Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole jo marjassa? Marjaa on vaikka kuinka paljon!

Vierailija
22.07.2020 |

Eikun sanko käteen ja keräämään!

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, liian vähän vapaa-aikaa ja viikonloput kun ois vapaata niin täytyy ravata ympäri maata jossain kissan ristiäisissä. Syksyllä ehtii toivottavasti sitten sieneen.

Vierailija
22/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitit sitten uuden ketjun kun "mikä on tekosyysi olla menemättä marjaan" poistettiin?

Minun niveleni eivät kestä kyykkimistä metsässä. Enkä muutenkaan halua poimia marjoja. Plus asun kaupungissa, ei ole autoa, ei tässä ole lähellä missään marjametsää...

Sen kun marjastat itse siellä metsässä ja annat muitten tehdä mitä lystäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana kerätä yli oman tarpeeni, metsän eläimetkin tarvitsevat.

Vierailija
24/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin keräämässä tänäänkin kaksi sangollista mustikoita, paikallisen fb-kirppiksen kautta löytyy ostajia. Joko ap kävit itse vai haluatko ostaa?

Kyllä kävin, tulin juuri metsästä ja suolta.

Vierailija
25/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin lukemaan sinun typeriä kirjoituksiasi. Ajattelin, että jonkun on tämäkin pa ska homma hoidettava, uhrauduin muitten puolesta,

Vierailija
26/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitit sitten uuden ketjun kun "mikä on tekosyysi olla menemättä marjaan" poistettiin?

Minun niveleni eivät kestä kyykkimistä metsässä. Enkä muutenkaan halua poimia marjoja. Plus asun kaupungissa, ei ole autoa, ei tässä ole lähellä missään marjametsää...

Joku herkkähipiäinen ei kai kestänyt, että kysytään tuollaista, niin vaihdoin kysymysmuotoa. Kai nyt marjastuksesta saa keskustella?

Vierailija
27/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mennä, mutta en mahtunut metsään, se oli jo täynnä sinne kadonneita ihmisiä.

Vierailija
28/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lähteä, enkä edes syö marjoja

Vierailija
29/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiihän tässä, vasta nuo ovat täällä meillä päin mustikat kypsyneet.

Vierailija
30/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan sitten inistä hinnoista, kun ei ilmaiset marjat kelpaa.

Vierailija
31/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen ensimmäisen sytostaatin. En nyt oikein uskalla lähteä metsään enkä mihinkään muuallekaan.

Vierailija
32/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku herkkähipiäinen ei kai kestänyt, että kysytään tuollaista, niin vaihdoin kysymysmuotoa. Kai nyt marjastuksesta saa keskustella?

Periaatteessa joo, mutta aika aggressiivinen toi sun tyylisi. Miksi pitää tivata ventovierailta tuolla tavalla? Kai tajuat, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja arvosta samoja asioita?

Vierailija
33/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman päivän odotellut että kannattaisi lähteä. Mustikat alkaa olemaan poimintakypsiä mutta sade iskee kuuroina niskaan.

Märässä metsässä on kurja poimia (ei, en osta varusteita sen takia kun tarvitsen sitä rahaa) ja putsauskin on moninkerroin vaikeampaa.

Miksi itse et ole?

Vierailija
34/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo, mutta aika aggressiivinen toi sun tyylisi. Miksi pitää tivata ventovierailta tuolla tavalla? Kai tajuat, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja arvosta samoja asioita?

Älä jaksa vinkua. Hyvä vähän patistella ihmisiä raikkaaseen ulkoilmaan.

Vierailija
35/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muutaman päivän odotellut että kannattaisi lähteä. Mustikat alkaa olemaan poimintakypsiä mutta sade iskee kuuroina niskaan.

Märässä metsässä on kurja poimia (ei, en osta varusteita sen takia kun tarvitsen sitä rahaa) ja putsauskin on moninkerroin vaikeampaa.

Miksi itse et ole?

Oon ollut tänään monta tuntia.

Vierailija
36/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kävi kahdesti mustikassa ja takapihan herukat odottaa nyt vuoroaan. Varmaan ensi viikolla lisää mustikkaa keräämme. Suolla vähän mietimme mennä katsomaan lakkaa ja karpaloita.

Vierailija
37/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kyyttoneita.

Eikä selkä kestä kumartelua.

Ja polvet ei kestä kyykistelyä.

Vierailija
38/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mutta olen flunssassa.

Vierailija
39/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin....

Vierailija
40/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo käynyt poimimassa sen verran mustikoita kuin talveksi tarvitsen, ja syönyt niitä tuoreinakin niin paljon että riittää vähäksi aikaa. Nyt odottelen, että voisi lähteä sieneen. Tatteja on jo näkynyt, mutta hyvin harvassa vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän