Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti. Laitoin ilmoituksen Victoria Milaniin!!!

Vierailija
12.06.2013 |

Mies on aina töissä. Seksielämä on ollut täysin kuollutta jo vuosia. Meillä on kolme pientä lasta ja mahdollisuus kodinhoitajaan.

Mä en jaksa enää tälläisessä kulissiliitossa ja olenkin saanut jo kymmeniä viestejä, todella puutteessa eläviltä miehiltä, joiden kanssa voi vehdata. Ihminen näivettyy ja kuivuu ilman keskustelua, läheisyyttä ja seksiä!

Anteeksi!!!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo nyt auttaa kulissiavioliittoon?

Vierailija
2/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaksaa olla niiden kolmen lapsen kanssa, eikä välitä enää siitä, että mies ei auta koskaan lasten kanssa, ei tee kotitöitä, ei viihdy kotona eikä pane kuin hääpäivinä, juhannuksena ja jouluna. Jos otan eron, menetän lasten elintason.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sitten ero tullu mieleen?

Vierailija
4/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 17:56"]

Jos otan eron, menetän lasten elintason.

ap

[/quote]

Ei kun siis sinä menetät elintason. Tuskinpa lapsiasi ajattelet.

Vierailija
5/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl! Jos perhe-elämänne toimii jollain lailla, ei kannata rikkoa lasten perhettä.

Vierailija
6/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot ovat siis, että muutan kaupungin vuokrakämppään elättämään sairaanhoitajan liksalla kolmea lasta yksin tai pidän liitoni. En kuitenkaan halua näivettyä ja olla nelikymppisenä pystyyn kuollut. Joten teen kuin äitini. Nain rahaa ja siinä sivussa nain paria muutakin. Turha tulla morkkaamaan, jos kolme kertaa vuodessa riittää tai köyhänä yksinhuoltajana eläminen. Mies ei ole upporikas, mutta sairaanhoitajan liksoilla on turha unelmoida kodinhoitajasta.

ap

Vierailija
7/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan sitten ihmeessä miten käy! 

nimim. toinen eroakin samankaltaisista syistä pohtinut

Vierailija
8/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 17:56"]

No jaksaa olla niiden kolmen lapsen kanssa, eikä välitä enää siitä, että mies ei auta koskaan lasten kanssa, ei tee kotitöitä, ei viihdy kotona eikä pane kuin hääpäivinä, juhannuksena ja jouluna. Jos otan eron, menetän lasten elintason.

ap

[/quote]

Eli mieluummin rahaa kuin aitoa rakkautta? 

Vierailija
9/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO jos mies ei rakasta, niin eihän sille kuule mitään voi. Jos miehestä on kivempi olla töissä ja työmenoissa, kuin perheensä kanssa, niin siinä ei itkut ja kiristykset auta. Olen itkenyt polvillani ja olen rukoillut munaa sisääni.  Kun on näin ollut jo 7 vuotta, on oppinut lohduttautumaan rinnakkaisvisalla... Kaikkea ei voi saada. En halua hajottaa lasten perhettä, enkä halua myöskään kitua köyhänä kolmen lapsen kanssa.

Selitä itse kolmelle lapselle, että laskettulureissut ja Thaimaan matkat on nyt ikuisiksi ajoiksi ohi.

ap

Vierailija
10/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 18:09"]

NO jos mies ei rakasta, niin eihän sille kuule mitään voi. Jos miehestä on kivempi olla töissä ja työmenoissa, kuin perheensä kanssa, niin siinä ei itkut ja kiristykset auta. Olen itkenyt polvillani ja olen rukoillut munaa sisääni.  Kun on näin ollut jo 7 vuotta, on oppinut lohduttautumaan rinnakkaisvisalla... Kaikkea ei voi saada. En halua hajottaa lasten perhettä, enkä halua myöskään kitua köyhänä kolmen lapsen kanssa.

Selitä itse kolmelle lapselle, että laskettulureissut ja Thaimaan matkat on nyt ikuisiksi ajoiksi ohi.

ap

[/quote]

Säälittävää, oikeeta onnea ..laskettelut ja reissut???

Vierailija
11/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille se on onnea. Olen pahoillani. Heille on myös onnea useat kalliit harrastukset ja hyvät vaatteet ja auto, jolla kuljettaa harrastuksiin ja se, että saa mitä pyytää jos siinä on jotain järkeä. ap

Vierailija
12/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 18:16"]

Lapsille se on onnea. Olen pahoillani. Heille on myös onnea useat kalliit harrastukset ja hyvät vaatteet ja auto, jolla kuljettaa harrastuksiin ja se, että saa mitä pyytää jos siinä on jotain järkeä. ap

[/quote]

Olisit malttanut vähän, nyt meni niin yli, että provo paljastui heti.

Vierailija
13/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mies edelleen huolla lastensa harrastukset ja matkat, jos välittää lapsistaan. Sinä vaan et enää lähtisi matkalle mukaan.

Vierailija
14/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin. Sulle ei sitten millään mahdu päähän se, että jotkut ihmiset ovat esimerkiksi perineet omaisuutta ja jatkaneet perheen yrityksessä. Sä et sitten myöskään usko, että jos on 7 v, 5 v ja 4 v, jotka ovat tottuneet elämään ehkä vähän leveästikin, pettyisivät aika saatanasti sairaanhoitajaäidin kanssa vuokrakolmiossa. Mies on sen verran mustis, että jos ilmoittaisin lähteväni lasten kanssa, se maksaisi varmaan minimielarit, että minä en varmaan saisi mitään itselleni. Sä et ilmeisestikään myöskään tajua, että jos mä veisin lapsiltani mahdollisuuden harrastaa esim. jääkiekkoa, jalkapalloa, taitoluistelua, sirkuskoulua jne. mä kokisin siitä raskasta syyllisyyttä.

