Nyt riitti. Laitoin ilmoituksen Victoria Milaniin!!!
Mies on aina töissä. Seksielämä on ollut täysin kuollutta jo vuosia. Meillä on kolme pientä lasta ja mahdollisuus kodinhoitajaan.
Mä en jaksa enää tälläisessä kulissiliitossa ja olenkin saanut jo kymmeniä viestejä, todella puutteessa eläviltä miehiltä, joiden kanssa voi vehdata. Ihminen näivettyy ja kuivuu ilman keskustelua, läheisyyttä ja seksiä!
Anteeksi!!!
Kommentit (53)
Olkaa mitä mieltä haluatte ja olkaa ymmärtämättä, mutta minä aion hankkia salasuhteen.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 18:41"]
Eli ainoa vaihtoehto tässä maailmassa on se, että joko ollaan onnettomasti naimisissa ja kuollaan pystyyn ilman seksiä ja kosketusta ja keskustelua tai sitten pitää lähteä ja viedä lapsilta isä, mutta vasta sitten saa toivoa kosketusta, läheisyyttä tai seksiä, kun on hajottanut perheensä?!
Minä kapinoin! En halua viedä lapsilta perhettä, enkä ole varma, että pystyisin kolmea yksin kasvattaakaan. Olen kuitenkin myös nainen, joka kaipaa että minun suhtaudutaan kuin naiseen. Himoitaan ja halutaan olla kanssani! Ollaan kiinnostuneita minusta itsestäni.
Uusperhekö on siis ainoa vaihtoehtoni? Kuka helvetti ottaa kolme toisen miehen lasta perheenjäseneksi ja alkaa elättämään meitä neljää? Ei kukaan täyspäinen! Siinä on huuma kaukana kun lapset kiukuttelee. Varsinkin vieraat lapset. Millainen mies lähtee uusperheeseen kolmen isäpuoleksi sen takia, että saa vähän pesää.
ap
[/quote]
Jos tosiaan sinussa ei ole miehelle muuta hyvää kuin että saa vähän pesää, niin A) en tosiaankaan ihmettele ettei omasi halua sinua B) olet ihan oikeassa, kukaan ei ota sinua ja lapsia.
t: mies joka otti "elätettäväksi" ihanan vaimon ja kaksi lasta, mutta vaimossa on paljon muutakin kuin "pesä"
Ymmärrän sinua.
Ja luultavasti jonkun ajan kuluttua olet valmis eroonkin. Tai sitten et, ja elämä jatkuu noin. Tai ehkä mies jossain vaiheessa herää tilanteeseen ja muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 18:50"]
Olkaa mitä mieltä haluatte ja olkaa ymmärtämättä, mutta minä aion hankkia salasuhteen.
ap
[/quote]
Turha täällä on noista kitisijöistä välittää. Anna palaa vaan vaikka palaisi sauna. Miehiä voi olla monta, mutta elämiä on vain yksi.
Hei sinä, joka kirjoitit:t. mies, joka otti elätettäväksi toisen miehen lapset
Etkö saa omia lapsia vai etkö saa lapsettomia naisia?
Miksi naiset tekevät enemmän lapsia kuin pystyvät itse elättämään? Ovat sitten kusessa eivätkä voi erota, kun ei palkka riitä monen lapsen elätykseen.
Jäät kiinni kuitenkin ja sitten haihtuu leveä elämäsi taivaan tuuliin.
Siis teillä on ollut tuollaista jo 7 vuotta, mutta lapset ovat iältään 7, 5 ja 4 vuotta? Miten nämä lapset ovat saaneet alkunsa?
Miten ihmeessä voin jäädä kiinni? Miehelle, jota ei kiinnosta kuin työ ja raha. Miehelle, joka käy harvoin kotona ja leikkii lasten kanssa muutaman tunnin viikonloppuisin? Se ei enää edes tunne minua. Seksi on rutiininomaista ja harvinaista, mutta ainoa läheinen kanssa käyminen. Yhtä hyvin voin jäädä kiinni kodinhoitajalle. Sen kanssa juttelen syvällisempiä kuin mieheni. Sen kanssa vietän kolme kertaa enemmän aikaa kuin mieheni kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:05"]
Siis teillä on ollut tuollaista jo 7 vuotta, mutta lapset ovat iältään 7, 5 ja 4 vuotta? Miten nämä lapset ovat saaneet alkunsa?
[/quote]
Tainnut saada vierasta munaa aiemminkin ;)
Miten lapset ovat saaneet alkunsa? Hääyönä, juhannuksena ja jouluna!
ap
Mä haluisin tehdä kanssa saman, mutta itselläni vaan alkaa helposti omatunto kolkuttamaan. Olen pettänyt ja en ole ylpeä siitä. Enemminkin häpeän sitä. Tämä oli ennen lapsia. Nyt lapsia on 2 ja seksiä ei ole juurikaan. Itse 35v. Tämä elämä kyllästyttää ja mies myös. En tiedä haluisinko edes miestä. Minunkaan palkka ei riitä kattamaan kuluja 2:sta lapsesta. menettäisivät kaverinsa ja kotinsa kun joutuisimme muttamaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:07"]
Miten lapset ovat saaneet alkunsa? Hääyönä, juhannuksena ja jouluna!
ap
[/quote]
Joita kaikkia on vietetty Porvoossa vai?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:06"]
Miten ihmeessä voin jäädä kiinni? Miehelle, jota ei kiinnosta kuin työ ja raha. Miehelle, joka käy harvoin kotona ja leikkii lasten kanssa muutaman tunnin viikonloppuisin? Se ei enää edes tunne minua. Seksi on rutiininomaista ja harvinaista, mutta ainoa läheinen kanssa käyminen. Yhtä hyvin voin jäädä kiinni kodinhoitajalle. Sen kanssa juttelen syvällisempiä kuin mieheni. Sen kanssa vietän kolme kertaa enemmän aikaa kuin mieheni kanssa.
ap
[/quote]
Voi kuule, on niitä tapoja jäädä kiinni vaikka mies ei aikaa vietäkään paljoa kotona.
Sitten vasta oletkin tyhjän päällä kun jäät aviorikoksesta kiinni. Kun kerran noin rahan perään olet. Koitappa ensin sopia miehen kanssa vaikka siitä avoimesta suhteesta.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:08"]
Mä haluisin tehdä kanssa saman, mutta itselläni vaan alkaa helposti omatunto kolkuttamaan. Olen pettänyt ja en ole ylpeä siitä. Enemminkin häpeän sitä. Tämä oli ennen lapsia. Nyt lapsia on 2 ja seksiä ei ole juurikaan. Itse 35v. Tämä elämä kyllästyttää ja mies myös. En tiedä haluisinko edes miestä. Minunkaan palkka ei riitä kattamaan kuluja 2:sta lapsesta. menettäisivät kaverinsa ja kotinsa kun joutuisimme muttamaan.
[/quote]
Ei suomessa jää kukaan nuolemaan näppejään niin pahasti, että kodittomaksi joutuisi.
Ei siinä jos ette halua tavoitella onnea itsellennekin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:11"]
[/quote]
Ei suomessa jää kukaan nuolemaan näppejään niin pahasti, että kodittomaksi joutuisi.
[/quote]
Niin sanoinkin että joutuisimme muuttamaan täältä eli kaverit vaihtuisi ja myös koti vaihtuisi. En sanonut että kodittomiksi joutuisimme. Mutta onhan tuossakin jo paljon kriiseilyksi asti.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote]
Niin sanoinkin että joutuisimme muuttamaan täältä eli kaverit vaihtuisi ja myös koti vaihtuisi. En sanonut että kodittomiksi joutuisimme. Mutta onhan tuossakin jo paljon kriiseilyksi asti.
[/quote]
Niin ja mitä vitun onnea tavoittelemaan? Onko sitä melkein 40v:lle eronneelle naiselle jolla lapsia ja kroppa ei ole parhaimmassa kuosissaan enää. En voisi ottaa enää samanlaista miestä tai suhdetta. Minusta tulisi varmaan ronkeli. Olisiko se sitä onnea? Yksin eläminen ja lapsista huolehtiminen. Mikä sitä onnea on? kerro?
Onnea olisi hyvä avioliitto, joka vielä 7 vuoden kohdalla olisi taistelemisen arvoinen, mutta kun mies on viikko tolkulla matkoilla ja illat ja viikonloput menoissa tai töissä, mitä minä enää voin tehdä?
Meinaan aina purskahtaa itkuun kun kuulen biisin, sä itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla! Jos mieheni panisi minua kunnolla, todellakin itkisin! Ei sitä hätäistä aamupusua ja sitten toimistolle ja tulee kun ehtii takaisin kotiin, Soittaa viiden aikaan, että illalla pitää mennä asiakkaiden kanssa sinne tai tänne ja älä pidä ruokaa lämpimänä minun takiani.
Lapset rakastavat isäänsä ja niin minäkin, mutta olen kuin kukka, jota ei olla huomattu seitsemään vuoteen eikä minua ole kukaan kastellut. Olen niin yksinäinen liitossani, että voisin kuolla siihen. Ainoan helpotuksen miehen kalseuteen tuo lomat. Kolme lomaa vuodessa. Kaikki viikon pituisia ja aina ulkomailla. Silloin hän on minun ja lasten kanssa.
Muuten on aina kiire. Joskus sentään oli pikapanoja, mutta nyt ei ole enää niitäkään. Lapset ovat tottuneet isoon kotiin, harrastuksiin, kavereihin ja tälläiseen elämään. Olisi liian itsekästä viedä heidät minun onneni takia jonnekin lähiöön ilman omia huoneita elämään minun jaksamisen rajoilla ja minun pienellä palkallani.
Kestän lasten takia, mutta sivusuhde on ainoa tapa tuntea itseni jälleen haluttavaksi, pantavaksi naiseksi. Jos joku edes antaisi pusun otsalle ja hellisi hetken?! Tunnen kuin voisin räjähtää kosketuksen puutteesta. Se myös pelottaa minua, että saanko enää ikinä tuntea läheisyyttä. Ikinä!
ap
Minulla oli samanlainen kulissiliitto bisnesmiehen kanssa ja kun erosimme, hän teki kaikkensa, että todellakin kärsin hänen jättämisestään. Olen vähän parempipalkkainen kuin sinä, mutta kahden lapsen elättäminen elareiden jälkeen on varsinaista kitkuttamista. Hän maksaa muutaman harrastuksen ja 200 euroa elareita per lapsi. Nyt lapset ovat murkkuja ja olen heidän kanssaan todella pulassa. Eksä ei auta lainkaan kasvattamisessa vaan pitää pelkkiä hemmotteluviikonloppuja ja haukkuu minua lapsille.
Alussa etsin miestä rinnalleni eron jälkeen, mutta huomasin, että kahden lapsen yh ei ole mitenkään hyvä kauppatavara. Luovutin kun tajusin, että en muöskään jaksa enää etsiä ketään, joka kestäisi kahta riitaisaa murkkua.
En kadu ja toisaalta kadun kauheasti. En ehkä eroaisi nyt jos saisin miettiä asiaa uudestaan. Miehellä on uusi perhe ja kaksi uutta lasta.
Anna mennä vaan! Elämme vain kerran ja seksiä tarvitsee kaikki. Eroat sitten kuin eroat ja jos eroat.
Pyh ja pah, et vain halua oman elämäsi muuttuvan :)
Lapsethan kuitenkin aika varmasti isänsä kanssa pystyisivät reissaamaan, mutta kun sinä raukka et pääse mukaan ;)
Ehdota ukolles vapaata suhdetta. Ei tarvitse pettää ja saat munaa.