naisen fyysinen tarve seksiin
joskus kuulee sanottavan ettei naiselle ole samanlaista fyysistä tarvetta seksiin kuin miehellä. PASKAPUHETTA! ainakin mulla tuntuu fyysisesti ihan sellainen pakottava tunne alapäässä että sinne pitäisi jotain pötkylää saada. tunne on erittäin häiritsevä eikä anna rauhaa ennenkuin on saanut.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 00:13"]
Naiset ovat kyllä satasalettiin se haluttomampi sukupuoli. jos pillu joskus kouristeleekin, se ei ole miehen himoon verrattuna mitään. suurin osa naisista haluaa panna kerran kuukaudessa ja silloinkin pitkin hampain. parasta seksiä on homomiehillä. sori vaan leidit.
[/quote]
Jälleen todiste siitä, että lassukat ovat kaappihomoja.
[/quote]
jep! lassukat eivät ota pillua vaikka tarjottaisiin! olen kokeillut!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:10"]
No sori vaan nymfo-niinat, mutta itse en ainakaan ole kokenut himoa sitten parin hassun kerran kun olin 19-24 vuotias. Nyt vähän yli 30 v ja seksittä 7. vuotta, ei tee skesiä mieli.
[/quote]
nooh poikkeus vahvistaa säännön. tuo ei kyllä ole normaali olotila naisella ettei tee kyrpää mieli. enkä todellakaan ole nymfo vaan normaalit seksuaaliset halut omavaa nainen. on epänormaalia olla haluamatta.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:10"]
No sori vaan nymfo-niinat, mutta itse en ainakaan ole kokenut himoa sitten parin hassun kerran kun olin 19-24 vuotias. Nyt vähän yli 30 v ja seksittä 7. vuotta, ei tee skesiä mieli.
[/quote]
Hassua. Yleensä nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan 30+ iässä, kunnes vaihdevuodet vähentävät halukkuutta estrogeenin erityksen loppumisen takia.
minkäs sille voi että luonto ajaa naiset himoitsemaan miestä ja tämän elintä.
Mikäpäs siinä. Tuntuu olevan aika tasan puutteessa olevia naisia ja puutteessa olevia miehiä. Ei muuta kun meiliosoitteet jakoon ja molempien osapuolien tarpeet tulee tyydytettyä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:39"]
Mikäpäs siinä. Tuntuu olevan aika tasan puutteessa olevia naisia ja puutteessa olevia miehiä. Ei muuta kun meiliosoitteet jakoon ja molempien osapuolien tarpeet tulee tyydytettyä.
[/quote]
lassukoita ei kiinnosta naisen tyydyttäminen. nainenkaan ei halua olla runkkausalusta vaan seksin toinen oaspuoli.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:54"]
miksi naiset sitten haluavat enemmän seksiä kuin miehet jos ei kerran ole mitään fyysistä tarvetta??
[/quote]
Ympäristökemikaalit, yhteiskunnan yleinen moraalinen rappio, naisen seksuaalisuuden kaupallistaminen myynnin lisäämiseksi..... tässä muutamia syitä naisten kokemille "haluille"
[/quote]
Tää häiskä on kyllä tosi hauska! Vai on mun halut tuleet ympäristökemikaaleista, mutta mieheen ne kemikaalit ei ole mitenkään vaikuttaneet? Mistähän näitä kemikaaleja sais, syöttäisin miehelle kun alkaa vähän hiipua sen halut kun ikää kertyy?
[/quote]
niinpä :D hahah. tyypin logiikka on "pettämätön" :D
[/quote]
Oletko vajukki ?
Kemikaalit juuri tekevät miehistä munattomia femakon-jatkeita ja naisista äijäileviä rekkamieslesboja.
Katsos kun luonnostaan naisen ja miehen hormonitasot yms. poikkeavat toisistaan todella paljon. Kemikaalit vaikuttavat eri tavoin.
Onhan jo tutkimuksin todistettu esim. sperman laadun romahtaminen. Miehisyys siis romahtaa ja naisista tulee kemikaalien ja yhteiskunnallisen degeneraation vaikutuksesta entistä miehisempiä.
Katsokaa, miten perinteisiä sukupuolirooleja noudattavat ja vähäisemmän kemikaalikuorman rasittamat islaminuskoiset maat ovat biologisessa mielessä kiistattomia voittajia tällä hetkellä; siellä lisäännytään kiihtyvällä tahdilla kun taas täällä "lussumaissa" ollaan kuolemassa sukupuuttoon.
Ja todella: koska miehiltä on katoamassa pallit ja naisille kasvamassa.
Huoh, ehkä jonain päivänä naisille kehittyy sitten muiden miehisten ominaisuuksien muassa myös kyky asioiden objektiiviseen tarkasteluun ja laajojen kokonaisuuksien hahmottamiseen.