Anteeksi, jos kokemukseni ei mahdu sinun kokemuspiiriisi ja epäilet provoa, mutta valitettavasti sekä minä että lapset olemme ehtineet tottuneet tietynlaiseen elämään ja jos sen itsekkyyttäni lapsilta evään, mä en jaksa uskoa, että pystyn ikinä antamaan sitä itselleni anteeksi.

Miehelle tuntuu riittävän tämä. Ei seksiä, ei pahemmin läheisyyttä, mutta käytännön liitto lasten äidin kanssa. Perhe.

ap

Vierailija
15/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, niin täytyy kyllä sanoa, että Ap on harvinaisen typerän oloinen ihminen. Leveään elämään tottunut 4-vuotias. Huhhuh...

Vierailija
16/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 18:25"]

NIin. Sulle ei sitten millään mahdu päähän se, että jotkut ihmiset ovat esimerkiksi perineet omaisuutta ja jatkaneet perheen yrityksessä. Sä et sitten myöskään usko, että jos on 7 v, 5 v ja 4 v, jotka ovat tottuneet elämään ehkä vähän leveästikin, pettyisivät aika saatanasti sairaanhoitajaäidin kanssa vuokrakolmiossa. Mies on sen verran mustis, että jos ilmoittaisin lähteväni lasten kanssa, se maksaisi varmaan minimielarit, että minä en varmaan saisi mitään itselleni. Sä et ilmeisestikään myöskään tajua, että jos mä veisin lapsiltani mahdollisuuden harrastaa esim. jääkiekkoa, jalkapalloa, taitoluistelua, sirkuskoulua jne. mä kokisin siitä raskasta syyllisyyttä.

Anteeksi, jos kokemukseni ei mahdu sinun kokemuspiiriisi ja epäilet provoa, mutta valitettavasti sekä minä että lapset olemme ehtineet tottuneet tietynlaiseen elämään ja jos sen itsekkyyttäni lapsilta evään, mä en jaksa uskoa, että pystyn ikinä antamaan sitä itselleni anteeksi.

Miehelle tuntuu riittävän tämä. Ei seksiä, ei pahemmin läheisyyttä, mutta käytännön liitto lasten äidin kanssa. Perhe.

ap

[/quote]

Miehesikö kostaisi lapsille? Eikö hän haluaisi, että lapset jatkaa harrastuksiaan? Voihan isä lähteä lasten kanssa laskettemaan tai Thaimaan reissulle, vai sekö on ongelma, että sinä et pääsisi mukaan? Kyllä taidat itkeä oman elintasosi perään. Haluat syödä ja säästää kakun.

Vierailija
17/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne monet miehet on lapsilleen kostaneet.

Mulla on vähän sama tilanne ilman noita raha-asioita. Hyvä perhe vaikka aika köyhä. Ei seksiä, koska miestä ei kiinnosta. Harkitsen itsekin tuollaista.

En ole siis naimisissa rahan takia, vaan lähinnä lasten. Mieheni on hyvä isä ja haluaa itse jatkaa avioliittoamme. En minä seksin takia haluaisi erota. Tai haluaisin kyllä, jos ei olisi lapsia. Mutta nyt: en halua rikkoa perhettä seksin takia.

Nelikymppisenä, köyhänä yksinhuoltajana tuskin voittaisin yhtään mitään...

Vierailija
18/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin enkä mitään hyviä miehiä löytänyt. Veikkaan että olivat puutteessa vain siksi koska heidän vaimonsa panivat omia salarakkaitaan. Tosin nuo miehet olivat itse niin tyhmiä etteivät sitä tajunneet.

Vierailija
19/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainoa vaihtoehto tässä maailmassa on se, että joko ollaan onnettomasti naimisissa ja kuollaan pystyyn ilman seksiä ja kosketusta ja keskustelua tai sitten pitää lähteä ja viedä lapsilta isä, mutta vasta sitten saa toivoa kosketusta, läheisyyttä tai seksiä, kun on hajottanut perheensä?!

Minä kapinoin! En halua viedä lapsilta perhettä, enkä ole varma, että pystyisin kolmea yksin kasvattaakaan. Olen kuitenkin myös nainen, joka kaipaa että minun suhtaudutaan kuin naiseen. Himoitaan ja halutaan olla kanssani! Ollaan kiinnostuneita minusta itsestäni.

Uusperhekö on siis ainoa vaihtoehtoni? Kuka helvetti ottaa kolme toisen miehen lasta perheenjäseneksi ja alkaa elättämään meitä neljää? Ei kukaan täyspäinen! Siinä on huuma kaukana kun lapset kiukuttelee. Varsinkin vieraat lapset. Millainen mies lähtee uusperheeseen kolmen isäpuoleksi sen takia, että saa vähän pesää.

ap

Vierailija
20/53 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei päätä elatusmaksuja itse. Lasten harrastukset huomioidaan elatusmaksujen määrässä. Vaan aivan sama, älä valita jos haluat elää noin.

t. rakkaan, varakkaan ja seksiä harrastavan miehen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi