Te, joilla sekä tyttö että poika
(tai tyttöjä ja poikia), jos nyt saisitte valita puhtaasti omien subjektiivisten kokemusten perusteella, niin toivoisitteko seuraavaksi tyttöä vai poikaa? Miksi?
Kommentit (16)
En kumpaakaan, näissä kahdessakin on ihan tarpeeksi :D Tyttö on vielä aika pieni, mutta jo tässä vaiheessa veljeään paljon temperamenttisempi ja helpommin ärtyvä, joten jos olisi pakko valita niin varmaan poika sitten...
poikaa, tyttö oli paljon konstikkaampi kasvatettava. oikeesti en halua missään nimessä enää yhtään lasta.
Meillä poika, tyttö, poika. Jos vielä yksi tulisi (mitä ei tule), aivan sama, kumpi olisi - molemmissa on puolensa :-)
En jaksaisi enempää lapsia, nyt on kaksi. Mutta poika. Poika on ollut paljon tyttöä työläämpi hoitaa, mutta hänen kanssaan on enemmän yhteistä. Toisaalta, ehkä seuraavan pojan kanssa ei olisi.
Enpä osaa muuten sanoa. Kumpikin olisi ihana vaihtoehto. Hetken ajattelin, että tyttöä tietenkin, mutta heti perään mietin, miksei muka poikaa!! Kumpitahansa kelpaisi, kumpaakaan en tule saamaan. Onneksi on nuo kaksi.
Siis miten mun tähän astiset kokemukset tytöstä ja pojasta kertois mitään siitä millainen seuraava tyttö tai poika olisi?
Meillä tyttö helppo, pojassa haastetta. Kumpikin yhtä rakas ja ihana. Mutta en tämän pohjalta ajattele, että kaikki tytöt olis helppoja pojat haastavampia. Vois sieltä tulla ties millanen pippuriprinsessa tai rento jäbä :D Mistäpä tietää, mutta jokainen on omanlaisensa ja se on musta hirveen hienoa ja jännää! :)
Mulla poika, tyttö, tyttö ja en todellakaan toivoisi tiettyä sukupuolta, poika kyllä toivoisi veljeä.
Minulla on tyttö ja poika. Odotan pitkän tauon jälkeen kolmatta lasta jote tytön ja pojan kehitystä ja kasvamista olen ennättänyt seurata yli 10 vuotta ;) Lapsen sukupuolesta ei ole oikeasti ja aidosti mitään toivetta. Ihan kumpi vaan kunhan lapsi vain saadaan.
Keskustelin aiheesta taannoin ystäväni kanssa. Keskustelun jälkeen minun piti ihan istua alas ja kuunnella sisintäni, josko siellä olisi pienintäkään toivetta suuntaan tai toiseen. Ei ollut. Vain toive lapsesta.
No jos pitäisi valita niin pojan.
Jotenkin poika on ollut niin paljon helpompi, sellainen suorempi. Ei mitään draamailua tms. Ja täytyy kyllä myöntää, että nuo poikien leikit ovat minusta paljon kiinnostavampia =) Minua nup prinsessaleikit sun muut eivät ole missään vaiheessa kiinnostaneet.
Nämä tosin saattavat olla ihan täysin luonteesta kiinni, ei niinkään sukupuolesta.
Aivan sama. Meillä on molempia kaksin kappalein ja lisää voisin tehdä, aivan sama kumpaa tulee. Ja on ollut aivan sama aikaisemmin kumpaa tulee. Ei kiinnosta kuin se että meillä on perhe joka voi hyvin.
Mä en myöskään osaisi sanoa kumpi olisi tervetulleempi. Yksi molempia jo on, ja molemmat yhtä rakkaita, yhtä haastavia, yhtä ihania! Pääasia olisi, että lapsi olisi terve ja elämää helpottaisi suuresti jos valmiiksi jompaa kumpaa sukupuolta.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 23:17"]
Pojat on äitin kultia. AINAKIN MUN.
[/quote]
Paitsi sit kun ne kasvaa, niin ne lähtee. :( Tytöt jää helpommin.
Poika.
Meillä on poika, poika, poika ja tyttö ja ei mitään aikomusta hankkia lisää lapsia, mutta jos olis "pakko" niin poika mielummin.
Rakastan kaikkia lapsiani ja pidän heistä ja oli ihana saada myös tyttö, mutta en halua toista :).
Johtuu varmaan myös siitä, että oma eloni siskoni kanssa oli aikanaan erittäinkin haastavaa.
Pojat ovat aivan ihania ja rehtejä ja niitä voi helposti olla monta. Tuo yksi tyttö sitten kruunaa kaiken ja on aivan ihana.
mulla tyttö,poika,tyttö. Meille ei enää lapsia tule,mutta olisi aivan sama.toki olis kiva jos pojalla olisi veli, mutta muuten ei väliä