Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään kuka voi rehellisesti sanoa että katuu tatuoinnin ottamista?

Vierailija
25.05.2013 |

Ja jos, niin miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 isoa tatuointia, joita en kadu yhtään. Sitten onkin 18v otettu vatsan alueelle 2 erikoisrumaa ja pientä suherotatuointia, jotka näyttävät ikävuosien kertymisen myötä vielä entistä hirveämmältä :D Onneksi mahaa nyt ei tule esiteltyä kovin usein. Olen miettinyt vatsassa olevien tatuointien poistattamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa....18 vuotiaana oli pakko saada tatuointi, kaikki kaveritkin laittoivat. Onneksi köyhänä opiskelijana ei ollut varaa kuin yhteen aika pieneen tatskaan. Vuosia tykkäsin, mutta nyt vanhempana ja useamman lapsen äitinä tyyli on kovasti muuttunut ja haluaisin kuvan pois. Häiritsee, kun kesällä ei voi pitää lyhythihaisia ilman että tatska näkyy.

Missä olette tatskoja poistattanut ja paljonko maksoi?

Vierailija
4/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa ne myrkyt ja syöpävaara. Kuva ei niinkään. En näe sitä itse ilman peiliä, joten en muista sen olemassaoloa.

Vierailija
5/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ja lapsellisia, nolottaa. Oispa kaunis kuvaton iho. 

Vierailija
6/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 11:38"]

Ei ole mitään kaduttavaa, yhtään tatuointia en ole ottanut enkä tule ottamaan.

Ei vaan mahdu mun ymmärrykseen tämä tatska villitys....

[/quote]

Villitys? eiväthän ne enää muutamaan vuoteen ole muotia olleet. 

Vierailija
7/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasten nimet niskassa. Ihan rehellisyyden nimissä. Kyllä! Ottaa päähän hulluna. Hormoonihuuruissa ei pitäis edes ostaa t-paitaa, saati ottaa tatskaa!

Vierailija
8/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ottanut seitsemän vuotta sitten tähti tatuointia taikka mitään muutakaan mistä haaveilin. Nyt kaduttaisi aivan helvetisti oman ihon pilaaminen. Tatuointien ikäraja pitäisi olla vaikka 21 vuotta ettei tule otettua mitään typeriä teinitatskoja. 

Vierailija
9/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa, että jahkailin niin kauan. Älkää ottako huonoja tatuointeja, niin ei kaduta. :)

Vierailija
10/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika paljon tatuoituja kavereita, yksi heistä on katunut yhtä tatuointia (viidestä). Ja jos joku miettiin minkälaisia ihmisiä tunnen, niin 8/10 on akateemisia näistä tatuoiduista (luonnontieteilijöitä, tatuoinnit tulleet esille aikoinaan saunailloissa yms.).

Oma kuva on kohta 15 v vanha, en ole koskaan katunut. Tosin myös mietin kuvan ottamista 5 vuotta.

Vierailija
11/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme tatuointia, enkä keksi että mitä katumista noissa nyt olisi. Kaksi on helppo peittää, kolmas näkyy varsinkin kesäisin helposti (nilkassa). Siististi hyvällä artistilla tehtyjä kun ovat niin ei tarvitse surkutella että näyttää kuralta, vaikka ikääkin näillä alkaa olla. Käyn sitten "värittämässä" uudestaan jos haalistuu. Lisää tulossa ehdottomasti :).

Vierailija
12/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 11:38"]

[/quote]Ja tämän takia piti nostaa kuukausia vanha ketju.

Vierailija
14/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myönnettäköön, mua on alkanut hiljalleen kaduttaa. Kuva on niskassa, ja pienehkö mutta näkyvä paikassaan toki. Otin sen 8 vuotta sitten, ja vaikka kuva sinänsä on ok, niin nyt koko tatuointibuumi tuntuu epämuodikkaalta ja vähän juntiltakin. Vaikka tuolloin ajattelin, etten ikinä ajattelisi niin :P

Vierailija
15/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tatuointeja, mutta muistan kuinka 12 vuotta sitten olin niin lähellä ottaa, läheiseni poismenon "kunniaksi" jonkun muistokuvan (en kuitenkaan kenenkään naamaa/nimeä/päivämäärää sentään, yks yhteinen juttu vaan). Nyt olen ihan tyytyväinen etten tehnyt sitä. Muistan läheiseni ilmankin. Mitään mulla ei ole tatuointeja vastaan ja voisin ottaakin, jos jaksaisin yhtään asiasta innostua, mutta toistaiseksi ei ole sellaiseen kaipuuta.

Vierailija
16/27 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaduin. Olen poistattanut ne, joten no problem.

Vierailija
17/27 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 23:31"]

Voi sitä riemua kun näkee sitten uimahallilla jengii joka on ottanut tatuointeja ja ovat seitsenkymppisiä jne. Hurjaa.

[/quote]

Niin? Luuletko sä seitsemänkymppisenä olevasi kovinkin kaunista katseltavaa uimahallilla, oli tatuointeja tai ei? Luuletko että seitsemänkymppinen paskaakaan piittaa sun riemustasi? Senkö takia pitäisi jättää tatuointi ottamatta että joku pimu saattaa halveksua viidenkymmenen vuoden päästä?

Vierailija
18/27 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:06"]

Voi sitä riemua kun näkee sitten uimahallilla jengii joka on ottanut tatuointeja ja ovat seitsenkymppisiä jne. Hurjaa.

[/quote]

Niin? Luuletko sä seitsemänkymppisenä olevasi kovinkin kaunista katseltavaa uimahallilla, oli tatuointeja tai ei? Luuletko että seitsemänkymppinen paskaakaan piittaa sun riemustasi? Senkö takia pitäisi jättää tatuointi ottamatta että joku pimu saattaa halveksua viidenkymmenen vuoden päästä?

[/quote]

itse ajattelen asian niinkin että sitten jos/kun olen 90-vuotias dementikkomummo, saan ainakin jotain riemua tatuoinneista. Maanantaisin säikähdän niitä, tiistaisin ihailen niitä, keskiviikkona en noteeraa ollenkan, torstaina muistelen kuinka otin ne, perjantaina mietin että kuka perkele nuo on minuun laittanut, lauantaina mietin että voisin ottaa lisää ja sunnuntaina en muista niitä. ;)

Vierailija
19/27 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mut maskeerasi just yksi läpeensä tatuoitu 60-v mies, eikä ne tatuoinnit näyttäneet yhtään sen huonommilta, vaikka ikä jo selväsi näkyi miehessä.

Vierailija
20/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Oli ne 10-15 vuotta sitten tosi hyvä idea, mutta enää ne ei miellytä, eivätkä ole osa minua ollenkaan. Molemmissa käsivarsissa on isot kuvat, joista toista olen aloittanut poistattamaan ja jos/kun sen saan pois niin toinen lähtee myös.  En kulje enää koskaan lyhythihaisissa tai läpinäkyvissä hihoissa, edes kesällä. En halua että kukaan näkee niitä enkä itsekään halua niitä enää nähdä.