Gallup naisille: kuinka paljon pidempi/lyhyempi miehesi on?
Yksinkertainen gallup.
Kuinka paljon pidempi lyhyempi nykyinen miehesi on? Valitse lähin vaihtoehto.
Jos olet sinkku, voit myös vastata edellisen miehen jonka kanssa olit suhteessa.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen gallup. Tästäkin näkee että miehen tulee olla korkeintaan 10 cm pidempi.
Minun täytynee hankkia uudet silmälasit, kun en minä näe, ainakaan että msitä näkisi, että miehen tulisi olla korkeintaan 10cm pidempi.
T. Mies joka on ja on ollut vuosia kumppaniaan lyhyempi (4cm)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
moni sanoo että sopiva pituusero on 10-20 cm, ettei tarvitse kumarrella pussatessa kun pituus on suurin piirtein sama.
Entä jos mies olisi 10-20cm lyhyempi? Eikös silloinkin pituusero olisi just sopiva?
Lähinnä siis ihmettelen tuota kuinka miehen ollessa 10-20cm pidempi, ollaan suurin piirtein samanpituisia...mutta jos mies olisi saman verran lyhyempi niin...
Moni heteroasento pussailun lisäksi on luontevampi kun mies on vähän pidempi. Kerro nyt kuinka lyhyt olet, haluamme tietää
Vastakysymys.
Mitä tarkoitat "heteroasennolla"?
Ja miten pussailu on luontevampaa jos mies on pidempi, verrattuna siihen jos olette samanpituisia?
Oon 155 cm ja mies on 192 cm. Pituuserosta (joka kieltämättä on hankalan paljon) huolimatta jo vuosia yhdessä. Ex oli 167 cm ja vaikka pituusero oli kätevämpi, niin tää suhde on parempi. Ei pituus paljon merkkaa. Olisin minä halunnut olla pitempi, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla oli joskus se pituusgallup johon tuli 300+ vastausta.
Muistaakseni:
- keskimääräinen toivepituus miehelle 186,5cm
- palstanaisten miesten keskipituus 182,5cm
- todellinen miesten keskipituus 179cmEli toivepituus näkyy pariutumisessa siten että lyhyitä miehiä jää sinkuiksi enemmän.
Naisten puolella:
- keskimääräinen toivepituus naiselle 166cm
- palstamiesten naisten keskipituus 165cm
- todellinen naisten keskipituus 165cm
Hajonta oli pituustoiveissa aika suuri (osa suosi tosi lyhyitä, tai sitten tosi pitkiä), mutta keskiarvot nämä.
Miten liittyy aiheeseen? Ketä kiinnostaa jotkut vanhat palstakyselyt?
Muistele vaikka kymmenen vuoden takaisia juttuja mutta eri vuosi, eri gallup ja mahdollisesti eri vastaajat. Jälkimmäiset toki voi olla samatkin, mutta mies vaihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
moni sanoo että sopiva pituusero on 10-20 cm, ettei tarvitse kumarrella pussatessa kun pituus on suurin piirtein sama.
Entä jos mies olisi 10-20cm lyhyempi? Eikös silloinkin pituusero olisi just sopiva?
Lähinnä siis ihmettelen tuota kuinka miehen ollessa 10-20cm pidempi, ollaan suurin piirtein samanpituisia...mutta jos mies olisi saman verran lyhyempi niin...
No itse voin kyllä ihan suoraan 165 cm pituisena naisena myöntää, että tuskin voisin kiinnostua itseäni lyhyemmästä miehestä. Miehen pitää olla miehen kokoinen ja minua fyysisesti vahvempi, tarkoittaa myös että lyhyemmällä miehellä tulee olla vähän tukeva ruumiinrakenne kun pidempi mies voi olla hoikempi ollen silti minua vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
Moni heteroasento pussailun lisäksi on luontevampi kun mies on vähän pidempi. Kerro nyt kuinka lyhyt olet, haluamme tietää
Vastakysymys.
Ja miten pussailu on luontevampaa jos mies on pidempi, verrattuna siihen jos olette samanpituisia?
Vaikka takaapäin seisten naiminen on vaikeaa jos miehen lantio naisen lantiota alempana.
Mä 164, mies 181. Makukysymyksiä mutta en uskoisi viehättyväni lyhyemmästä miehestä kuin itse olen, enkä sille mitään voi. Ei minua haittaisi jos miehet sanoisi että eivät viehäty minun pituisista. Kerran tapailin miestä joka oli 201cm ja hän taas oli liian pitkä minun makuuni. Eromme ei kyllä mitenkään johtunut hänen pituudestaan eikä sen pituinen mies olisi este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
Miksi on tärkeää tietää kuinka pitkä olen?
Mutta voin kertoa toki, olen 173cm.
Kysyin siis lähinnä mielenkiinnosta. 183-193cm naisia ei kuitenkaan kovin paljoa ole.
No varmaan juuri siksi se pituusero olisi omituinen koska noin pitkiä naisia harvemmin näkee. Mietihän nyt kysymyksesi uudestaan, ihan totta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
Miksi on tärkeää tietää kuinka pitkä olen?
Mutta voin kertoa toki, olen 173cm.
Kysyin siis lähinnä mielenkiinnosta. 183-193cm naisia ei kuitenkaan kovin paljoa ole.
Jos naisesi olisi 20 cm sinua pidempi, hän olisi 193 cm pitkä. Ei kovin tavallinen pituus naiselle. Jos hän olisi 20 cm sinua lyhyempi, hän olisi 15e cm - ei mikään keskipituinen, mutta vielä ihan normaali. Kumpaan luulet olevan helpompi törmätä?
En tiedä yhtään liian eripituista paria joiden suhde olisi kestänyt.
Paitsi ihan vanhoissa ihmisissä, jotka syntyivät lähempänä vuosisadan alkua. Heilläkään tosin pituusero ei sentään ollut suhteeton.
Minä 167, eksä 175 ja oli täydellisen pituinen minulle. En tiedä tämänhetkisen tapailumiehen pituutta, mutta ei hän ainakaan kovin paljon eksästä pidempi ole. Alle 180.
Välissä tapailin 185-senttistä ja se oli mulle aivan liian pitkä.
Minä surkeat 157 cm, mies suunnilleen 193 cm. Näytetään varmaan todella typerältä yhdessä mutta ei kiinnosta meitä. Ja olen tapaillut huomattavasti lyhyempiäkin miehiä, mutta toki he kaikki ovat olleet minua pidempiä - alle 160-senttiset miehet ovat kuitenkin aika harvinaisia. Tiedän hyvin, että monen miehen mielestä olen ruma persjalka, mutta onneksi joillekin tämmöiset taskuraketitkin kelpaavat.
Mies on 14 cm pidempi. Ärsyttävän rajamailla, pienempi pituusero olisi parempi. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
Ei se olisi sopiva, jos ei pienestä miehestä viehäty. Harva kaiketi pystyy päättämään minkä kokee puoleensavetäväksi ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen gallup. Tästäkin näkee että miehen tulee olla korkeintaan 10 cm pidempi.
Miesten keskipituus Suomessa on 179,6 cm ja naisten keskipituus 165,9 cm. Eli erotusta on 13,7 cm
Jo tämän perusteella on aika todennäköistä, että pariskunnasta se mies on pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille:
Vastakysymys.
Vaikka takaapäin seisten naiminen on vaikeaa jos miehen lantio naisen lantiota alempana.
Helmpompaa se on noin päin kuin että miehen lantio olisi ylempänä.
Jotenkin nyt nämä perustelut suutelemisen ja naimisen käytännöllisyydestä kun mies on pidempi eivät vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten keskipituus Suomessa on 179,6 cm ja naisten keskipituus 165,9 cm. Eli erotusta on 13,7 cm
Jo tämän perusteella on aika todennäköistä, että pariskunnasta se mies on pidempi.
Erotusta siis keskimäärin 13,7.
Oikeassahan minä olin. Keskimäärin 10 cm pituusero on sopiva ja sen mukaan ihmiset näyttävätkin valitsevan kumppaninsa.
Ollaan just saman pituisia.
Seistessä miehen hartiat on kuitenkin melkein 10cm ylempänä kuin mun, koska mulla pitkä kaula ja miehellä lyhyt, niin se "lisää" mun pituutta.
Istuessa taas olen melkein puoli päätä pidempi, koska mulla myös tosi pitkä selkä ja miehellä lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erotusta siis keskimäärin 13,7.
Oikeassahan minä olin. Keskimäärin 10 cm pituusero on sopiva ja sen mukaan ihmiset näyttävätkin valitsevan kumppaninsa.
Keskimäärin naisten suosima pituusero on 20cm.
Toinen tapa tehdä kysely on käyttää apuna kuvia joissa eri kokoiset mies & nainen. Niiden perusteella naisten suosikki on kuva jossa mies on 25cm pidempi.
Kaikki poikaystäväni ja nyk mieheni ovat olleet 25-30 cm pitempiä kuin minä. N166cm