Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea pankki aivan syöpä, suositelkaa uutta pankkia

Vierailija
22.07.2020 |

Siinäpä se otsikossa asia tulikin..

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Nordeasta S-pankkiin jo vuosia sitten. Oli kätevämpää vaihtaa pankkia, kuin odottaa Nordean chatissa neljä tuntia vastausta yhteen kysymykseen. Tai lähteä Nordeaan konttoriin 10km päähän, kun konttori on auki joka toinen maanantai noin viiden minuutin ajan. Nordean sovelluskin toimi kuin junan vessa👍

S-pankin asiakkuuteen olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
122/126 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijät eivät ymmärrä, että työntekijät saavat asuntolainaa sun muuta remppalainaa, helposti. Eivät ymmärrä, että yrittäjät eivät edes samoilla tuloilla tai kaksinkertaisilla. Sillä yrittäjätnä tarvivat lainaa kasvuun ja se on pankkien paras bisnes. Yrittäjän autolaina 10% korolla. Pidetään työläiset tyytyväisinä parin prosentin korolla ja riistetään yrittäjät. Ne riistetään, jotka lähtee palkkatuloista pois. Sosialismi.

Yrittäjät voivat tehdä autostaan verovähennyksen, mitä palkansaaja ei voi tehdä. Eikös se ole sitä pahimman luokan sosialismia, että laitetaan muut maksamaan omat ostokset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin Nordeasta S-pankkiin jo vuosia sitten. Oli kätevämpää vaihtaa pankkia, kuin odottaa Nordean chatissa neljä tuntia vastausta yhteen kysymykseen. Tai lähteä Nordeaan konttoriin 10km päähän, kun konttori on auki joka toinen maanantai noin viiden minuutin ajan. Nordean sovelluskin toimi kuin junan vessa👍

S-pankin asiakkuuteen olen ollut tyytyväinen.

Et taida ymmärtää, mitä sanonta ”toimii kuin junan vessa” tarkoittaa?

Vierailija
124/126 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin Liedon SP oli hyvä ja hoidin kaikki asiani siellä. Mutta nyt asiakaspalvelun taso on selvästi muuttunut viime vuosina. Itse olen yhtä ainoaa tileihin liittyvää pankkiasiaa koittanut saada hoidettua jo useamman vuoden ajan, vieläkään eivät ole saaneet asiaa päätökseen. En ymmärrä. Asiaa hoitava virkailija vaihtuu vähän väliä. Olen vaihtanut s-pankkiin. Liedon SP:ssa oleva asiani on yhä vaan kesken.

Vierailija
125/126 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki pankit Suoemssa veloittaa, ei Suoemss atili ole ilmainen.

Ruotsissa on.

Vierailija
126/126 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankissa on kovat palvelumaksut mutta nettipankki on todella helppo ja selkeä. En tykkää esim s pankin nettipankkisivuista yhtään niin paljoa ja s pankilla on myös todella vaikea ja hidas saada esimerkiksi verkkopankkitunnukset nollattua