Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pissaaminen

Vierailija
11.06.2013 |

Onko normaalia kun lähes kaikki naistuttavuuteni (panokaverit) ovat laskeneet alleen, kun ensin olen antanut kielihuoltoa ja jatkanut siitä tantraa "opettaen" yleensä tämä kastelu tulee laukeamisen yhteydessä, tiedän kyllä ettei kyseessä ole kusi, mutta en saa ajatusta pois ja itse en pysty nauttimaan loppuun asti, välitänkö liikaa naisen nautinnosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hiukan hinttiä olla kiinnostunut siitä miltä naisesta tuntuu :- /

Vierailija
2/6 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ejakulaatio != pissaaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut kielihuoltoa ja jatkanut siitä tantraa "opettaen"

Siis mitä sä oikein tarkoitat?? opettele ensin kirjoittamaan pliiiis! eihän tuosta sepostuksesta saa mitään selkoa mitä teet ja miksi jne.. ja varmasti kaikki kusee alleen jos räpellät tarpeeksi virtsaputken ja virtsarakon parissa,, huoh,, jos tietäisit itse edes mitä teet, squirting hakusanalla et ole enempää oppinut?? ja jos kaikki naistuttavasi ovat panokavereita niin taidat olla aika nuori vai panetko kaikkia tuntemiasi naisia,, juu juu, uskonhan  mä. Kymmenen vuoden päästä osaan kirjoittaa ja rakastella paremmin :-)

Vierailija
4/6 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis OSAAT, edellinen lisää ;-) mä uskoisin jo osaavani...

Vierailija
5/6 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon räpeltämiseen, kai minä jotain osaan kun tarjontaa on enemmän kun pystyn antamaan. Ja nykyinen naiseni ei ansaitse tulla petetyksi, kun osaa myös pitkittää .. nautintoa - suosittelen kaikille.

ap

Vierailija
6/6 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:09"]

siis OSAAT, edellinen lisää ;-) mä uskoisin jo osaavani...

[/quote] heh

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi