Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moukkamaisinta, mitä lääkäri on sanonut sinulle

Vierailija
12.06.2013 |

Tuli mieleen tosta mastodonttirinta-ketjusta, että ootteko muut kuulleet lääkärin suusta jotain moukkamaisia kommentteja?

Mulle kirurgi sanoi suonikohjuleikkauksessa, että "säästetäänpäs tästä yksi laskimo sitten ohitusleikkausta varten". olin silloin 35-v enkä todellakaan mikään lihava.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:06"]

Eturauhastutkimusta tehdessä (joo, työnnetään sormi miehen perseeseen) lääkäri sanoi, että koitahan relata, tässä alkaa muuten itsekin innostua.

Hyi vittu.

[/quote]

Mies- vai naislääkäri?? :)

Vierailija
22/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon viikolla 10. Keskenmeno oli hurja ja menetin kotona paljon verta. Menin sairaalaan. Ensin minut laitettiin tutkimuspöydälle haarat levälleen. Opiskelijalääkäri tutki jotakin papereita ja pitivär minut siinä pöydällä, jossa vuosin verta jalat levälläni. Sitten tuli mukaan vahempi lääkäri ja aloittivat tutkimuksen. Nuorempi totesi, että kamaa oli vieläkin sisällä. Vanhempi lääkäri siihen, että täytyy tehdä kaavinta ettei enää vuoda. Totesi, että ihan helppo nakki tämä kaavinta ja mitäpä sillä on väliä tällaisessa raskauden keskeytyksissä. Kerroin, että tämä oli todellakin toivottu vauva, jonka juuri menetin. minut laitettiin ulos tutkimushuoneesta ja mitään muuta ei enää sanottu. Vähän jäi paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnalla oli ennen terveyskeskuslääkäri joka ei sanonut yhtään mitään, jos oli ihan pakko niin ynähti pari sanaa. Äijää nimitettiin "mykäksi lääkäriksi". Onneksi muutti pois, kukaan jäi tuskin kaipaamaan...

Vierailija
24/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (en ole edes alan ihminen) ymmärtänyt että se ihan oikeasti on niin, että niitä kannattaa säästää. Ei tuo minusta ollut moukkamaista, vaan kylmää asiallista faktaa. Ehkei lääkärit aina jaksa "lässyttää" ja puhua kaikkea niin korulausein melkein joka asiasta suuttuville naisille? Noh, ehkä hän olisi voinut sanoa JOS joskus tarvitsee, koska ethän sinä tietenkään välttämättä tarvitse. Me kaikki kuitenkin ikäännytään ja saadaan kaikenlaisia vaivoja, ja harva kuolee terveenä suorilta jaloilta.

Vierailija
25/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vain tutuille, tunnistatte tämän varmasti kun luette, niin tuore juttu on ja olen tästä murissut! Mutta kaikkein törkeintä oli ulkomaalaisen lääkärin (jätettäköön kansallisuus pois) kommentti, kun jouduin harvinaisen ihosairauden takia sairaalaan. Hoonolla soomella lääkäri käväisi viiden minuutin ajan tutkimassa, totesi sairauden näyttävän satiaisten aiheuttamalta ja lähti pois. Jäin sitten yksin huoneeseen ihan hoo moilasena, että whaat?? Eikös satiaiset ole sukupuolitauti?

Seuraavana päivänä kävi suomalainen ylilääkäri (josta tulikin sitten minun hoitava lääkäri) tutkimassa ja naureskeli, että ei tämä kyllä todellakaan näytä ainakaan satiaisten aikaansaamalta. Otettiin koepala ja vaikka harvinaisuuden vuoksi ei tarkalleen voitu määrittää sairautta, niin ei ainakaan ollut mikään satiaisiin liittyvä.  

Vierailija
26/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö satiainen tarkoita samaa kuin täi? Elää kaikessa karvoituksessa, eikä vain häpyalueella. Ei ole mikään sukupuolitauti.

Vierailija
27/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, kun odottaessani toista lastani, ikää 37v ja pyysin sektiota, (neuvolan ohjeesta joka osoittautui sittemmin ihan oikeaksi, lapsi oli todella iso), joku Jorvissa harjoitteleva kandi totesi minulle, että kun alla on jo yksi sektio niin sitten ei kyllä kohtu kestä enää neljättä tai VIIDETTÄ (?!) raskautta.. totesin tyynesti, että hoidetaanko tämä numero kaksi nyt elävänä ulos ensin ja surraan sitä viidettä lasta sitten vaikka vähän myöhemmin.

Vierailija
28/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovakouraisen (oikeasti sattui niin, että kyyneleet meinasi tulla) tutkimuksen jälkeen: "Joo, on se kondylooma, ja siitä voi saada kohdunkaulan syövän." Sitten passitti vain kotiin. Olin 21v, järkyttynyt ja itkin. Silloinen poikaystävä oli siis tuonut minulle tuliaisen. Poikakaveri itsekin kävi lääkärissä ja sai sieltä minullekin penslausainetta, jolla syylät lähtivät. Eikä niistä ole sen koommin mitään kuulunut. Gyne oli sitä mieltä, ettei jää välttämättä edes elimistöön, jos on ollut vain ulkoisia näppylöitä, jotka on pian hoidettu pois.

Vierailija
29/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin ahdistuneena ja masentuneena vihdoinkin psykiatrin vastaanotolle. Mies kyseli hetken ja leväytti sitten pussukasta monta tusinaa lääkefirmojen näytepakkauksia, kaikkia mahdollisia psyykenlääkkeitä, pöydälle. Totesi siihen että tästä kuule löytyy jokaiselle jotakin... onneksi pystyin vaihtamaan asiallisemmalle lääkärille.