^ vittu tää kaveri o joku rofessori
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 16:59"]
[
Katsokaa, miten perinteisiä sukupuolirooleja noudattavat ja vähäisemmän kemikaalikuorman rasittamat islaminuskoiset maat ovat biologisessa mielessä kiistattomia voittajia tällä hetkellä; siellä lisäännytään kiihtyvällä tahdilla kun taas täällä "lussumaissa" ollaan kuolemassa sukupuuttoon.
[/quote]
Nimenomaan tästä syystä tämä luonnottomuus ei tule jatkumaan kovin pitkään: Luonto sammuttaa itseään tuhoavan lajin tai rodun ennemmin tai myöhemmin.
Länsimaissahan tämä sammuminen on jo pitkällä. Suomenkin väestöpyramidin kehitys on karua kertomaa.
Tämä on näköjään sekopäiden ketju. Tai ehkä sekopään.
Naisilla on enemmän riskejä panemisen suhteen, mutta kovemmat halut todistetusti -raskauden riski ja maineen menetys. Se siitä miesten kärsimyksestä. Tosiaan välillä panettaa niin, että ihan kippurassa olen. Silti löytynyt sen verran kontrollia ruumiin haluille ja estetiikalle, etten ketä tahansa ole päästänyt apajille, tai no kerran ja otin siitä opikseni ja kärsin nahoissani kyseisen mt-potilaan vainotessa -taisi olla lassukka, kun eläkkeellä nykyään ja lyhyempi minua ja hieman pulskakin. Ja täysin vajaa -eläkepaperit 30v. kertovat jo tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:54"]
miksi naiset sitten haluavat enemmän seksiä kuin miehet jos ei kerran ole mitään fyysistä tarvetta??
[/quote]
Ympäristökemikaalit, yhteiskunnan yleinen moraalinen rappio, naisen seksuaalisuuden kaupallistaminen myynnin lisäämiseksi..... tässä muutamia syitä naisten kokemille "haluille"
[/quote]
Tää häiskä on kyllä tosi hauska! Vai on mun halut tuleet ympäristökemikaaleista, mutta mieheen ne kemikaalit ei ole mitenkään vaikuttaneet? Mistähän näitä kemikaaleja sais, syöttäisin miehelle kun alkaa vähän hiipua sen halut kun ikää kertyy?
[/quote]
niinpä :D hahah. tyypin logiikka on "pettämätön" :D
[/quote]
Oletko vajukki ?
Kemikaalit juuri tekevät miehistä munattomia femakon-jatkeita ja naisista äijäileviä rekkamieslesboja.
Katsos kun luonnostaan naisen ja miehen hormonitasot yms. poikkeavat toisistaan todella paljon. Kemikaalit vaikuttavat eri tavoin.
Onhan jo tutkimuksin todistettu esim. sperman laadun romahtaminen. Miehisyys siis romahtaa ja naisista tulee kemikaalien ja yhteiskunnallisen degeneraation vaikutuksesta entistä miehisempiä.
Huoh, ehkä jonain päivänä naisille kehittyy sitten muiden miehisten ominaisuuksien muassa myös kyky asioiden objektiiviseen tarkasteluun ja laajojen kokonaisuuksien hahmottamiseen.
[/quote]
hahahah :D oikein tiedemiäs nääs.. huh huh :D ei todellakaan naiset ole miehistyneet vaan vapautuneet mm seksuaalisesti. sen takia yhä useammat miehet saavat panna naisten kanssa, paitsi tietty lassukat, koska he ovat pelottavan katkeria. ikävää todeta, mutta lassukoiden oma vika etteivät pääse panemaan.
No ei mulla ainakaan ole minkäänlaista fyysistä tarvetta seksiin. Voisin vallan mainiosti elää loppuelämäni ilman seksiä, jos mieheni ei sitä kaipaisi. En ole eläissäni saanut ainuttakaan orgasmia, mutta ihan ilman kouristeluja ja naisen ejakulaatioita olen kuitenkin saanut kolme lasta. Minusta seksi on olemassa lisääntymistä varten... ja miehen miellyttämiseksi. :-) Poikkeukset vahvistavat säännön? Ehkä, mutta luulen, että en ole ainoa lajiani.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 18:04"]
No ei mulla ainakaan ole minkäänlaista fyysistä tarvetta seksiin. Voisin vallan mainiosti elää loppuelämäni ilman seksiä, jos mieheni ei sitä kaipaisi. En ole eläissäni saanut ainuttakaan orgasmia, mutta ihan ilman kouristeluja ja naisen ejakulaatioita olen kuitenkin saanut kolme lasta. Minusta seksi on olemassa lisääntymistä varten... ja miehen miellyttämiseksi. :-) Poikkeukset vahvistavat säännön? Ehkä, mutta luulen, että en ole ainoa lajiani.
[/quote]
jaa että oikein miehen miellyttämiseksi. miksi sitten luulet että naiselle on klitoris jota ei tarvita lisääntymiseen eikä miehen miellyttämiseen? yleensähän nainen juuri on se seksuaalisempi, voi saada monesta eri paikkaa orgasmeja, kahdesta reiästä ja klitasta.
onko sinulla jokin trauma tai oletko aseksuaali kun et nauti seksuaalisuudestasi?
en ole montaa naista tavannut jolle ei kelpaisi seksi tai kuka ei nauttisi omasta seksuaalisuudestaan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 18:04"]
[/quote]
lassukka päätti esiintyä naisena :D :D :D huvittavaa.
Kyllähän se on aivan selvä asia että naisen pitää todella nauttia seksistä että siihen viitsisi ryhtyä kun tietää minkälaista helvettiä raskaus, synnytys ja lapsen hoito voi olla. Tosiasia on se, että jos mies hoitaisi lapsen tekemisessä synnytyksen, olisi sukupuutto ollut selvä yhden sukupolven aikana :) Naisen kyky nauttia seksistä on korvaus kaikesta siitä kivusta mitä lasten teko naiselle aiheuttaa, miehen nautintoa ei voi edes verrata, miehen nautinto kestää vain muutaman sekunnin. Jo naisen iho on paljon tuntoherkempi kuin miehen, muista paikoista puhumattakaan.
Aseksuaali tai lassukka? Joopa joo... Eli nainen ei voi olla erilainen, vaan sitten on heti välttämättä kyseessä mies, joka esittää olevansa nainen tai muuten vaan kummajainen... "Miehen miellyttäminen" oli ehkä hieman tahallaankin provosoiva sanavalinta, mutta kun puhuttiin siitä, että naisella on välttämättä ja väkisin FYYSINEN TARVE harrastaa seksiä, niin halusin vain hieman kärjistetystikin ilmaista, että niin ei välttämättä kaikkien kohdalla ole. Ja silti voi olla ihan tavallinen, normaali nainen ja ihan hyvä ihminen. Missään kohtaa en väittänyt, että seksi ei kelpaisi... Kelpaa se, koska rakastan miestäni ja minulle tuottaa mielihyvää se, että voin tuottaa hänelle mielihyvää. Mutta minulla ei ole siihen mitään fyysistä tarvetta, vaan pärjäisin mainiosti ilmankin. Jos miehestäni siis tulisi impotentti, niin en jättäisi häntä sen vuoksi, kuten monet muut naiset väittävät, että tekisivät. Minulla ei ole mitään traumoja, seksikumppaneita on ollut elämän varrella ihan riittämiin ja monenlaisia, mutta edelleen olen sitä mieltä, että vaikkapa rakkaan kainaloon nukahtaminen illalla antaa minulle monin verroin enemmän kuin seksin harrastaminen. Mutta sehän se onkin käsittämätöntä niin monille, että meitä naisiakin on monenlaisia. Kaikki eivät mahdu samaan muottiin, ei edes pakottamalla.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 21:02"]
Aseksuaali tai lassukka? Joopa joo... Eli nainen ei voi olla erilainen, vaan sitten on heti välttämättä kyseessä mies, joka esittää olevansa nainen tai muuten vaan kummajainen... "Miehen miellyttäminen" oli ehkä hieman tahallaankin provosoiva sanavalinta, mutta kun puhuttiin siitä, että naisella on välttämättä ja väkisin FYYSINEN TARVE harrastaa seksiä, niin halusin vain hieman kärjistetystikin ilmaista, että niin ei välttämättä kaikkien kohdalla ole. Ja silti voi olla ihan tavallinen, normaali nainen ja ihan hyvä ihminen. Missään kohtaa en väittänyt, että seksi ei kelpaisi... Kelpaa se, koska rakastan miestäni ja minulle tuottaa mielihyvää se, että voin tuottaa hänelle mielihyvää. Mutta minulla ei ole siihen mitään fyysistä tarvetta, vaan pärjäisin mainiosti ilmankin. Jos miehestäni siis tulisi impotentti, niin en jättäisi häntä sen vuoksi, kuten monet muut naiset väittävät, että tekisivät. Minulla ei ole mitään traumoja, seksikumppaneita on ollut elämän varrella ihan riittämiin ja monenlaisia, mutta edelleen olen sitä mieltä, että vaikkapa rakkaan kainaloon nukahtaminen illalla antaa minulle monin verroin enemmän kuin seksin harrastaminen. Mutta sehän se onkin käsittämätöntä niin monille, että meitä naisiakin on monenlaisia. Kaikki eivät mahdu samaan muottiin, ei edes pakottamalla.
[/quote]
Näin minullakin :) Ja luokittelen itseni kyllä normaaliksi.