Muita pitkiä (134 cm) tulevia ekaluokkalaisia?
Poikamme täyttää syksyllä 7 vuotta ja aloittaa ensimmäisen luokan. Pituutta on jo 134 cm, moni luulekin että menee jo kolmannelle luokalle.
Minkäpituisia tulevia ekaluokkalaisia teillä on?
Kommentit (27)
120 cm ja on kuulemma ihan keskimittainen tyttö. Vanhemmatkin ollaan aivan keskimittaisia.
Hauska ketju, kuvittelen joukkoon ekalle ja tokalle menevät poikani :) He ovat 118cm ( 7v) ja 115cm (8v)
Kyllä, on ihan kolmasluokkalaisten mitoissa. Meillä 3-luokkalainen on 138 cm eikä todellakaan ole sieltä lyhyimmästä päästä.
Meillä tyttö 7v ja menossa 1-luokalle. Pituutta on 138cm. Minä 160cm ja isä 180cm. Tyttö on ollut aina päätä pidempi,kuin muut mm.tarhassa
Lapset kasvaa niin eri tahtiin. Minä olin aina luokkani lyhimpiä ala-asteella ja siskoni taas niitä pisimipiä. Nykyään ollaan aikuisina aivan samanmittaisia.
Hmmm... ei tuo nyt minusta kovin pitkä ole. Ihan tavallisen pituinen. Oma poikani menee myös syksyllä ekalle ja on saman pituinen. Hänen futisjoukkueessaan on yli 40 poikaa ja siellä hän ei kyllä erotu joukosta yhtään. On lyhyempiä, mutta myös pidempiä.
Meidän elokuussa syntynyt poikamme on nyt 126 cm. En tiedä, kasvaako vielä pari senttiä ennen koulun alkua.