Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi suostua kosintaan

Vierailija
16.07.2013 |

Koska mies on ollut aiemmin naimisissa, minä en. Ja mun unelmahäät olisi jotain muuta kuin maistraattikäynti - ei mikään prinsessapäiväkään, mutta kuitenkin olisi hääpuku ja kakku ja jonkin verran sukua ja ystäviä.

Mutta mies on sen kaiken jo kertaalleen kokenut! En vaan pääse tästä yli. 

Mitä vastaan, sain mietimisaikaa loppuviikon???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat, että kiitos ei.

Vierailija
2/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan otsikkosi sen kertoo. Jos et kerran voi suostua, vastaat ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avioliitto merkitsee sinulle vain prinsessahäitä, niin sitten sanot tietysti ei, koska suhteenne ei ole avioliiton edellyttämällä vahvalla pohjalla.

Jos tapaat myöhemmin toisen kosivan miehen, joka ei ole avioitunut aiemmin, arvio myös silloin onko pelkästään prinsessahäät hänen kanssaan riittävä side avioliittoon, vai onko teillä myös tunneside.  

Vierailija
4/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 10:58"]

Vastaat, että kiitos ei.

[/quote]

Mutta kun mä haluaisin naimisiin. Ja just tämän kanssa. Mutta mä en kehtaa mitään hääjuhlia. Vaikka haluaisin. Häpeäisin vaan koko päivän, että yritän jotain ja hävettäsisi lisää jos tajuaisin että miehellä ja sen eksällä oli just jotain tiettyä niiden häissä.

Vierailija
5/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi ihmetyttämään tuo lyhyt miettimisaika. Onko miehellä nyt jonkinlainen kiire saada vastaus?

Vierailija
6/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:02"]

Jos avioliitto merkitsee sinulle vain prinsessahäitä, niin sitten sanot tietysti ei, koska suhteenne ei ole avioliiton edellyttämällä vahvalla pohjalla.

Jos tapaat myöhemmin toisen kosivan miehen, joka ei ole avioitunut aiemmin, arvio myös silloin onko pelkästään prinsessahäät hänen kanssaan riittävä side avioliittoon, vai onko teillä myös tunneside.  

[/quote]

Jos vastaan kieltävästi, niin voidaanko me jatkaa elämäämme näin, miten on ollut hyvä vai luuletteko että jokin muuttuu?

Vierailija
7/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:03"]

Minua jäi ihmetyttämään tuo lyhyt miettimisaika. Onko miehellä nyt jonkinlainen kiire saada vastaus?

[/quote]

Niin, onko tämä muutenkin liian pian kun on ollaan oltu yhdessä vasta vuosi?

Vierailija
8/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ollu prinsessahäissä joissa kodinrikkoja oli vitivalkoisessa unelmaluomuksessa ja kakku oli suuri ja vieraita paljon. Siitä vaan, mikä niitä juhlia estää pitämästä, tuskin ainakaan se että mies on käytetty. Eihän se suhdettakaan ole estänyt!

Vierailija
9/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 10:57"]

Koska mies on ollut aiemmin naimisissa, minä en. Ja mun unelmahäät olisi jotain muuta kuin maistraattikäynti - ei mikään prinsessapäiväkään, mutta kuitenkin olisi hääpuku ja kakku ja jonkin verran sukua ja ystäviä.

Mutta mies on sen kaiken jo kertaalleen kokenut! En vaan pääse tästä yli. 

Mitä vastaan, sain mietimisaikaa loppuviikon???

[/quote]

Kieltäydy ihmeessä. Miehesi kiittää myöhemmin , kun pääsee eroon noin lapsellisesta älykääpiöstä.

Vierailija
10/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten niin lyhyt miettimisaika? Itse vastasin aikoinani myöntävästi viiden sekunnin sisällä miehen kysymyksestä.

Vierailija
11/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan oot sitoutumiskammoinen. Ja tuommoinen mies on omitushaluinen.

Vierailija
12/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eihän toi mitenkään lyhyt aika ole, jos asiaa pitää oikeasti pohtia olisi se melkein eron paikka.

Vierailija
13/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ei ja kerro miehelle, että mielellään jatkat kuten tähänkin asti kunnes löydät elämäsi miehen ja saat unelmahääsi. Mies kyllä ymmärtää.

Vierailija
14/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni meni naimisiin muutama vuosi sitten ja mies ei suostunut isoihin häihin, koska oli ollut jo kertaalleen naimisissa. Pariskunta teki sitten kompromissiin ja kyllä moni ystäväni puolelta oli pettynyt ettei häihin päässyt.

Sen sijaan olin viime kesänä isoissa häissä,250 henkeä, joissa morsian oli ollut aikaisemmin naimisissa.

Itsestä se on kiinni mitä haluaa.

Vierailija
15/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Oletko edes kysynyt mieheltäsi, millaiset häät hän haluaisi? Menkää vaikka naimisiin maistraatissa, mutta pitäkää isot juhlat suvulle ja ystäville? Tai perinteisesti naimisiin, ilman typeriä hääleikkejä ja hömpötyksiä (sellaiset häät minä kyllä ottaisin mielelläni). Minusta häissä on ihaninta kutsua saada ystävät ja suku koolle. Jos menisin toisen kerran naimisiin, voisin pitää juhlat. Tosin ehkä vähän pienemmät kuin eka kerralla. Tosin jos se olisi puolisolle eka kerta, antaisin kyllä hänelle päätäntävallan juhlien koon suuhteen. 

Vierailija
16/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko mennä maistraatissa naimisiin jos avioituu toisen kerran. Itse menin nuorena naimisiin maistraatissa piipahtamalla, jos menisin uudestaan naimisiin haluaisin kunnon häät.

Vierailija
17/18 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa.

Kiitos kommenteista, osittain voin jo nauraa ahdistukselleni. Ehkä siinä on takana jotain sellaista, että elämä ei ole mennyt niinkuin olisin toivonut - no, se että elämäni mies on joskus 20v sitten astellut kirkon käytävää voi olla jo aika kaukainen asia.

Morsiustytötkin olisivat omasta takaa, samaten sulhaspojat. Tai oman teinin otan kyllä luovuttamaan, jollei nyt sitten aikuiset ihmiset osaa yhdessä kävellä käytävää pitkin. Oma isä on vielä ihan hyväkuntoinen mutta jotenkin tuntuisi hassulta pyytää häntä 'luovuttamaan' aikuinen nainen joka on hoitanut asiansa itse jo hyvän aikaa.

Kiitos kommentoineille! Ehkä sittenkin uskallan.

Vierailija
18/18 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menittekö?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän