Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup naisille: kuinka paljon pidempi/lyhyempi miehesi on?

Vierailija
22.07.2020 |

Yksinkertainen gallup.

Kuinka paljon pidempi lyhyempi nykyinen miehesi on? Valitse lähin vaihtoehto.

Jos olet sinkku, voit myös vastata edellisen miehen jonka kanssa olit suhteessa.

Gallup naisille: kuinka paljon pidempi/lyhyempi miehesi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille:

moni sanoo että sopiva pituusero on 10-20 cm, ettei tarvitse kumarrella pussatessa kun pituus on suurin piirtein sama.

Entä jos mies olisi 10-20cm lyhyempi? Eikös silloinkin pituusero olisi just sopiva?

Lähinnä siis ihmettelen tuota kuinka miehen ollessa 10-20cm pidempi, ollaan suurin piirtein samanpituisia...mutta jos mies olisi saman verran lyhyempi niin...

Oikeasti optimaalisin pituusero olisi n. 5 cm suuntaan tai toiseen, silloin olisi tosi helppo pussailla varvistelematta :)

Optimaalisin on se, jota tekee mieli pussailla. Ihan muiden mielipiteistä riippumatta.

Vierailija
62/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt yleensä ovat pidempiä. 

Ja haluan ettei mies ole lyhyempi kun laitan korkkarit jalkaan.

En varmasti ole, kun laitan itsekin korkkarit jalkaan. Haittaakse?

- mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 192cm, minä 164cm. Tykkään! Minusta ihanaa olla naisena feminiininen ja mies on sitten maskuliininen, ja tähän pituus vaikuttaa paljon😊 Toki lyhyempikin käy, mutta pitkät miehet ovat minusta automaattisesti viehättävämpiä ja maskuliinisempia.

Kaikkia asentoja ollaan kokeiltu eikä pituus ero tuo hankaluuksia ainakaan meidän seksiin. Ihanaa kun pitkä mies nostaa syliin yms, saman pituisen miehen kanssa tämä tuntuisi vain kiusalliselta.

Vierailija
64/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän "voiko nainen olla pidempi kuin mies" kysymykseen sivusta heitto, ettö varmaan pitkille naisille voi olla helpompaa "hyväksyä" itseään lyhyempi mies. He kun ovat kouluajasta asti tottuneet olemaan poikia / osaa miehistä pidempiä. Lyhyet naiset taas ovat tottuneet siihen, että ovat joko aina olleet lyhimpiä tai että muut kasvavat teini-iässä ohi, varsinkin ne pojat siis.

Itse olen aina ollut lyhyt, ja mieheni on minua pidempi. Keskipituinen kuitenkin. Tyttärelläni (isänsä pituinen, aina ollut pitkä) kuitenkin on itseää lyhyempi poikaystävä (joka kyllä ikänsä puolesta voi kasvaakin vielä).

Vierailija
65/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuseroa 36cm, minä ihan normipituinen, mies todella pitkä. Eikä haittaa mitenkään, lyhyempikin toki kelpaisi, ei sillä. Mut miksi pitäisi seisaaltaan pussailla? :D Harvoin olen edellistenkään miesten kanssa niin tehnyt, kivempi se on istualtaan tai makuullaan. Ja jos haluaisi, niin mies kun on tuplasti isompi, niin jaksaa kyllä nostaa syliinsä.

Meilläkin lähes saman verran pituuseroa. Mies kiusaa, että jos et ole kunnolla kääntää mut ylösalaisin. Joskus on kääntänytkin, mutta useimmiten vain kiusaa :D  Voi heittää vaikka olalleen jos haluaa. Pidän todella pitkistä miehistä ja olen aina pitänyt.

Kuulostaa ihan joltain isä-tytär-fantasialta. Mies nostelee ja heittelee pikkunaista kuin pikkutyttöä.

Vierailija
66/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän "voiko nainen olla pidempi kuin mies" kysymykseen sivusta heitto, ettö varmaan pitkille naisille voi olla helpompaa "hyväksyä" itseään lyhyempi mies. He kun ovat kouluajasta asti tottuneet olemaan poikia / osaa miehistä pidempiä. Lyhyet naiset taas ovat tottuneet siihen, että ovat joko aina olleet lyhimpiä tai että muut kasvavat teini-iässä ohi, varsinkin ne pojat siis.

Itse olen aina ollut lyhyt, ja mieheni on minua pidempi. Keskipituinen kuitenkin. Tyttärelläni (isänsä pituinen, aina ollut pitkä) kuitenkin on itseää lyhyempi poikaystävä (joka kyllä ikänsä puolesta voi kasvaakin vielä).

Vaikea sanoa mitä hyväksyn kun en ole ikinä tavannut itseäni lyhyempää miestä.

Vierailija
67/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuseroa 36cm, minä ihan normipituinen, mies todella pitkä. Eikä haittaa mitenkään, lyhyempikin toki kelpaisi, ei sillä. Mut miksi pitäisi seisaaltaan pussailla? :D Harvoin olen edellistenkään miesten kanssa niin tehnyt, kivempi se on istualtaan tai makuullaan. Ja jos haluaisi, niin mies kun on tuplasti isompi, niin jaksaa kyllä nostaa syliinsä.

On se ihanaa kun voi pusutella vaikka kesken lenkin, eikä tarvi odottaa että pääsee kotiin sohvalle pussailemaan.

No voi se mies siellä lenkilläkin nostaa syliinsä tai voin nousta vaikka kannon nokkaan seisomaan niin ylettää. :D Vähän kun mielikuvitusta käyttää niin pärjää pitkälle. Edellinen mies oli 10cm pidempi ja ei hänenkään kanssa juurikaan pusuteltu seisaaltaan. Muutama pusu lähinnä niin tulee vaihdettua. Ja sehän onnistuu pidemmän miehen kanssakin. Sylikkäin taas jos pussailee itsensä kokoista miestä, tuntee itsensä isoksi, kun on ylempänä. Ja minä taas tykkään olla se pienempi, kivaa kun saa olla siellä toisen isossa syleilyssä. Vaikka en suostu olemaan se pieni ja heikko, mutta noissa tilanteissa on kiva että on iso mies. Mutta kuka tykkää mistäkin.

Vierailija
68/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehekkyys tai naisellisuus ole pituudesta kiinni. Te pelkkiin sentteihin tuijottelijat, kasvakaa (sic!) aikuisiksi.

Vierailija
69/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 180cm, itse olen 166cm.

Olen aiemmissa suhteissani ollut myös 168-181cm mittaisten miesten kanssa.

Pituudella ei ole ollut väliä suhteissani, kunhan mies on aina ollut kanssani suunnilleen saman mittainen.

Itseäni lyhyempää miestä en jostain syystä pystyisi deittaimaan.

Yleensä tykkään käyttää korkoja, mutta jos olemme olleet samaa pituusluokkaa niin olen jättänyt korot kaappiin.

En usko että useimmilla exilläni olisi mitään sitä vastaan ollut että olisin ollut heitä pidempi koroilla, mutta minut se saisi tuntemaan itseni liian pitkäksi heidän seurassaan.

Vierailija
70/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihanaa kun voi pusutella vaikka kesken lenkin, eikä tarvi odottaa että pääsee kotiin sohvalle pussailemaan.

No voi se mies siellä lenkilläkin nostaa syliinsä tai voin nousta vaikka kannon nokkaan seisomaan niin ylettää. :D Vähän kun mielikuvitusta käyttää niin pärjää pitkälle. Edellinen mies oli 10cm pidempi ja ei hänenkään kanssa juurikaan pusuteltu seisaaltaan. Muutama pusu lähinnä niin tulee vaihdettua. Ja sehän onnistuu pidemmän miehen kanssakin. Sylikkäin taas jos pussailee itsensä kokoista miestä, tuntee itsensä isoksi, kun on ylempänä. Ja minä taas tykkään olla se pienempi, kivaa kun saa olla siellä toisen isossa syleilyssä. Vaikka en suostu olemaan se pieni ja heikko, mutta noissa tilanteissa on kiva että on iso mies. Mutta kuka tykkää mistäkin.

"Vaikka en suostu olemaan se pieni ja heikko, mutta noissa tilanteissa on kiva että on iso mies"

just just.

"Mutta kuka tykkää mistäkin"

Vaikuttaa kylläkin siltä että kaikki naiset tykkäävät samasta.

Vierailija
71/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 30 cm pidempi mikä on mielestäni liikaa, näytetään yhdessä ihan aikuiselta ja lapselta. Tavattiin kuitenkin tinderissä enkä tiennyt ennen tapaamista että hän on niin pitkä, ja eihän sitä hyvää miestä kannata pituuden takia torpata.

Vierailija
72/72 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että mies on samanpituinen kuin minä. Aika lähelle oikeaa, koska hän on sentin pidempi.