Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti. Laitoin ilmoituksen Victoria Milaniin!!!

Vierailija
12.06.2013 |

Mies on aina töissä. Seksielämä on ollut täysin kuollutta jo vuosia. Meillä on kolme pientä lasta ja mahdollisuus kodinhoitajaan.

Mä en jaksa enää tälläisessä kulissiliitossa ja olenkin saanut jo kymmeniä viestejä, todella puutteessa eläviltä miehiltä, joiden kanssa voi vehdata. Ihminen näivettyy ja kuivuu ilman keskustelua, läheisyyttä ja seksiä!

Anteeksi!!!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaikki kirjoituksesi. Ensin olin ehdottomasti vastaan, mutta jos miehesi on noin mulkvisti, anna mennä vaan! Tulethan sitten kertomaan meille miten kävi. Toivottavasti itket vielä onnesta.

Ihanaa seksikästä kesää sinulle ap.

Vierailija
42/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih, kyllähän tollasta elämää jaksaa vähän aikaa. Itse kokeilin tuota pari vuotta. En enää ikinä rupeaisi samaan. Erosinkin sittemmin miehestäni ( muiden syiden takia) ja elelen sinkkuna nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 18:41"]

Eli ainoa vaihtoehto tässä maailmassa on se, että joko ollaan onnettomasti naimisissa ja kuollaan pystyyn ilman seksiä ja kosketusta ja keskustelua tai sitten pitää lähteä ja viedä lapsilta isä, mutta vasta sitten saa toivoa kosketusta, läheisyyttä tai seksiä, kun on hajottanut perheensä?!

Rakastunut mies. Eihän sitä tiedä, vaikka niinkin tapahtuisi. Toivotan onnea sinulle. Minä olen sitä mieltä, että avioliitossa pitää saada läheisyyttä ja seksiä. Ja jos toinen ei anna, niin on lupa hakea muualta.

Minä kapinoin! En halua viedä lapsilta perhettä, enkä ole varma, että pystyisin kolmea yksin kasvattaakaan. Olen kuitenkin myös nainen, joka kaipaa että minun suhtaudutaan kuin naiseen. Himoitaan ja halutaan olla kanssani! Ollaan kiinnostuneita minusta itsestäni.

Uusperhekö on siis ainoa vaihtoehtoni? Kuka helvetti ottaa kolme toisen miehen lasta perheenjäseneksi ja alkaa elättämään meitä neljää? Ei kukaan täyspäinen! Siinä on huuma kaukana kun lapset kiukuttelee. Varsinkin vieraat lapset. Millainen mies lähtee uusperheeseen kolmen isäpuoleksi sen takia, että saa vähän pesää.

ap

[/quote]

Vierailija
44/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Ehkä se on aika sitten vain kokeilla!!!

Vierailija
45/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eiköhän miehesikin paneskele muita naisia ("mennään asiakkaiden kanssa sinne ja tonne, tulen myöhään", sinun kanssasi seksiä vain muutaman kerran vuodessa) että anna mennä vaan. Teillä on avoin suhde, vaikkei sitä olekaan ääneen sanottu.

Vierailija
46/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitini nykyinen aviomies auttaa meidän lasten elättämisessä, vaikka olemme toisen miehen lapsia. Äitini oli sanonut, että jos hänen kanssaan aikoo olla niin "kauppaan" kuuluu myös lapset.

Tulet vain surulliseksi ja katkeraksi.

Vierailija
47/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina ihan helvetin naurettavia nää Victoria "mikävittuseoli" Milanin mainokset.

Vierailija
48/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan vaan; harvoin seksisuhde jää pelkäksi seksisuhteeksi. Jossain vaiheessa tulee ne tunteet mukaan, ja sit käy huonosti. Niin minäkin ensin kuvittelin, että pelkkä seksisuhde riittää. Mutta kun mukavalta mieheltä saa läheisyyttä ja muutenkin on kivaa yhdessä, niin pian huomasin olevani rakastunut korvia myöden. Ja sitä ei voinut enää mitenkään pitää salassa.

Vierailija
49/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 19:05"]

Siis teillä on ollut tuollaista jo 7 vuotta, mutta lapset ovat iältään 7, 5 ja 4 vuotta? Miten nämä lapset ovat saaneet alkunsa?

[/quote]

jouluna ja juhannuksena, kuten ap sanoi

Vierailija
50/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora.

Vierailija
51/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä perusta salasuhdetta, vaihda sen sijaan kakkosmiestä kuin sukkia. Muuten käy köpelösti ja lähdet sen toisen äijän mukaan.

Toinen juttu: ei sun kannata lapsista huolta kantaa eron sattuessa, ainahan voit antaa ne isälle.

Vierailija
52/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap:n mies nussii sihteeriään tai jotai muuta. Ei kukaan mies voi tyytä siihen että seksiä on noin 4 kertaa vuodessa. 

Ap anna mennä vaan, pidä hauskaa miehelläsikin varmasti on jonkun kanssa! Ja jos vahingossa rakastut johonkin muuhun niin se on sen ajna murhe.

Vierailija
53/53 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sinua niin hyvin. Meillä on viimeiset neljä vuotta ollut tuollaista, kaksi lasta. Se toinen tuli todellakin juhannuksena, sinä vuonna harrastettiin seksiä kokonaiset kolme kertaa. Tänä vuonna ei kertaakaan. Kohta juhlitaan mun kolmekymppisiä, ja mietin että todellako mun ns. parhaat vuodet on menneet ilman seksiä ja ilman huomiota omalta mieheltäni? Ulkona kulkiessa käännän päitä, mutta oma mies ei katso edes silmiin useimpina päivinä, saati sitten muuta kroppaa. Tuollaista elintasoa meillä ei ole, mutta ajatus kahden pienen lapsen yksinhuoltajuudesta on karmaiseva. Mies on aina töissä, aina työmatkoilla, kovin tarkka rahoistaan, pihi. Jos ero tulisi, niin ihan varmasti käyttäisi rahaa aseena.

Yritän vielä uskoa parempaan tulevaisuuteen tämän miehen kanssa. Mutta aina välillä. Helvetti. Että voi katkeroittaa seksitön suhde näin nuoren ihmisen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän