Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu antamaan makuuhuonetta pojalle.

Vierailija
12.06.2013 |

Asumme ns.mummonmökissä jossa 2 huonetta,keittiö,wc ja alakerrassa sauna yms.Mies nukkuu makuuhuoneessa parisängyssä ja lapsella sänky siinä vieressä.Lapsemme on 5v ja tarvitsisi oman huoneen.Itse nukun ahtauden takia olohuoneessa.Olen yrittänyt saada miestä nukkumaan olohuoneeseen mutta hän ei halua jättää parisänkyä.Tästäkin on vielä velkaa eli varaa isompaan ei ole tai laajentamiseen.Mitä tekisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 07:49"]

Asumme ns.mummonmökissä jossa 2 huonetta,keittiö,wc ja alakerrassa sauna yms.Mies nukkuu makuuhuoneessa parisängyssä ja lapsella sänky siinä vieressä.Lapsemme on 5v ja tarvitsisi oman huoneen.Itse nukun ahtauden takia olohuoneessa.Olen yrittänyt saada miestä nukkumaan olohuoneeseen mutta hän ei halua jättää parisänkyä.Tästäkin on vielä velkaa eli varaa isompaan ei ole tai laajentamiseen.Mitä tekisitte?

[/quote] Parisangystakin viela velkaa?

Vierailija
2/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 07:53"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 07:49"]

[/quote] Parisangystakin viela velkaa?

[/quote]

Ei vaan tästä mökistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinä et nuku miehesi kanssa siinä parisängyssä?

Noin pienessä asunnossa ei todellakaan mun mielestä lapselle tarvitse antaa mitään omaa huonetta.

Vierailija
4/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 08:00"]

Siis miksi sinä et nuku miehesi kanssa siinä parisängyssä?

Noin pienessä asunnossa ei todellakaan mun mielestä lapselle tarvitse antaa mitään omaa huonetta.

[/quote]

Minusta siellä on niin ahdasta ja huono ilmanvaihto ja miehen mielestä nukun liian levottomasti.Haluan että lapsi saa oman huoneen saisi lelunsa sinne eikä niitä olisi pitkin koko mökkiä.

Vierailija
5/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko makuuhuone iso? Voisiko ajatella jotain sermiä, hyllyä tai muuta tilanjakajaa, jotta muodostuisi ikäänkuin kaksi huonetta? Viisi vuotias on vielä aika pieni, ihan oma iso huone ei varmaankaan ole vielä tarpeellinen. Itse jaoin huoneen tuollalailla siskon kanssa yläasteikäiseksi saakka ja se oma nurkkaus ja oma pöytä riitti ihan hyvin.

Vierailija
6/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se viisivuotias tarvitsee omaa huonetta vielä? Leikkiäkseen siellä yksin kun on kotona? Luulisi että haluaisi olla teidän kanssanne. Jos haluaa olla jonkun kaverinsa kanssa rauhassa leikkimässä, niin eikai se mies siellä illalla ennen nukkumaanmenoa hengaile. Saavat varmaan olla lapsi ja kaverinsa ihan rauhassa.

Vierailija
7/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko olohuoneesta väliseinällä lapselle oman nurkkauksen?

Ei tarvitse edes olla kovin iso. Kunhan sänky, pöytä ja lelulaatikot mahtuu.

Tai siirtäkää sänky olohuoneeseen väliseinän taakse ja lapselle koko makuuhuone.

Vierailija
8/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 08:18"]

Saisiko olohuoneesta väliseinällä lapselle oman nurkkauksen?

Ei tarvitse edes olla kovin iso. Kunhan sänky, pöytä ja lelulaatikot mahtuu.

Tai siirtäkää sänky olohuoneeseen väliseinän taakse ja lapselle koko makuuhuone.

[/quote]

Eikös se AP juurikin yrittänyt saada miestään sinne olohuoneeseen siinä onnistumatta...

Itsekin olen tosin asustellut olohuoneen nurkassa saman ikäisenä kuin AP:n poika, eli minullakin oli oma kirjahyllyillä ja sohvalla rajattu alue. Oli kivaa, kun sai olla omassa rauhassa eikä tarvinnut vanhempien makuuhuoneessa nukkua. Siis tämä siitäkin huolimatta, että oma nurkkaukseni oli olohuoneessa.

Vierailija
9/9 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän kyllä miestäsi. Ei 5-vuotias vielä tuon ikäisenä tarvitse omaa huonetta, ainakaan niin isoa huonetta mihin mahtuu lapsen sänky ja parisänky. Jotain rajaa sentään. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi 15-vuotias teini. Mikset voi tehdä lapselle omaa nurkkausta olohuoneeseen niinkuin moni on täällä ehdottanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän