Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kanssa kotona olo on sairaan turhauttavaa, vituttaaa

Vierailija
12.06.2013 |

Onneksi ovat tervehtyneet sen verran että voivat mennä huomenna päiväkotiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasten hoito turhauttavaa? Omituista. Miksi hankit lapsia, kun et halua olla niiden kanssa?

Minusta päiväkodeissa voisi olla hinnat sen mukaan, mitkä ovat todelliset kustannukset, niin vanhemmat hoitaisivat itse lapsiaan. Varakkaat maksaisivat sitten hoidosta ja olisivat töissä vaikka tärkeinä lääkäreinä tai lakimiehinä.

Vierailija
2/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan lapsia ja nautin elämästä suurperheessä. SILTI en halua olla pitkään kotiäitinä. Se passivoi inut nopeasti, niini henkisesti kuin fyysisetsi. Tarvitsen enemmän haasteita. Siksi olenkin jokaisen synnytyksen jälkeen palannut viimeistään 3 kuukauden päästä töihin.

En silti koe olevani huono äiti. Ihan fiksuja aikuisia noista isommista on kasvanut eivätkä pienemmätkään vaikuta mitenkään epätasapainoisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihmettelen sitä ,että miksi täällä tehdään lapsia muiden hoidettavaksi. Ennen vanhaan oli lähinnä pakko hoitaa omat lapset itse, ellei ollut varaa maksaa itse jollekin hoitajalle. Eikös se olisi luonnollisempaa. Miksi omien lasten kanssa oleminen ei kiinnosta. Mihin tarkoitukseen ne lapset on hankittu. Siis ystävällisesti kyselen ja ihmettelen.

Vierailija
4/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 17:38"]

Minä rakastan lapsia ja nautin elämästä suurperheessä. SILTI en halua olla pitkään kotiäitinä. Se passivoi inut nopeasti, niini henkisesti kuin fyysisetsi. Tarvitsen enemmän haasteita. Siksi olenkin jokaisen synnytyksen jälkeen palannut viimeistään 3 kuukauden päästä töihin.

En silti koe olevani huono äiti. Ihan fiksuja aikuisia noista isommista on kasvanut eivätkä pienemmätkään vaikuta mitenkään epätasapainoisilta.

[/quote]

Aika samat ajatukset. Minäkin suurperheen äiti, kotona olen ollut lasten syntymän jälkeen max vuoden ja sitten palannut töihin. Nyt olen ollut kotona 2,5v putkeen ja lasken päiviä elokuuhun kun pääsen töihin ja ihmisten ilmoille.

Tämä on niin yksinäistä ja tylsän tasaista. Ehkä jaksaisin paremmin, jos olisi mahdollisuus taukoihin ja omaan aikaan. Töissäkäynti on mun omaa aikaa, sen jälkeen on aina ihana olla kotona.

Vierailija
5/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 17:44"]

No, ihmettelen sitä ,että miksi täällä tehdään lapsia muiden hoidettavaksi. Ennen vanhaan oli lähinnä pakko hoitaa omat lapset itse, ellei ollut varaa maksaa itse jollekin hoitajalle. Eikös se olisi luonnollisempaa. Miksi omien lasten kanssa oleminen ei kiinnosta. Mihin tarkoitukseen ne lapset on hankittu. Siis ystävällisesti kyselen ja ihmettelen.

[/quote]

Mun mies hoitaa meidän lapset kun minä olen töissä. Onko siinä jotain väärää?

nro 5

Vierailija
6/6 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 17:44"]

[/quote]

Lasten kanssa oleminen ja eläminen kyllä kiinnostaa. Rakastan heitä syvästi ja vietän mielelläni aikaa kanssaan. Teemem paljon ja puhumme vielä enemmän. Mutta kokonaiseen elämään kuuluu muutakin kuin lapset ja kotityöt eli niiden rinnalle tarvitsen aikuiskontakteja, työn haasteita ja harrasteitakin.