Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup naisille: kuinka paljon pidempi/lyhyempi miehesi on?

Vierailija
22.07.2020 |

Yksinkertainen gallup.

Kuinka paljon pidempi lyhyempi nykyinen miehesi on? Valitse lähin vaihtoehto.

Jos olet sinkku, voit myös vastata edellisen miehen jonka kanssa olit suhteessa.

Gallup naisille: kuinka paljon pidempi/lyhyempi miehesi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille:

moni sanoo että sopiva pituusero on 10-20 cm, ettei tarvitse kumarrella pussatessa kun pituus on suurin piirtein sama.

Entä jos mies olisi 10-20cm lyhyempi? Eikös silloinkin pituusero olisi just sopiva?

Lähinnä siis ihmettelen tuota kuinka miehen ollessa 10-20cm pidempi, ollaan suurin piirtein samanpituisia...mutta jos mies olisi saman verran lyhyempi niin...

Moni heteroasento pussailun lisäksi on luontevampi kun mies on vähän pidempi. Kerro nyt kuinka lyhyt olet, haluamme tietää

Vastakysymys.

Mitä tarkoitat "heteroasennolla"?

Ja miten pussailu on luontevampaa jos mies on pidempi, verrattuna siihen jos olette samanpituisia?

Vaikka takaapäin seisten naiminen on vaikeaa jos miehen lantio naisen lantiota alempana.

Helmpompaa se on noin päin kuin että miehen lantio olisi ylempänä.

Jotenkin nyt nämä perustelut suutelemisen ja naimisen käytännöllisyydestä kun mies on pidempi eivät vakuuta.

Onhan se hankalaa jos mies ei ylety naiseen. On helvetin raskasta kyykistyä samalla kun takana olevan ottaa tukea. Helpompi se on miehen vähän koukistaa polvia samalla kun on tukeva ote naisesta. Jos mies on liian paljon pidempi niin alkaa sekin olla hankalaa ja naisen on samalla varvisteltava kun häntä pökitään parrulla. Tai pidettävä korkkareita. Luonto on sen tarkoittanut, että miehistä kasvaa 10-15 cm naisia pidempiä pääasiassa. Herra oli luomistyössään viisas ja turha sitä on yrittää kyseenalaistaa.

Vierailija
42/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 ja 198

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 168, mies 185

Vierailija
44/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

149 ja 178 eroa 29 cm

Vierailija
45/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen gallup. Tästäkin näkee että miehen tulee olla korkeintaan 10 cm pidempi.

Miesten keskipituus Suomessa on 179,6 cm ja naisten keskipituus 165,9 cm. Eli erotusta on 13,7 cm

Jo tämän perusteella on aika todennäköistä, että pariskunnasta se mies on pidempi.

Erotusta siis keskimäärin 13,7.

Oikeassahan minä olin. Keskimäärin 10 cm pituusero on sopiva ja sen mukaan ihmiset näyttävätkin valitsevan kumppaninsa.

Keskimäärin naisten suosima pituusero on 20cm.

Toinen tapa tehdä kysely on käyttää apuna kuvia joissa eri kokoiset mies & nainen. Niiden perusteella naisten suosikki on kuva jossa mies on 25cm pidempi.

Missä sellainen tutkimus on? Tuon olet keksinyt omasta päästäsi.

Vierailija
46/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pituus on 170 cm ja mieheni 178 cm, ja se on täydellisin mahdollinen ainakin mun näkökulmasta:)

Vierailija
47/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen gallup. Tästäkin näkee että miehen tulee olla korkeintaan 10 cm pidempi.

Miesten keskipituus Suomessa on 179,6 cm ja naisten keskipituus 165,9 cm. Eli erotusta on 13,7 cm

Jo tämän perusteella on aika todennäköistä, että pariskunnasta se mies on pidempi.

Oikeassahan minä olin. Keskimäärin 10 cm pituusero on sopiva ja sen mukaan ihmiset näyttävätkin valitsevan kumppaninsa.

Toinen tapa tehdä kysely on käyttää apuna kuvia joissa eri kokoiset mies & nainen. Niiden perusteella naisten suosikki on kuva jossa mies on 25cm pidempi.

Ja mitä merkitystä tällä jankkaamisella on yhtään millekään? Eikö aikuisella ihmisellä ole mitään tärkeämpää pohdittavaa elämässään kuin pariskuntien keskimääräiset pituuserot?

Vierailija
48/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 cm, minä 168 ja mies 192

Vierailija
49/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 cm, minä 168 ja mies 192

Teillä on melkoinen pituusero.