Vierailija
30/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 vuotias ja vatsaani turvotti usein ja kipeästi. Kävin lääkärissä äitini kanssa ja lääkäri totesi, että olen raskaana! No en ollut tosiaankaan raskaana, olin kotona hyvin viihtyvä lukutoukka pikkutyttö ja raskaaksi tulin suunnitellusti ekan kerran vasta 26 vuotiaana.

Vierailija
31/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhastutkimusta tehdessä (joo, työnnetään sormi miehen perseeseen) lääkäri sanoi, että koitahan relata, tässä alkaa muuten itsekin innostua.

Hyi vittu.

Vierailija
32/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu.

[/quote]

Oikeasti? Todella asiatonta!

Vierailija
33/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:08"]

Hyi vittu.

[/quote]

[/quote]

Oikeasti. Tuo tilanne ei miehelle ole muutenkaan kovin häävi ja sitten siinä vaiheessa (kun on toisen miehen sormi anuksessa) kuulee tuollaista...

Vierailija
34/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu.

[/quote]

ei jestas :D:DDDDDD

Mulla oli joskus 13-14-vuotiaana tosi usein mahakipua ja pahaa/etovaa oloa (ei liittyny menkkoihin mitenkään). Lääkäri tuli lopputulokseen, että mä kuvittelin ne vaivat. Nyt oon 18-v, ja ahistaa mennä normilääkärille, tai hammaslääkärille, ton tapauksen jälkeen. Pelkään että mun sanotaan vieläkin kuvittelevan ne vaivat :/

Vierailija
35/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonihäiriö, joka voi aiheuttaa lapsettomuutta, mutta ei läheskään kaikissa tapauksissa aiheuta ja varmuutta ei oikein muuten saa kuin kokeilemalla. Menin lääkäriin ehkäisyasioissa ja lääkäri tokaisi minulle, että "mihin sinä muka ehkäisyä tarvitset, et sinä voi lapsia saada?!" Sattui kyllä kun kyseinen lääkäri ei ole edes tutustunut kaikkiin papereihini saati että olisi hoitava lääkärini hormonihäiriön osalta.

Vierailija
36/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle määrättiin antibioottikuuri, kysyin tältä vanhalta mieslääkäriltä että voinko syödä ko antibioottia kun on raskausviikko 10 menossa.

Lääkäri katsoi minuun ja kysyi:" Aiotko pitää lapsen?".

Jouduin kysymään uudelleen että voinko raskaana ollessani syödä sitä antibioottia... 

Vierailija
37/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 12:08"]

Hyi vittu.

[/quote]

[/quote]

Oikeasti. Tuo tilanne ei miehelle ole muutenkaan kovin häävi ja sitten siinä vaiheessa (kun on toisen miehen sormi anuksessa) kuulee tuollaista...

[/quote]

Ja olo varmaan todella rento tuon heiton jälkeen...

Vierailija
38/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 11:29"]

Olen (en ole edes alan ihminen) ymmärtänyt että se ihan oikeasti on niin, että niitä kannattaa säästää. Ei tuo minusta ollut moukkamaista, vaan kylmää asiallista faktaa. Ehkei lääkärit aina jaksa "lässyttää" ja puhua kaikkea niin korulausein melkein joka asiasta suuttuville naisille? Noh, ehkä hän olisi voinut sanoa JOS joskus tarvitsee, koska ethän sinä tietenkään välttämättä tarvitse. Me kaikki kuitenkin ikäännytään ja saadaan kaikenlaisia vaivoja, ja harva kuolee terveenä suorilta jaloilta.

[/quote]

No ei siinä kohtaa, kun makaa leikkauspöydällä, tee kamalasti mieli kuunnella mitään lekurin läppää tulevista ohitusleikkauksista. Pelotti niin hemmetisti muutenkin. -ap

Vierailija
39/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli harvinainen hermostovika, joka aiheutti äkillisiä voimakkaita kipukohtauksia. Kärsin niistä vuosikausia ja ne alkoivat joskus yläasteella, syy selvisi vasta yli 30-vuotiaana.

Tuolloin alkuvaiheessa kivut ohitettiin ihan täysin, lääkärit puhuivat ohitseni vanhemmilleni kuin en kuulisi siitä puolen metrin päästä mitään, että nuoret tytöt nyt vain ovat joskus tuollaisia. Äitini pyysi minua ehkä viidennen kipukohtauksen jälkeen lopettamaan sen näyttelemisen. Sattui enemmän kuin mikään ikinä, en pystynyt hengittämään, makasin maassa vaikka keskellä suojatietä tai luokkahuoneessa, en pystynyt olemaan ja itkin sitä, ettei kukaan uskonut minua. Vasta sitten lähempänä 30-vuotispäiviä marssin yhden kipukohtauksen jälkeen lääkäriin ja sanoin, etten ole enää teini enkä hysterioi. Nyt tutkitte minut, en jaksa tätä enää. 15 lääkäriä ja kahden vuoden tutkimukset ja nyt on asiallinen diagnoosi ja kivut poissa.

Vierailija
40/47 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kertaa gynellä, olin 15v ja hakemassa e- pillerireseptiä. Sisätutkimuksen jälkeen vanhempi mieslääkäri sanoi " hyvä on lantio, niinku hevosella, sieltä mahtuu lapsia tulemaan".

Jälkitarkastuksessa synnytyksen jälkeen naisgynekologi tokas vaan että " hyvin on parantunu, se on tuo naisen pimpero ihme kapistus ku palautuu niinkin rankasta koitiksesta aina ennalleen"....Pimpero?!  Ei keksiny mitään lääketieteellisempää nimitystä sille siinä sitten =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi