Joku oli tehnyt minusta ilmoituksen!! Että ajan kuulemma kännissä!!? No poliisit odottivat kotonani ja puhalsin puhtaat 0.0.
Mitähän helvettiä tämä on???!!
Auto miehen nimissä!! Ja joku tyyppi oli aijemmin tänää kaupan pihassa ottaneet rekisterinuneroni ylös ja tehnyt ilmoituksen. Jotenka poliisit olivat eka tavoitelleet miestäni puhelmitse ja tulleet sitten meille kotiin..
No minut puhallettiin pihassani ja täydet nollat tuli. Kysyin, että mitä tämä nyt oikein on niin poliisi sanoi, että muutama tunti sitten kaupan pihassa oli tehty ilmoitus...
Tekeekö joku minulle kiusaa vai mitä tämä on???
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jos autolla ajosi samantasoista, kuin mitä itsesi- ilmaisemisesi on niin en yhtään ihmettele..
No ei tuossa sinunkaan kirjoitustavassasi kehumista ole.
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus kunnialoukkauksesta.
Kaikki ikävät ja häiritsevät asiat joita tapahtuu, eivät ole kunnianloukkauksia vaikka tietynlaiset ihmiset niin tuntuvat uskovan.
Ihmiset hysterisoi nykyääm ihme asioista. Minua odotti poliisit kaupasta tullessa. Oli tehty ilmoitus, että minulla on koira autossa helteellä. Paitsi, että minulla ei ole koiraa. Takapenkillä oli tumma huopa rullalla. Joku ohikulkija oli nähnyt tumman möhkäleen autossa ja soittanut poliisit. Kyseisen hyvesignaloijan löysin paikallisesta puskaradiosta hysterisoimassa, kuinka HÄN soitti poliisit, kun Hän huomasi koiranpennun takapenkillä ja oikein kuvan kera autostani.
Totta kai sitten nolostuin, kun kerroin, ettei minulla ole koiraa, vaan takapenkillä oli huoparulla
Väljä🤣🤣