Ostin Tangle Teezerin ja se on ihan paska!
Vai enkö osaa käyttää sitä oikein? Täällä AV:lla sitä kovasti kehuttiin jossain ketjussa. Meillä kaksi tyttöä, joilla paksut hiukset, aika pitkätkin. Hiusten harjaaminen on hirveää huutoa ja taistelua, kun niitä takkuja väkisinkin tulee. Tuolla Tangle Teezerillä piti onnistua kivutta, mutta ei meillä ainakaan? Ne piikit on niin lyhyet, ettei niillä saa yhtäkään takkua selvitettyä. Ja yhtä paljon se kiskoo ja repii hiuksia. Eilen meni hermot kun yritin taas kerran saada takkutukkaa selvitettyä, lopulta kaivoin tavallisen harjan ja sillä sentään takut lähti!
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:11"]
Oletteko kokeilleet luonnonharjasharjoja? Itse tykkään niistä eniten, ei sati eikä katko hiuksia.
[/quote]
Mulla taas sellainen ei harjannut muuten kuin päällihiukset vain, eikä oikein takkuihin pystynyt.
Mulla toimii hyvin, vaikka on tosi paksut hiukset. Tietty pitää harjata vähemmän hiuksia kerralla, jos haluaa sileäksi hiukset ja takuista eroon, mutta niin kyllä kaikilla muillakin harjoilla. Ja oon huomannu että tangleri toimii parhaita ns. pystyasennossa käytettynä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 09:17"]
Hei,
täältä saa todella halvalla noita RP harjoja
http://www.kampaamokauppa.com/kammat/aukikampausharja-kapea-malli.html
[/quote]
Tämä harja ei toimi paksuun ja luonnontaipuisaan tukkaan ollenkaan. Ihan samanlainen päältäpyyhkijä kuin TT:kin on. Ei toimi mulla eikä tyttärellä, mutta mulla on kampaajien mukaan kolme kertaa niin paljon tukkaa päässä kuin keskivertosuomalaisella ja yksi hius on kuin hevosen jouhi. Mutta jos jollain on samankaltainen pehko niin tämä on turhake.
Minustakin ensin tuntui että ei se niin hyvä olekaan mutta jatkoin vaan sitkeästi harjan käyttöä ja nyt en osaa muulla harjatakaan.