Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÖKYÖPELIT

Vierailija
13.07.2006 |

Onko muita yö kukkujia? Joutuu työnsä puoleta kukkumaan koko yön..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI viimeistä viedään ja sitten loma

Vierailija
2/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis enää yövuorojen jälkeen säätää mitään treffejä. Täältä kun kotiin ajelee niin on aika valmis omaan sänkyyn, vaikka kulta onkin jo lähtenyt töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää sekoilee kun alkaa jo väsyä. Pidä hauskaa treffeillä!

Vierailija
4/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt taas välillä tehtävä töitä ihan oikeesti.

Vierailija
5/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yö kahdesta ja väsyttää niiiin. Ensi yö on onneksi helpompi.

Vierailija
6/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just laitoin kahvia tulemaan. Kofeiinin voimalla vielä muutama tunti ja sit alan tekemään suurimpaan väsymykseeni siivoushommia... Onneks on tää netti että saa välillä edes täällä keskustella. Muuten joutuu olemaan hiljaa koko yön.

Vierailija
7/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa vaan just vedettiin kalsarikännit ja mies on konsertissa, joten ei nukuta!

Vierailija
8/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuyön ajattelin istuskella koneella, jaan muutamat lääkkeet, hoidan vessatukset ja sitten menen pesulahommiin, joita toivon mukaan riittää aamuun. Kaikkea sitä toivookin, kotona toivoo vaan pyykkivuorien mystistä katoamista... ;)

Vierailija
9/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoro oli tehnyt virtapuuskissaan kaikki hommat, joten mun täytyy vaan valvoo, että kaikki nukkuu ja talo pysyy pystyssä. Hoh hoijaa. Kolmen aikaan jos alottas siivoukset....

Vierailija
10/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokseen. Meilläkin juuri maailma parani aivan harppauksittain ;)

t. se ope, olisko ollut nro 15 tai jotain

Vierailija
11/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lastensuojelulaitos. Yöllä on aikaa luututa lattioita ja pestä pyykkiä. Muuten aika menee pitkälti koneella.

Vierailija
12/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen palvelukotiohjaajana kehitysvammaisten asumisyksikössä ja joku aika sitten valvoessa oli linjoilla yökkö lastensuojeluyksiköstä.

Onko rauhallinen yö? Meillä on nyt aika hiljaista, alkuilta ja osa yöstäkin meni laittaessa asukkaita nukkumaan, mutta nyt ei enää tiedossa kuin parit käännöt, yksi vessatus ja pesulaa, pesulaa, pesulaa... :)

Vierailija
13/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin ole aiemmin keksinyt viihdyttää itseäni täällä. Nyt on niin rauhallista, ettei meinaa silmät pysyä auki.

Vierailija
14/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä rahaa saakin, kun av:lla roikkumisesta. :D

Vierailija
15/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vois tehdä useemminkin. No, onneks kumminkin teen enemmän aamua ja iltaa. Paljon enemmän tekemistä ku näin yöaikaan ja sentään juttuseuraa.

Vierailija
16/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä (aamussa ja illassa ollessa) on niin kiirettä ja vilskettä niin kiva joskus näinkin. Siis silloin, kun ei yölläkin ole sitä kiirettä ja vilskettä... ;)

Vierailija
17/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa taitaa olla puolensa. Meillä yleensä nämä yöt vaan on niin pirun pitkiä, kun ei ole tekemistä. Ainoastaan nuo siivoushommat on pakko tehdä ja kiertää tasasin väliajoin talon asukit tarkastamassa. Yövuoron hyvä puoli on se, että jää päivällä aikaa olla kotona ja nähdä ihmisiä. Tietty aamupäivä menee nukkumiseen, mutta harva sillon kyläilee. Silti olen enemmän päivätyön tekijä. Toisaalta en osaisi ikinä kuvitella itseäni ainoastaan virka-aikaa tekeväksi. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
18/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotona puoli kahdeksalta, pistän nukkumaan yhdeksään mennessä ja iltapäivällä saatan herätä ja syödä jotain, mutta sitten nukun tuonne seitsemään. Siksi kai nautinkin yövuoroista, kun kerrankin saan vuorokaudessa tarpeeksi unta! :D

Viimeisen yön jälkeen en nuku kuin muutaman tunnin (3-4), että saan yöllä unen, joskus tosin saattaa silloinkin humpsahtaa kuusi seitsemän tuntia unta, eikä sekään kyllä yöunta ole vienyt.

En usko, että jaksaisin valvoa kolmen neljän tunnin nukkumisella yötä, tai vaikeaa se olisi ja voimat menisi siihen kärvistelyyn, että pysyäkö hereillä vai ei...

Aika hassua, olen aina kuvitellut, että muutkin yököt vetelee sikeitä koko seuraavan päivän. Ja harmitellut olen sitä, että lapsia en yövuoron aikaan näe kuin aamu- ja iltapalalla...

Vierailija
19/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa enkä halua. Arkivapaapäivä on sitä paitsi paaljon pidempi kuin viikonloppuvapaapäivä. ;)

Vierailija
20/22 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kotona noin 9 aikaan ja nukkumaan siis pääsen vasta noin 10. Unta palloon vähintään kahteen asti. Viimestään siihen herään kun mieheni tulee töistä (yleensä neljän maissa). Monesti olen kuitenkin jo ennen sitä hereillä. Ulkouluttanut koiran ja tehnyt ruuan valmiiksi. En vaan osaa nukkua sen pitempään. Illalla en enää nuku, koska tulen niin kärttyisäksi, ettei sitä kestä kukaan. Viimeisen yön jälkeen nukun vaan muutaman tunnin, koska monesti joutuu kääntämään rytmin jo seuraavalle päivälle joko aamuun tai iltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi