivat sitä esim päihteiden kanssa ja jos menivät opiskelemaan yms, saivat elämän jotenkin tasapainoon kyllä, mutta esim perheen perustettuaan alkavat oirehtia vahvasti kuvotuksen tunteen kanssa tästä. Miehet ei siis tehneet mitään sellaista pahaa kuten väkivalta tms, mutta tuollainen suhde helposti rikkoo ne omat rajat, kun siirryt vanhempien kotoa vanhan ihmisen elämään, omaksut senikäluokan juttuja, saat joko vähättelyä tai perusteetonta ihastelua kaikesta mitä hönönä teet (jokainen ihminen on tuon helmin iässä ihan suomeksi sanottuna valtavasti tyhmempi kuin mitä on vaikka kymmenen vuotta myöhemmin)ja joudut uudelleen skaalaamaan aikuisena kaiken itseesi liittyvän käsittämisen reaalimaailman tasalle. Tuollaisessa suhteessa olet prinsessa tai höpsö pentu koko ajan jne.
En tiedä minkä ikäisiä nuo nuoret naiset olivat. Mutta itse olen ollut suhteessa reilusti vanhemman miehen kanssa. Tosin olin jo yli 25, joten aivot olivat kehittyneet. Ihan itse piiritin häntä ja hän sitten suostui kanssani olemaan. Minuun ei ainakaan päde ollenkaa tämä. Ainoastaan tuo prinsessa-kohta, sellainen olin toisin kuin oman ikäisille miehille.
Joo siis olivat 15-20. On eri asia olla 25, jolloin olet jo ainakin jonkin verran itse löytänyt itseäsi ja elämäntietäsi ja se on just oleellinen perusta aikuisuudelle. Kun joku toinen rakentaa sulle sitä perustaa, se vieraannuttaa itsestä, siis silloinkin kun se toinen on kaikin tavoin kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis olivat 15-20. On eri asia olla 25, jolloin olet jo ainakin jonkin verran itse löytänyt itseäsi ja elämäntietäsi ja se on just oleellinen perusta aikuisuudelle. Kun joku toinen rakentaa sulle sitä perustaa, se vieraannuttaa itsestä, siis silloinkin kun se toinen on kaikin tavoin kiltti.
Myöskin kuvio alkoi ahdistaa heitä joskus vasta 35v niin vahvasi, että joutuivat tai kykenivät kohtaamaan sen asian. Vielä kilmenkympin korvilla kuittailivat asiaa oudolla huumorilla tai seksuaalisella seikkailunhalulla. Sitten se vaihtui, alkoi painaa tai alkoi tulla ymmärrysä, että se oli vaikuttanut liikaa kaikkeen ja kaikenlainen stressi ja pakeneminen liittyi jotenkin siihen. Käsittääkseni laulaja Janitalla on vastaava kokemus, vaikka vanhempi exä kaiketi kohteli häntä hyvin, jotain tällaista muistan lukeneeni, en tunne heitä lainkaan. Kun nuoruus jää elämättä, kun yrität yltää kokeneemman tasolle keksustelussa ihan turhaan.
Nuorena pitäisi olla nuori eikä koko ajan varvistaasiihen maailmaan, missä kokenut vanha ihminen on. Eikä toisaalta uskoa oikoteihin, että joku voi opettaa sulle esim uran tekemisen. Käytännössä toki voi tiedollisesti, mutta se oma ote, omanarvontunto jää puuttumaan. Nää asiat tajuaa vasta vanhempana.
Esim Erika. Voisi olla kiinnostavampi artisti ilman Dannya. Nyt sellaista aavistus tunkkaista vanhan kansan menoa hänen jutuissan. Toivottavasti löytää nyt omaa ääntään.
Vierailija kirjoitti:
e.
Tämä on erityisen totta.
Mä en kyl poseerais jonkun jethron ja hjalliksen kanssa ollenkana haltioissani. Kaksi tylsää besserwisser-setää. Tai ihan ok tyyppeinä. Ei mulla mitään niitä vastaan. Mutta että nuori soka tyttö esim haluaa tollaisen kuvan jakaa, kertoo julkkis-kultista. Kattokaa, olenjulkun vieressä. Säälittävää aina. Siis oikeesti myötöhäpeä.
Sinänsä ihan kivat Kaikki kuvat tytön instassa, mutta niiden omaperäisyysaste on olematon. Luulen, että Danny kuvannut punapaitakuvat, kato maailmanmies tässä nyt kuvaa kato mä opetan sua vähän. Ilme on voitonriemuisen pakahtuvan onnellinen, täpinöissään, että hitsi miten jännää.
Jotnekin murheellista. Asia ei kuulu minulle eikä ole minulta pois, mutta surettaa Dannyn keinottomuus kohdata ikääntymisensä ja ikäluokkansa, johon toki hänellä on oikeus. tytön toive olla jännempi, olla enemmän, toisen kautta. Tyhjäksi jättää sellainen elämä lopulta, vaikka olisikin kivaa.
O tempora o mores.
*nuori soma tyttö. Anteeksi typo.
Vierailija kirjoitti:
Mutta joku denialisti ehätti kyllä alapeukuttamaan. Epäilemättä nuori nainen tai vanha mies.
Kumma muuten, että nämä nuoret joita setämiehet "auttavat musiikkiasioissa" ovat aina nättejä nuoria naisia, eikä koskaan nuoria miehiä. Siinä paljastuu heti kupletin juoni. Itse en tuon ikäisenä edes katsellut yli 30-vuotiaita miehiä.
Totta! Niinhän Michael Jacksonkin "auttoi" pikkupoikia urallaan... Jos ihminen auttaa auttamisen halusta, ei ulkonäöllä ja sukupuolella pitäisi olla merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden ihme voi saattaa yhteen hyvinkin eri-ikäisen parin.
Tai molemminpuolisen itselleen riittämättömyyden ihme.
Voisko isosta Deestä tehä Lasun?
No ehkä vähän eri asia olla 18 kuin 25!
eri