Vierailija
50/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N166 ja M191 ja ei kyllä ole ollut tuollaista ulottuvuusongelmaa koskaan, mikä tällä sivulla mainitaan. 

Vierailija
51/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N166 ja M191 ja ei kyllä ole ollut tuollaista ulottuvuusongelmaa koskaan, mikä tällä sivulla mainitaan. 

Oletko ollut lyhyemmän miehen kanssa? Luulisi joissain asioissa olevan hankalampaa kuin pienemmällä pituuserolla. Exät ollut n.10-cm pidempiä ja halailu, pussailu yms. ollut helppoa. Nyt oon kirjoitellut n.30-cm pidemmän kanssa ja mietityttää "haasteet", mitä mukanaan voisi tuoda.

Vierailija
52/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut lyhyemmän miehen kanssa? Luulisi joissain asioissa olevan hankalampaa kuin pienemmällä pituuserolla. Exät ollut n.10-cm pidempiä ja halailu, pussailu yms. ollut helppoa. Nyt oon kirjoitellut n.30-cm pidemmän kanssa ja mietityttää "haasteet", mitä mukanaan voisi tuoda.

En ole, pitemmän kyllä eikä ollut ongelmia silloinkaan. Ei ole edes mieleen tullut tuollainen asia, että voisi olla ongelmia.

Vierailija
53/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli joskus se pituusgallup johon tuli 300+ vastausta.

Muistaakseni:

- keskimääräinen toivepituus miehelle 186,5cm

- palstanaisten miesten keskipituus 182,5cm

- todellinen miesten keskipituus 179cm

Eli toivepituus näkyy pariutumisessa siten että lyhyitä miehiä jää sinkuiksi enemmän.

Naisten puolella:

- keskimääräinen toivepituus naiselle 166cm

- palstamiesten naisten keskipituus 165cm

- todellinen naisten keskipituus 165cm

Hajonta oli pituustoiveissa aika suuri (osa suosi tosi lyhyitä, tai sitten tosi pitkiä), mutta keskiarvot nämä.

Kurjaa lyhyiden miesten kannalta, mutta minkäpä he pituudelleen voivat.

Vierailija
54/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kai välttämättä ongelma olekaan vaikka mieltymys muuhun olisikin. Aika kärjistävä ajattelutapa sinulla.

Vierailija
55/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

56/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on noin 5 cm lyhyempi, exä oli saman pituinen kuin minä ja toinen exä oli 25 cm pidempi.

Vierailija
57/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuseroa 36cm, minä ihan normipituinen, mies todella pitkä. Eikä haittaa mitenkään, lyhyempikin toki kelpaisi, ei sillä. Mut miksi pitäisi seisaaltaan pussailla? :D Harvoin olen edellistenkään miesten kanssa niin tehnyt, kivempi se on istualtaan tai makuullaan. Ja jos haluaisi, niin mies kun on tuplasti isompi, niin jaksaa kyllä nostaa syliinsä.

Vierailija
58/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille:

moni sanoo että sopiva pituusero on 10-20 cm, ettei tarvitse kumarrella pussatessa kun pituus on suurin piirtein sama.

Entä jos mies olisi 10-20cm lyhyempi? Eikös silloinkin pituusero olisi just sopiva?

Lähinnä siis ihmettelen tuota kuinka miehen ollessa 10-20cm pidempi, ollaan suurin piirtein samanpituisia...mutta jos mies olisi saman verran lyhyempi niin...

Oikeasti optimaalisin pituusero olisi n. 5 cm suuntaan tai toiseen, silloin olisi tosi helppo pussailla varvistelematta :)

Vierailija
59/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuseroa 36cm, minä ihan normipituinen, mies todella pitkä. Eikä haittaa mitenkään, lyhyempikin toki kelpaisi, ei sillä. Mut miksi pitäisi seisaaltaan pussailla? :D Harvoin olen edellistenkään miesten kanssa niin tehnyt, kivempi se on istualtaan tai makuullaan. Ja jos haluaisi, niin mies kun on tuplasti isompi, niin jaksaa kyllä nostaa syliinsä.

Meilläkin lähes saman verran pituuseroa. Mies kiusaa, että jos et ole kunnolla kääntää mut ylösalaisin. Joskus on kääntänytkin, mutta useimmiten vain kiusaa :D  Voi heittää vaikka olalleen jos haluaa. Pidän todella pitkistä miehistä ja olen aina pitänyt.

Vierailija
60/72 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihanaa kun voi pusutella vaikka kesken lenkin, eikä tarvi odottaa että pääsee kotiin sohvalle pussailemaan.