Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moukkamaisinta, mitä lääkäri on sanonut sinulle

Vierailija
12.06.2013 |

Tuli mieleen tosta mastodonttirinta-ketjusta, että ootteko muut kuulleet lääkärin suusta jotain moukkamaisia kommentteja?

Mulle kirurgi sanoi suonikohjuleikkauksessa, että "säästetäänpäs tästä yksi laskimo sitten ohitusleikkausta varten". olin silloin 35-v enkä todellakaan mikään lihava.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen gynekäyntini, sattui olemaan kovin kärsimätön mies, joka ei millään jaksanut kuunnella vastauksiani vaan hoputti jatkuvasti: menes nyt asiaan. Vaihdoin naislääkäriin, joka jaksoi kuunnella ujoa soperteluani. 

Vajaan vuoden ikäisellä lapsellani epäiltiin tulehdusta ja sairaalassa haluttiin ottaa verinäyte. Kokematon mieslääkäri passitti meidät vanhemmat käytävään häiritsemästä hysteerisyydellämme tilannetta, kun oikeasti hän ei osannut ottaa näytettä käsivarresta, eikä uskonut minua, kun kerroin, että ovat ne muutkin onnistuneet käsivarsisuonet löytämään. Lääkäri  vaan yritti väkisin ottaa näytettä jostakin päänalueelta, kuten ohjeistuksessa kuulemma oli (en muista enää ihan tarkkaan, koska on jo vuosia) ja siksi lapsi huusi naama punaisena.

Sittemmin paikalle tuli kokenut sairaanhoitaja, joka istutti lapsen syliini rauhoittumaan ja otti näytteen käsivarresta onnistuneesti. 

Vierailija
42/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen gynekäyntini, sattui olemaan kovin kärsimätön mies, joka ei millään jaksanut kuunnella vastauksiani vaan hoputti jatkuvasti: menes nyt asiaan. Vaihdoin naislääkäriin, joka jaksoi kuunnella ujoa soperteluani. 

Vajaan vuoden ikäisellä lapsellani epäiltiin tulehdusta ja sairaalassa haluttiin ottaa verinäyte. Kokematon mieslääkäri passitti meidät vanhemmat käytävään häiritsemästä hysteerisyydellämme tilannetta, kun oikeasti hän ei osannut ottaa näytettä käsivarresta, eikä uskonut minua, kun kerroin, että ovat ne muutkin onnistuneet käsivarsisuonet löytämään. Lääkäri  vaan yritti väkisin ottaa näytettä jostakin päänalueelta, kuten ohjeistuksessa kuulemma oli (en muista enää ihan tarkkaan, koska on jo vuosia) ja siksi lapsi huusi naama punaisena.

Sittemmin paikalle tuli kokenut sairaanhoitaja, joka istutti lapsen syliini rauhoittumaan ja otti näytteen käsivarresta onnistuneesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS:n hoitaja suureen ääneen valitteli miten käsittämättömän paha asia mun ylipaino oli mulle. 

Olen 170 cm ja tuon käynnin aikoihin painoin 63 kg. Siis 63, ei 83. 

Vierailija
44/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin mahavaivoja, ja lääkäri käski kuvailemaan minkä näköistä kakka on. Uudelleen vielä tarkensi kysymyksillä, kun sanoin että ihan normaalia. Paskaako mun paskan koostumus sille kuuluu? Ihme pervo!

Vierailija
45/47 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kävin hakemassa ensimmäistä e-pillerireseptiä johon kuului lääkärintarkastus. Lääkäri sitten kyseli elämäntavoista (ruokavalio, liikunta ym.) ja sattui kysymään että juonko maitoa. Kun vastasin "kyllä, kevytmaitoa" niin lääkärin kommentti siihen oli että se lihottaa ja tulen kuolemaan sydänkohtaukseen. Hämmennyin hetkeksi ja sitten tokaisin takaisin "rouva lääkäri taitaa vetää punaista maitoa sitten kaksin käsin kun on tuo ruho on noin helkkarin levinnyt", sain reseptin yllättävän nopeasti ja lähdin sieltä pois. Olin silloin 171cm/50kg, joten ylipainoa minulla ei ainakaan ollut.

Vierailija
46/47 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin yliopistossa raskaaksi, kun kierukka petti. Emme olleet vielä päättäneet, mitä teemme, kun kävin YTHS:n lääkärillä puhumassa abortin mahdollisuudesta. Kerroin, että mietityttää, kun olimme seurustelleet vasta 1,5 vuotta. Ajatuksenani oli, että olisi ihana vielä nauttia vain toisistamme, matkustella, jne.

Lääkäri siihen vastasi että älä sitä äijää ajattele, että miehet on sellaisia että niitä tulee ja menee. Mutta jos haluan lapsia, niin nyt teen tämän, koska ne lapset pysyy, ja yksin sen äiti joutuu hoitamaan kuitenkin, oli mies tai ei. Ja kyllä hänkin lääkäriksi valmistui, vaikka äijä jätti kun oli vielä koulussa ja raskaana, ja muutkin kakarat teki kaikki eri miesten kanssa ja hyviä niistä on tullut.

Istunnon päätteeksi hän vielä totesi, että kuule tee se abortti, ei susta oo äidiksi jos pelkkä oksentelu tuntuu rankalta nyt. Että oota kun saan myös revenneen alapään, peräpukamat, 15 kiloa ylipainoa ja allergisen, koliikkisen tai vammaisen lapsen.

Tuli tunne, että ehkä nyt ei ihan protokollan mukaan tuo käynti sujunut...

Vierailija
47/47 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei kuule sinulla ole voinut niitä viime viikolla olla!"

Mieslääkäri joka epäili minun olevan raskaana ja kysyi viimeisistä kuukautisista. Selosti vielä jollekin hoitajalle että " täällä on tälläinen tapaus joka kiistää raskautensa"...

Kun löytyi raju pissatulehdus lääkäri oli kuin myrskynmerkki. Ikäänkuin negatiivinen t-testi olisi ollut henkilökohtainen loukkaus häntä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän